2018. Május 26. Szombat - Fülöp

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-11-22 15:21 Csiga1992 részére

A futóművet kellene meg vizsgáltatni, látatlanba nehéz megmondani mi miatt kopog.

mazda-auto.hu | 2016-11-22 15:18 Shakin részére

Valamelyik szenzor vagy vákum szelep lehet a hibás. Mivel hibalámpát villantott, biztos tárolt is hibát, ami alapján el lehet indulni.

Norbica | 2016-11-22 08:16

Szép jónapot!

Van egy 2003- as Mazda Premacy 2.0 DiTD-m. Két hete vettem, utána vezérlés, olaj, olajszűrő, levegszűrő, aksi, gázolajszűrő és izzítógyertya csere volt. Reggelente nem akaródzik neki csak hosszas nekirugaszkodás után életre kelni. Utána nincs vele gond nap többi szakában, csak ez a reggeli lustálkodás. Mi lehet a probléma. Segítséget előre is k

22szabi | 2016-11-19 23:17

Hello,

Mazda 6 2006 2.0 benzines 108 kw aljának rendbetétele után az akku sarut visszatéve au alábbiakat tapasztaltam: mindkét távirányitó elvesztette a kapcsolatot az autóval (a kulcselfordítós, ajtó nyitogatós módszerre – szakszervízben – sem reagál, lép be a programba.

Valamint azóta az alapjárat ingadozik, általában aláesik a szokásos alapjárati fordulatnak és csak 5-10 sec múlva áll be, de olykor le is áll. Van egy javaslat, miszerint akku saru le, hidegen vissza, beindítani és hagyni alapjáraton bemelegedni, ezt még nem próbáltam, nem tudom segíthet-e, ilyen módon újratanulja-e ezt.

Kérem ha tudnak segítsenek merre induljak, eddig ilyen problémák nem voltak a kocsival, nagyon meg vagyok vele elégedve, köszönöm előre is.

Csiga1992 | 2016-11-19 17:19

Jó estét. Érdeklödnék hogy vettem 1 mazda 6 kombit 2006 os dizel . Menet közben balra forditom a kormányt és a bal keréktöl jön 1 kopogo hang. Mi okozhatja ezt?  Válaszát elöre köszönöm .

Shakin | 2016-11-17 17:30

Tisztelt mazda-autó! Van egy 2006-os mazda 6 2.0 diesel 143LE, már dpf-es. Pár napja az autón egyidőben kigyulladt a menetstabilizátor (már ha csúszó autó ikon az) és a dpf visszajelzője. A tempomat leoldott és az autó csak erőlködött. Amikor újra indítottuk, dpf nem villogott, csak a másik égett. Addig amíg autópályán fel nem gyorsult, egy idő után újra villogni kezdett a dpf, és megint az erőlködés. Ez ment pár napig, majd megszűnt mind a két jelzés. Ám egy nap múlva újra kezdődött az egész. Azt szeretném megkédezni hogy mi lehet ez, és mi köze van a kettőnek egymáshoz, mert ezt már tavaly télen is csinálta, csak akkor hamarabb elmúlt.

Válaszukat előre is köszönöm: G.Zs

mazda-auto.hu | 2016-11-14 15:53 robi92 részére

Valószínűleg szelepszár szimeringek és a gyűrű szett cseréje lesz a megoldás

robi92 | 2016-11-06 18:11

Érdeklődni szeretnék hogy van egy 2004 es 3 as mazdám 1.4 benzines az lenne a probléma hogy néha menetközben rángat sz autó és eszi az olajat mi lehet a probléma? Válaszát elöre is köszönöm.

 

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 15:16 mazda 626 ditd részére

Ha itt lenne az autó, akkor se biztos, hogy rövid idő alatt megtalálnánk a hibát, de így még csak tippünk sincs.

mazda-auto.hu2 | 2016-11-04 15:11 djjosy részére

Mivel csabai, el kell hozni az autót, és csak utána tudunk árat adni ha láttuk

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó