2018. Május 26. Szombat - Fülöp

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Pet | 2018-01-27 13:06 vaszics részére

 

Szia! Én nem várnék a kuplungcserével. Nekem (Mazda 3 1.4 2007) anno még nem csúszott meg (csak nagyon fent fogott és kezdte nehezen venni az egyest). Két helyen is azt mondták, hogy nyugodtan használhatom, amíg meg nem csúszik… Amikor elvittem, hogy most már a kinyomócsapágy is zörög, kicserélték a szettet. Cserébe megkaptam azt, hogy miért nem hoztam hamarabb, mert szétkopott a váltó…

Roland87 | 2018-01-21 10:20

Jo napot!

 

Segítseget szeretnek kerni; 2014/12 havi mazda 6 ost szeretnek vasarolni 2.2 skyactiv 150lovas verzioba..

Airport es hoteltaxiznek vele Budapesten…

140.000kmel vennem meg; es 5evig hasznalnam az autot megkozelitoleg 300.000km belerakva.

Korulbelul 450.000el adnek tul rajta 8-9 evesen.

Nagyon szamit a megbizhatosag; diesel motorjairol sajnos semmitnem talaltam az interneten a tartossag es megbizhatosaggal kapcsolatosan.

Kerdesen a kovetkezok lennenek:

Turbo- befecskendezo  rendszerere mennyit birhat ki  nagyjavitas nelkul; mik a tapasztalataik; esetleg milyen tipushibara kene figyelnem.

 

Termeszetesen 15.000kenti 3 havononta gyari olaj- gyari szurokkel hasznalva.

 

Valaszokat koszonom szepen elore

 

 

 

mazda-auto.hu | 2018-01-19 14:52 fezo részére

Létezik hozzá, csak nagyon drága, ezért mi a 16”-os acélfelni + gumit raktuk téli keréknek. Ideiglenes felni 62.063.- Ft a gumiabroncs pedig 25000.- Ft körül van. 16-os mankókerék + 125/70-es gumi

mazda-auto.hu | 2018-01-19 14:43 Sunyigeri részére

A rendszer szellőzteti magát, ezért füstöl. Egy takarítás lehet ráfér a kályhára

fezo | 2018-01-19 13:40 mazda-auto.hu2 részére

De nem is létezik hozzá gyárilag?Milyen paraméterekkel rendelkező kerék lenne jó rá?

Köszi előre is!

Sunyigeri | 2018-01-18 16:01

Tisztelt Szakértő! 2006-os évjáratú Mazda 5, 2.0 dizel 143le kiegészítő fűtés (eberspacher) rendben elindul a vizet melegíti, müködik de amikor leáll az autó alól erős füst száll ki. Eddig nem volt ilyen jelenség, MOL kuton tankoltam normál dizelt, elötte OMV.-nél tankoltam. Lehet-e a váltás a jelenség oka? Vagy valami egyéb hiba lehet? Érdemesebb lenne  prémium üzemanyagot tankolni? Válaszát előre is köszönöm.

vaszics | 2018-01-18 02:09 mazda-auto.hu2 részére

Nagyon szépen köszönöm , azóta már megnézettem , tényleg a kuplung lesz az ami 200 ezer km. után már talán nem is megelpő , viszont talán még elmegy egy ideig , a kuplungszettek nem is olyan drágák mint ahhogy gondoltam 100-150 euroért már találtam ha végeleg megadja magát . Köszönöm mégeszgyer 

mazda-auto.hu2 | 2018-01-17 12:02 Shagalay részére

Garanciás az autó, el kell vinni márkaszervizbe, és ott megmondják, hogy ez normális vagy sem. Hideg motornál természetes a magasabb fordulatszám, de azt hallani kellene, hogy mit ért Ön nagyon hangos alatt, mert ez lehet valami hiba is.

mazda-auto.hu2 | 2018-01-17 11:55 vaszics részére

Így elmondás alapján a kuplungra gondolnánk, de ha itt az autó azonnal megmondjuk, hogy kuplung vagy sem. Ezt persze bárhol megnézik. 

mazda-auto.hu2 | 2018-01-17 11:50 kissgabor4 részére

Nem a kuplung hibája okozza. Valószínű, hogy lóg az ötödik tengelye.

A váltókar mozgása egy kismértékben normális, látni kellene mennyire mozog.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó