2024. Április 19. Péntek - Emma

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zotya1 | 2016-11-24 03:47

Üdv!

Segítséget szeretnék kérni.

Van egy 1.8 premacym, és hozzá némi problémám.
Mitől lehet, hogy álló helyzetben, szépen jár a motor, viszont ha nagyobb erőt kell kifejtenie úgy kerepel, mint egy kama3 megrakva?
Ha eléri a 2000 körüli fordulatot, elcsendesedik.
Ez előre, 1,2,3 ig hallható, illetve rükvercben is hallható és ilyenkor erőtlenné válik a szerkezet.
Tudnál nekem tanácsot adni, mit és miért csinájak, csnáltassak meg.
Előre is köszönöm.

Zoli

gtom | 2016-11-22 18:46

Sziasztok,

Egy 2009-es CX7-esnek lötyög a vezető ülése (egyben az egész, nem külön a háttámla). Valahol alul érzékelem a mozgást. Mi lehet probléma? Lehet valamit cserélni? Meghúzni?

Előre is köszönöm a tanácsokat.

üdv.

 

mazda-auto.hu | 2016-11-22 15:31 Norbica részére

Ugyanolyan izzítógyertyák lettek beletéve, mint a gyári ? Lehet izzítórelé vagy adagoló hiba is

mazda-auto.hu | 2016-11-22 15:28 22szabi részére

Az akksi cseréhez nincs, vagy nem tudjuk hogy lenne köze a távirányítóhoz, inkább véletlen egybeesés lehet. A távirányítójának a vevőegységét kellene ellenőrizni, hogy nem felejtette-e el a távirányítókat. Az alapjárat menet közben “megtanulja” magát

mazda-auto.hu | 2016-11-22 15:21 Csiga1992 részére

A futóművet kellene meg vizsgáltatni, látatlanba nehéz megmondani mi miatt kopog.

mazda-auto.hu | 2016-11-22 15:18 Shakin részére

Valamelyik szenzor vagy vákum szelep lehet a hibás. Mivel hibalámpát villantott, biztos tárolt is hibát, ami alapján el lehet indulni.

Norbica | 2016-11-22 08:16

Szép jónapot!

Van egy 2003- as Mazda Premacy 2.0 DiTD-m. Két hete vettem, utána vezérlés, olaj, olajszűrő, levegszűrő, aksi, gázolajszűrő és izzítógyertya csere volt. Reggelente nem akaródzik neki csak hosszas nekirugaszkodás után életre kelni. Utána nincs vele gond nap többi szakában, csak ez a reggeli lustálkodás. Mi lehet a probléma. Segítséget előre is k

22szabi | 2016-11-19 23:17

Hello,

Mazda 6 2006 2.0 benzines 108 kw aljának rendbetétele után az akku sarut visszatéve au alábbiakat tapasztaltam: mindkét távirányitó elvesztette a kapcsolatot az autóval (a kulcselfordítós, ajtó nyitogatós módszerre – szakszervízben – sem reagál, lép be a programba.

Valamint azóta az alapjárat ingadozik, általában aláesik a szokásos alapjárati fordulatnak és csak 5-10 sec múlva áll be, de olykor le is áll. Van egy javaslat, miszerint akku saru le, hidegen vissza, beindítani és hagyni alapjáraton bemelegedni, ezt még nem próbáltam, nem tudom segíthet-e, ilyen módon újratanulja-e ezt.

Kérem ha tudnak segítsenek merre induljak, eddig ilyen problémák nem voltak a kocsival, nagyon meg vagyok vele elégedve, köszönöm előre is.

Csiga1992 | 2016-11-19 17:19

Jó estét. Érdeklödnék hogy vettem 1 mazda 6 kombit 2006 os dizel . Menet közben balra forditom a kormányt és a bal keréktöl jön 1 kopogo hang. Mi okozhatja ezt?  Válaszát elöre köszönöm .

Shakin | 2016-11-17 17:30

Tisztelt mazda-autó! Van egy 2006-os mazda 6 2.0 diesel 143LE, már dpf-es. Pár napja az autón egyidőben kigyulladt a menetstabilizátor (már ha csúszó autó ikon az) és a dpf visszajelzője. A tempomat leoldott és az autó csak erőlködött. Amikor újra indítottuk, dpf nem villogott, csak a másik égett. Addig amíg autópályán fel nem gyorsult, egy idő után újra villogni kezdett a dpf, és megint az erőlködés. Ez ment pár napig, majd megszűnt mind a két jelzés. Ám egy nap múlva újra kezdődött az egész. Azt szeretném megkédezni hogy mi lehet ez, és mi köze van a kettőnek egymáshoz, mert ezt már tavaly télen is csinálta, csak akkor hamarabb elmúlt.

Válaszukat előre is köszönöm: G.Zs

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó