2018. Január 21. - Ágnes

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:49 mrkopasz1980 részére

A száron nincs tömítés ( FORD,PSA, FIAT ), a résolajcső tömítéseket viszont ki kell cserélni, 5 db kell,  2709.- Ft / db. A résolaj szükséges dolog, mivel hűti az injektort. Amikor azonban  visszaáramló mennyiség megnő, akkor gyakorlatilag a rail nyomás egyszerűen elszökik, és a visszafolyóágon az üzemanyagtankba kerül. A rendszerben az injektorok sorba vannak kötve. Ha egynél elszökik a nyomás akkor a többihez sem jut el, a motor működésképtelenné válik.

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:37 mada3 részére

Filep Diesel Székesfehérváron, ők profik az adagolóban

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:34 spityu1 részére

Nem szabadna füstölnie a DPF szűrő miatt !A befecskendezőket kellene bevizsgáltatni és az intercoolert ellenőrizni. Az alátét cseréjekor cserélték a résolajcső tömítéseit is ?

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:29 fkatona részére

Nem érintett az autó a kampányban, a km óra állása valósnak tűnik

mada3 | 2016-07-16 10:52

Tisztelt Szakértő.   Abban szeretnék segitséget kérni? 2001-es mazda 323 2.0ditd 90le autom adagolóját hol javitják az országban? előre is köszönöm!

mrkopasz1980 | 2016-07-15 20:57

Tisztelt Szakértő!

2007-es dízel 2.0 143Le Mazda6-om van. Denso injektorom van. Kiszedni nem volt gond, kitakarította egy szaki és be is mérte. Cserélem a nagy nyomású oldalon a tömítő gyűrűket, az injektor gyűrűit a szelep dekniben és a tűzkarikát (remek szabadidős elfoglaltság). Viszont az injektor szárán nem találtam tömítést. Más típusoknál láttam már. Lehetséges, hogy nem is kell hogy legyen? Elég a tűzkarika? Bemarás van, de abban csak koszt találtam amikor ki vettem. 

Másik kérdésem az volna, hogy injektor beméréskor mit jelent az, hogy a résolaj visszavezetés értéke nem jó? Nekem egynél túl magas.

Válaszát előre is köszönöm!

samatagrav | 2016-07-13 11:15

Kedves Szakértő(k)!

Érdeklődnék, hogy a JMZGH14D601201195 alvázszámú 2008-as 6-os előéletéről mit lehet tudni. 2hónapja vettem, most van benne 169e km. Esetleg valami csalafintaság feltűnik-e a szervízelőéletében...

Valamint érdeklődnék, hogy a 140 lóerős 2.0l-es dízel blokkok hidrotőkések-e.

Köszönöm

ElGabo | 2016-07-10 08:30

Szia!

Tegnap vettem egy 2003-as Premacy-t 2.0 dieselt. Minden jó benne, annyi nem tetszik hogy amikor kapcsol a klíma eléggé meginog a fordulatszám. amikor bekapcsol akkor egy kicsit esik le, amikor lekapcsol akkor viszont eléggé. Esetleg valami ötletet tudnátok adni hogy mi lehet?

Elöre is köszönöm

fkatona | 2016-07-09 17:51

Kedves Szakértő!

Hallottam, hogy volt visszahívás légzsák miatt. Érdeklődöm, hogy az én mazdám érintett e benne. Illetve az is érdekelne valós e a kilóméter számláló állása, ami jelenleg 203000. JMZGY198271440639

nagya | 2016-07-05 20:02

Kedves szakértő(k)!

Vásárolni szeretnék egy Mazda 6-os gépjárművet , amely az óra állása szerint 166000 km-t futott. Valós ez? (Az utolsó szervíz a szervízkönyv szerint 150e km körül volt – pontosan nem emlékszem.)

Alvázszám: JMZGY193231124130

Előre is köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó