2018. Május 22. Kedd - Júlia, Rita

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2018-02-09 10:53 Netye részére

A váltóolajat cserélni kell, a gyertyát majd 120.000 km-nél.

A váltóolajból most a Mobil 75W-90-et használjuk, és majd irídium gyertya kell bele.

Viktor0226 | 2018-02-07 18:33

Üdvözlöm!

Egy Mazda 6 2004/10 (2.0Diesel) motorkód:rf5c autóval rendelkezem, és az alábbi probléma merült fel: indításkor átugrott a vezérlés, ezt követően komplett vezérmű szíj szettet cseréltem. Majd 4000 km után ismét átugrott a vezérlés. Újra beállításra került, és 2000 km után ismét átugrot. Jelenleg darabokra van szedve, és sajnos nem találom a hiba okát.

Ezúton kérném tapasztaltabb, illetve hasonló problémával küzdők segítségét, hogy mi lehet a hiba oka! 

Köszönöm előre is a válaszokat! 

 

BluElite | 2018-02-06 09:47 Tóth Ferenc részére

Én a 626 kombiban egyszer kivettem a csomagtér tálca tetején lévő kárpitot, hogy alaposan kitisztítsam. A csomagtér és a hátsó ülés közötti “sarokban” találtam egy villát :-)

A kardánbox elején a műszerfal alatt meg egy szivargyújtós usb-s töltőt :-)

Tóth Ferenc | 2018-02-04 10:21

Tisztelt Mazda-autó!

Orvosi törlőkendős műhibáról már sokat hallottunk,de egy autóban “bentfelejtett” törlőkendőről tájékoztatom a márka társaimat. 2017.09.20-án vásároltam egy 2007-es évjáratú Mazda3 típusu  1,6-os gépkocsit. Kipróbálás után úgy döntöttem,hogy megvásárolom. Másnap reggel a garázsból kitolatván a feleségem megkérdezi,hogy nem füstöl-e nagyon? Megnézem és valóban fekete füstöt ergetett. Jól van akkor ez levegőellátási probléma,így megnézem a levegőszűrőt...Tiszta volt,de véletlenül a szűrőházba beömlő nény torok egyikéből egy félcentis csücsköt láttam kikandikálni. Azt hittem,hogy falevél vagy olyasmi,kihúzom és egy 40x40-es kék törlőkendő volt az amúgy megbonthatatlan légelosztó belsejében. Ezért volt a füstölés. Ha véletlenül nem veszem észre azt a csücsköt,vagy az nem bújik elő akkor cserélhették volna a légmennyidég mérőtől  kezdve ki tudja,hogy még miig. Hol,és hogyan kerülhetett bele? A törlőkendő anyagából az azt haszáló gyórhoz,szervizekhez vissza llehetne következteni ,de már mit érnék vele...A műszakin bitos,hogy nem ment volna át, Önök tiszelt Mazda-autó következtettek volna erre a “hibára”? Tanulság-,és okulásként kívántam megosztani a történetet. Amúgy jó kis autó a MAZDA3 Imádom.

 

 

Netye | 2018-02-03 02:51

Tisztelt Mazda Autó! Adott egy 2009 02-es évjáratú 1,6 benzin Mazda 3 sport! Alv.sz.JMZBK14Z291795767 Mikor cseréljek olajat a váltóban, milyen fajtát, és ugyan ezt kérdezem a gyujtógyertyáról is. Leellenörzött 97 ekm van benne. Előre is köszönöm a segítségüket!

Yoca | 2018-02-02 20:11 mazda-auto.hu részére

Nagyon köszönöm a segítséget. ha nem eggy adott szituálcióban észlelhető a jelenség,vagyis motor hőfoktól és napszaktól független akkor valószínübb az üzem anyag nyomás probléma vagy lehetséges a befecskendezési hiba?

mazda-auto.hu | 2018-01-31 15:26 Yoca részére

Üzemanyagrendszer hibára gondolnánk, ott előfordul, hogy nincs hibakód

mazda-auto.hu | 2018-01-31 15:23 Milán87 részére

Hibakód volt olvasva? Tárolt hiba lehet benne, így nehéz elindulni. Lehet üzemanyagszivattyú, injektor, nyomásszabályzó

Yoca | 2018-01-31 02:35

Tisztelt szakértök. Szeretném a segítségüket kérni abban hogy “GY”mazda 6 kombim hőfoktól és napszaktól függetlenül változó rendszerességgel de nem indul egyből (teker mintha nem lenne gyujtás;üzem anyag...)Több szerelő is nézte hiba jel nincs,lista üres.Cseréltek főtengely ill. vezérmű tengely jeladót … változatlan.Segítségüket előre is köszönöm!

Milán87 | 2018-01-27 18:17

Tisztelt Szakértő!

Segítségét szeretném kérni Mazda 2 1.4 16v 2004 benzines autóval kapcsolatban. Pár hete, nem rendszeresen jellemzően hideg motornál vagy nagyon visszaesik az alapjárat s kis idővel leáll, vagy indítás után egyből leáll, s nincs alapjárat. Magas fordulaton nem rángat, tökéletesen működik. Lambda szondát cseréltem, nem oldotta meg a problémát. Gyújtás és a kábelek ellenőrizve, azok is jók. Mi lehet Ön szerint a baja?

Köszönöm a válaszát előre is.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó