2017. November 22. Szerda - Cecília

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 15:43 gyik87 részére

Nem kell a vízszivattyút cserélni, csak ha meghibásodik.

mazda-auto.hu2 | 2016-08-12 15:42 Főni71 részére

Igen az ellenállás értékekből lehet következtetni rá.

Lantos749 | 2016-08-04 10:44

Üdv!

Nemrég átesett az autóm egy nagyobb szervizen… (időszakos+fékolaj+fékbetét+hűtővíz termosztáttal cserén)

Az elmúlt hetekben sikeresen teljesítettem egy 3600 km -es Görög utat, mindenféle hiba és rendellenesség nélkül.

Tegnap előtt viszont amikor átugrottam egy szomszédos városba (50 km) az egyik lámpánál arra lettem figyelmes, hogy füstöl a motortér….

Gyorsan félreálltam, felnyitottam a motorteret és megnyugodtam, hogy csak gőz…, ami a kipufogóleömlő alól ered valahonnan. Az autó alatt pedig hűtővizet véltem felfedezni, ami hol nagyobb, hol kisebb, hol pedig 0 intenzitással csepegett. (megjegyezném, hogy a műszerfalon a vízhófok visszajelző végig normál állapotot mutatott)

Vészüzemmódban (sűrű megállásokkal, vízutántöltéssel, és nem megeröltető, alacsony motorfordulattal) hazaautókáztam, azóta nem indítottam be, mivel, hogy a szerelő csak jövőhéten ér rá… :(

Tudna esetleg valaki valamiféle magyarázatot adni a jelenségre?

(az autó ‘01-es Mazda 626 – 1.8 benzin motorral – FP9A motorkóddal)

gyik87 | 2016-08-01 14:24

Tisztelt Szakértő!

Boldog tulajdonosa lettem egy 2001-ben gyártott Fp motorkódú Mazda Premacynak 1.8 100Le. Azzal a kérdéssel fordulnék önhöz hogy két márkaszervízben is jártam vezérléscsere ügyében és érdekes módon az egyik helyen azt mondták hogy ennél a motornál kell vízpumpát cserélni a vezérléssel együtt a másik helyen pedig nemleges választ kaptam akkor most mi az igazság?

Válaszát előre is köszönöm 

Főni71 | 2016-07-31 08:28 Főni71 részére

Ki lehet mérni, hogy melyikkel van gond?

mazda-auto.hu2 | 2016-07-31 07:40 Főni71 részére

Valamiért nem indul el a regenerálás, márkaszervízben elvégeznek egy kényszerregenerálást, és megnézik miért nem indul el. Lehet, hogy valamelyik érzékelővel van gond.

Főni71 | 2016-07-30 09:40

Tisztelt Szakértő!

2008.10. havi Mazda6 2000cm diesel mazda tulajdonosa vagyok.

Autópályán elkezdett villogni a DPF lámpa majd kigyulladt később a motor hibjelző is. A hiba kiolvasás a következő P242F diesel részecskeszürő hatékonysága lecsökkent, hamufelhalmozódás. A műszer szerint az utolsó regerenálás a hiba bekövetkezte előtt 600 km-rel volt. Tudna ebben segíteni? Köszönettel.

 

mazda-auto.hu2 | 2016-07-29 17:37 pici81 részére

A gyenge motor és fekete füst lehet injektor probléma, az olajfogyás szelepszárszimering, vagy gyűrű. Ez csak néhány leggyakoribb ok, ezen kívül sok más is okozhat hasonló problémát, da azt így nem lehet a távolból megmondani.

mazda-auto.hu2 | 2016-07-29 17:33 roberttobel részére

Nem kell a szelephézagot állítani.

pici81 | 2016-07-29 15:20

Tisztelt Szakértő.Vásároltam Németországbol behozot 2004-es évjáratu 2.0 Diesel Mpv-t amit elvitem átnézetni a föb dolgokat kicserélték.De azt vetem észre pár hónapja hogy nagyon eszi az olajat és gyenge a motor valamit nagyterhelés alat fekete füst jönki a kipufogon.Mi lehet az oka és milyen megoldást javasol? 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó