2019. Január 23. Szerda - Zelma

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kebe83 | 2016-12-18 15:03

Tisztelt Mazda-autó!

Szeretnék vásárolni egy 2013-es Mazda 2-est, alvázszám: JMZDEA4K210469830. A kilométeróra állása 29798 km.

Ez megfelel a valóságnak?

Előre is köszönöm szépen a válaszát.

Üdvözlettel, Kebe83

samatagrav | 2016-12-17 22:36

Tisztelt szakértő!

Adott egy 2008-as GH diesel, plusz autópálya, 140-es folyamatos tempomatos haladás. 50-60km megtétele után 5-6 erőteljes csipogás hallható a múszeregység felől, de semmilyen hibaüzenet, vagy piktogram nem jelenik meg, csak sípol párat, majd a következö 20-30km-en csendben van. Semmit nem venni észre az autón, szépen megy, hangja is jó. Nemrég volt porlasztó feltanításon új porlasztók beépítése miatt.

Köszönöm

Pakerskali | 2016-12-17 21:32

Tisztelt Szakértő! Az lenne a problémám egy 99-es 626 kombi glx 2.0 literes 116 le benzines mazdával,hogy alapjáraton a fordulat nagyon leesik és intenzivebb gázadásnál majdnem lefullad,rángat,dadog csak nagyon finoman lehet vele felgyorsulni teljesen erőtlen és mintha egy henger nem menne.Gyergyák kicserélve,de hiba maradt.Hosszabb ideig benyomott kuplungnál leáll a motor és ha járó motorral üresben gurulok akkor is leáll és nem lehet kormányozni illetve a fék sem működik.Van esetleg valami tippje? Előre is köszönöm. 

Nyugat | 2016-12-12 23:16

Tisztelt Szakértők

Új bejelentkező vagyok.Olvasgatom a fórum oldalait és a 2016.11.21-én feltett kérdés szinte teljesen megeggyezik az én kérdésemmel.Mazda 3 típusu kocsimnál az ablakemelő csak a vezető oldali ajtónál működik.(a másik 3 ajtónál semmi mozgás)Ez csak azóta történt hogy az akkumlátorom lemerült.Lehetséges hogy csak biztosítékcserére lesz szükségem???Várom megtisztelő válaszát.Tisztelettel egy “új”nyugdíjas

soviszabi | 2016-12-09 17:34

Sziasztok!

Milyen motorolajat javasoltok Mazda6 2,0 dizel (2006) DPF szűrő nélküli autóhoz?

Norbica | 2016-12-09 08:41 vick27 részére

Szia! Igazán nincs mit! Én is örülök, hogy végre működik az autóm rendesen és örülök, hogy segíthettem! Ui.: ne félj a bontottól! Az enyémben is az van, igaz nem ugyan az mint a tipus. Toyota relé, más lábleosztással, de ezt egy ügyes villamosságis gyorsan megoldja. Egy két forrasztás a relén és bele is rakja ugyan úgy, mint az eredetit. (az említett relé, eredtileg a rági Toyota mentőkben volt, de ez lényegtelen. Ez csak egy sima mezei szakító relé, ami húz ha indítasz és enged ha már idult és meg van a megfelelő üzemanyagmennyiség. Ezután a többit ugye a vákum végzi.) 

Norbica | 2016-12-09 08:32 SL77 részére

Szia! Mond a szerelődnek nyugodtan, hiába hülyeségnek hangzik, hogy próbálja ki más tipusú, de ugyan olyan relével. Ezt egy autóvillamosságis szakember át tudja fabrikálni. Nekem is leteszteltékaz említett relét, nem mutatott hibát, mégis tettünk bele egy másikat. Azóta hibátlanul működik az autó! Nem tudom ez valami sajátosság lehet ennél a relénél, hogy az autóban hidegben "megtaknyosodik" és közben ha tesztelik, ellenőrzik nem mutat hibát... Próbálják ki, mond nekik bátran. Egy próbát megér. Bátran merem ajánlani, elvégre nekem bejött!!!

vick27 | 2016-12-09 05:14 Norbica részére

Szia!

Nagyon-nagyon köszönöm Neked is, hogy kitaláltad és meg is osztottad a relé tesztelésének módját!

vick27 | 2016-12-09 05:11 SL részére

 

Kedves Sorstárs!!!

 

Nem tudom elmondani, mennyire hálás vagyok! Tegnap olvastam csak a hozzászólását, mert előtte napokig lestem a szakértő válaszát, már le is mondtam róla……  tegnap megtudtam, hogy adagoló felújításban lesz részem : mennyiségszabályozó szelep : 60.000Ft, hozzá elektronika (ha kell) 30.000Ft + tisztítás, próbapad, munka díj 50.000 Ft össz: 140.000 -ft hurrá…..

Mielőtt kimondtam az áment (átgondolva, hogy az autó árának 25% fogom rákölteni Karácsony előtt ) még egyszer benéztem a fórumra…. azt hittem elájulok….. ne… tuti nincs ilyen szerencsém, ok egy próbát megér, Norbica tesztjét lekövettem, azzal megspékelve, hogy egész éjjel bent volt a relé 24 fokon, de amíg most megittam a kávém, még rádobtam a radiátorra….

-3 fok van, kimentem beraktam, izzít, gyönyörűen indul! alapjárat  1000 szépen lassan visszaengedte 800-ra egyszer sem állt meg!

A szerelők valószínűleg tévednek az Ön esetében, relé valóban működik, (mi is ellenőriztük anno), csak nem megfelelően, Norbica tesztjét kell követni!!!

Még egyszer nagyon köszönöm, remélem hamarosan Önnél is lezárul ez a probléma!

Megpróbálom kintről beszerezni a relét, mert bontottat nem akarok, amint megtudok vmit jelentkezem!

És tényleg nagyon köszönöm!!!

SL77 | 2016-12-08 22:42 Norbica részére

Szia! Örülök, hogy tudtam segíteni! Az én autóm sajna még mindig a szerelőnél, mert nem találják a hiba OKÁT. Elmondásuk szerint leellenőrizték a relét, megfelelően működik :-).

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó