2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zotya1 | 2017-01-04 20:03 mazda-auto.hu részére

Kicsit megkésve, válaszolok.

Kb 97000 Km-rel ez előtt volt az utolsó ismert vezérlés csere.

Lehetséges, hogy a vezérlés ilyen formán kihat a meghajtásra?

Most lesz cserélve január 2 hetében.

 

mazda-auto.hu | 2017-01-03 13:48 Lantos749 részére

A csomagtartónak nincs köze az indexhez, inkább az indexrelé hibája okozhat ilyet

villanegra53 | 2017-01-03 09:05

Tisztelt Szakértő !

Egy külföldi mazda 3 szedan 2004-es benzinest vettem 193.000 km-rel. Szervizei a rendszeres olajcserékről megvannak, ( hagyományos és digitális szervízkönyv )  minden jól működik, azonban az országuti ( sztráda 90-120) fogyasztása is annyi mint a városi, 9,2 l/100km. ! A motorja nem füstöl, nem eszi az olajat, halkan, egyenletesen ketyerészik.Eddig kb. 6-8 tankolásom volt és sajnos a probléma egyértelmű. Hol lehet a baj ? Esetleg lambda szondák ? Továbbá kérdésem lenne, hogy lehet-e valamit kezdeni a  nyikorgó ülésekkel ?  Válaszát előre is köszönöm  

Pilu | 2017-01-02 12:25

 

Tisztelt szakértő!!!

Segítséget szeretnék kérni!!!

Egy kérdésel fordulok önökhöz van egy Mazda 6 – om 2006.  évjáratú Diesel 143 Le. 

Hideg indításnál el kezd a Kazán lőni ,pattogni, füstölni és az utastérbe be szivárog erős füst szag!!!

Nállam van az auto 6- éve és most tapasztaltam először ilyet !!!

Ha valaki valami hasonlót tapasztalt vagy tud rá meg oldást legyen szíves írja meg !!!

Köszönettel:Csaba

 

balazst78 | 2016-12-30 10:32

Tisztelt Mazda-Auto!

Nemrég foglalóztam le egy 2009-es Mazda 3 -at, 2.5 literes benzines 170 lovas motorral. Eléggé rendben van, minimális sérülések voltak rajta, de szépen ki lett javítva, amúgy minden hibátlannak tűnik. Németországból hozták be, ezért ha van rá lehetőség esetleg kérhetnék egy lekérdezést, hátha van róla picit több infó. 

Alvázszám: JM1BL1H55A1134360

Előre is köszönöm

Balázs

Lantos749 | 2016-12-30 09:04

Üdv! Tegnap beletettem az autómba kb. 600 km-t, főleg autópályán. Egy rövidebb pihenő után elindultam az autóval, majd kis idő múlva (2 km) félreálltam vészvillogóval (egy utas kiszállása erejéig). Ezután elindultam, majd párszáz méter után használnám az indexet, de se nem villog, se nem kattog.. meg se nyekkent egyik irányba sem... Megijedtem, félreálltam, vészvillogó benyom, de az se működött... (Illetve a benyomás pillanatában halványan felvillant egyszer, de semmi több). Motor leállít, majd újraindít, de semmi változás... Nyomogattam a vészvillogót, húzogattam az indexkart, de semmi…

Aztán kb. 2 perccel később magához tért a vészvillogó és kb. fél percre rá működött az indexem is... Se előtte, se azóta nem produkálta a jelenséget. Mi okozhatta a hibát? Nagyon illyesztő volt... (Lehet hozzá köze, hogy utólag, miután mindn helyre állt és megtettem újabb 60 km-t, észrevettem, hogy a csomagtartó nem volt teljesen lezárva?)

 

Az autó: '01-es Mazda 626 GW (1.8 benzin 74kW FP9A)

bajhober | 2016-12-22 19:05 mazda-auto.hu részére

Értem, rendben akkor szervízre bízom, köszönöm szépen a gyors választ.

mazda-auto.hu | 2016-12-22 14:00 bajhober részére

A fék javítását, cseréjét javasoljuk, hogy márkaszerviz végezze a javítási utasítás szerint! Műszaki infót nem adhatunk ki!

bajhober | 2016-12-22 09:31

Tisztelt Szakértő!
Nemrég lettem Mazda 6 tulajdonos, fékbetéteket  szeretnék benne cserélni, szeretném megkérdezni a féknyereg csavarjainak meghúzási nyomatékait. 2015-ös évjáratú 2.5-ös 192 le motorral szerelt kocsiról van szó. Esetleg tudna adni valami tanácsot mire figyeljek oda különösen, a normál betétcserén kívül?

Köszönettel:
Balázs

mazda-auto.hu | 2016-12-19 14:59 kebe83 részére

Az autó rendben van, szervizek elvégezve, az óra állása valós.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó