2018. Február 19. Hétfő - Zsuzsanna

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2016-07-26 14:22 nagya részére

Sajnos nem szerepel az autó a DSR rendszerben !

mazda-auto.hu | 2016-07-26 14:17 samatagrav részére

Valósnak tűnik a km óra állása, amennyiben elküldi a forgalmi és lakcímkártya másolatot, elküldjük a szerviztörténetet, mert a tulajdonosnak kiadható !

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:49 mrkopasz1980 részére

A száron nincs tömítés ( FORD,PSA, FIAT ), a résolajcső tömítéseket viszont ki kell cserélni, 5 db kell,  2709.- Ft / db. A résolaj szükséges dolog, mivel hűti az injektort. Amikor azonban  visszaáramló mennyiség megnő, akkor gyakorlatilag a rail nyomás egyszerűen elszökik, és a visszafolyóágon az üzemanyagtankba kerül. A rendszerben az injektorok sorba vannak kötve. Ha egynél elszökik a nyomás akkor a többihez sem jut el, a motor működésképtelenné válik.

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:37 mada3 részére

Filep Diesel Székesfehérváron, ők profik az adagolóban

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:34 spityu1 részére

Nem szabadna füstölnie a DPF szűrő miatt !A befecskendezőket kellene bevizsgáltatni és az intercoolert ellenőrizni. Az alátét cseréjekor cserélték a résolajcső tömítéseit is ?

mazda-auto.hu | 2016-07-26 13:29 fkatona részére

Nem érintett az autó a kampányban, a km óra állása valósnak tűnik

mada3 | 2016-07-16 10:52

Tisztelt Szakértő.   Abban szeretnék segitséget kérni? 2001-es mazda 323 2.0ditd 90le autom adagolóját hol javitják az országban? előre is köszönöm!

mrkopasz1980 | 2016-07-15 20:57

Tisztelt Szakértő!

2007-es dízel 2.0 143Le Mazda6-om van. Denso injektorom van. Kiszedni nem volt gond, kitakarította egy szaki és be is mérte. Cserélem a nagy nyomású oldalon a tömítő gyűrűket, az injektor gyűrűit a szelep dekniben és a tűzkarikát (remek szabadidős elfoglaltság). Viszont az injektor szárán nem találtam tömítést. Más típusoknál láttam már. Lehetséges, hogy nem is kell hogy legyen? Elég a tűzkarika? Bemarás van, de abban csak koszt találtam amikor ki vettem. 

Másik kérdésem az volna, hogy injektor beméréskor mit jelent az, hogy a résolaj visszavezetés értéke nem jó? Nekem egynél túl magas.

Válaszát előre is köszönöm!

samatagrav | 2016-07-13 11:15

Kedves Szakértő(k)!

Érdeklődnék, hogy a JMZGH14D601201195 alvázszámú 2008-as 6-os előéletéről mit lehet tudni. 2hónapja vettem, most van benne 169e km. Esetleg valami csalafintaság feltűnik-e a szervízelőéletében...

Valamint érdeklődnék, hogy a 140 lóerős 2.0l-es dízel blokkok hidrotőkések-e.

Köszönöm

ElGabo | 2016-07-10 08:30

Szia!

Tegnap vettem egy 2003-as Premacy-t 2.0 dieselt. Minden jó benne, annyi nem tetszik hogy amikor kapcsol a klíma eléggé meginog a fordulatszám. amikor bekapcsol akkor egy kicsit esik le, amikor lekapcsol akkor viszont eléggé. Esetleg valami ötletet tudnátok adni hogy mi lehet?

Elöre is köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó