2017. November 22. Szerda - Cecília

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


bal700 | 2017-06-01 22:15

Kedves Mazda Auto szakértő

Mazda6 2003 as 136Le diesel 202.000km el.  Az autó néhe reggelente elindítás után alapjáraton leáll. Ha már 4-5 km mentem vele nincsen gond és van hogy több hónapig nem jön elő a probléma, néha időszakonként megjelenik ez a jelenség. Ha hallom hogy le akar állni és nyomok kis gázt akkor már nem áll le. A kocsi egyébként rendben van nem rángat nem remeg jól megy, minden működik rajta. egyszer volt egy főtengely jeladő hiba a komputerben de nem lett cserélve esetleg ez okozhat ilyet? vagy kettős tömegű ? ( még nem ráz a kocsi és nincsen más jelenség de nagyon halkan lehet már hallani )

Köszönöm szépen!

 

 

mazda-auto.hu2 | 2017-04-28 14:28 rolisamu részére

Az első főtengely szimering 2 óra, a hátsó 6 óra, és nettó 7.500.-Ft az óradíjunk. A 2,85 liter váltóolaj nettó 9.060.-Ft

rolisamu | 2017-04-26 16:04 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Szakértő!

Köszönöm a válaszát. Mennyiért vállalnák a vezérműtengely jeladótárcsa, a  főtengely szimmering és a váltóolaj cseréjét együtt? Alvázszám: JMZCR19T670169388

rolisamu@gmail.com

Üdvözlettel: rolisamu

 

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 14:24 Sebi részére

Nem egyszerű, mert több dolog is okozhatja, tartály, szintjelző, biztosíték, rossz folyadék, kontakt hiba, mindenképpen szakszervízbe kellene menni.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 13:58 rolisamu részére

Többet nem szabad beindítani a motort!!!

Be kell vitetni a szervizbe, (nem saját lábán, hanem trailerrel) mert tönkremehet a motor.

A javítás lemaradt, anyaggal durván nettó 25.000.-Ft.

rolisamu | 2017-04-21 06:52

Tisztelt Szakértő!

Kimaradt a típus: MAZDA 5 (CR19) 2.0 CD, 2006 decemberi.

Üdvözlettel: Samu

rolisamu | 2017-04-21 06:46

Tisztelt Szakértő!

A vezérműtengely jeladó alatt forgó gyűrű valamilyen ok folytán nem forog együtt a vezérműtengellyel. Sebességben tolva az autót látszík, hogy egy picit fordítaná a tengely, de aztán nem viszi tovább. Némi forgács gyűlt össze a jeladó mágneses alján. Természetesen produkálja a vezérműtengely jeladó hibakódokat, emellett véletlenszerűen kapja el az indításnál az ütemet. Alacsonyabb fordulaton dadog a motor, feljebb ez megszűnik. Mi okozhat ilyen problémát? Mennyi lenne ennek a javítása? 

Üdv.: Sa

Sebi | 2017-04-20 16:54

Tisztelt Szakértő!

Mazda CX7-em Adblue folyadék feltöltése után ugyanúgy kiírja,hogy 830 km múlva el fog fogyni  a folyadék.Igazából nem is tudtam sokat rátölteni.Mi a teendő ilyenkor?

mazda-auto.hu2 | 2017-04-20 16:32 Szakilaci részére

Gyári műszerrel le kell tesztelni az ajtókapcsolókat.

Szakilaci | 2017-04-18 14:30

Tisztelt szakértő!

Van egy olyan problémám ,hogy kivett inditókulcsnál kinyitjuk a kormány oldali ajtót sipol az autó.Gyújtást ráadva elhalgat lámpák le vannak kapcsolva. Mazda 3as 2004es 1,6 benzines.Köszönöm válaszát

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Aston Martin DB7 1993

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4631, 1820, 1238 mm

Tengelytávolság: 2591 mm

Hasmagasság:  152 mm

Légellenállási együttható: 0,31 cw

Saját tömeg: 1650 kg
Hengerelrendezés: 6 henger, soros

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 91 / 83 mm

Sűrítési viszony: 8,3:1

Feltöltő: Eaton M90 kompresszor    
Motorbeépítés:  elöl, hosszában

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     3239    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     339,7(249,8)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     488/ 3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 5,9

Végsebesség: 253 km/h

Több autó