2018. December 19. Szerda - Viola

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


BluElite | 2016-04-05 19:17

Szép napot Mindenkinek!

Szakértőnket kérdezném: többször voltak már itt ajánlva a xado termékek. Eddig soha nem használtan semmiféle adalékot (626 ‘98 DiTD, 90LE) sem üzemanyag adalékot (illetve egyszer a Spuri-t de nem sok értelme volt), sem olajba valót, sem motormosót, sem váltóba valót. Ajánlott lenne valami “kezelést” kapnia a gépnek? az olajat nem eszi lényegét tekintve, 10000 km-en max 1-2 deci talán ha fogy. Gyorsulni mondjuk gyorsulhatna jobban is, váltója jó és pontos. Kicsit óckodom az ilyesmitől, viszont a xado-ról máshol is jót olvastam. Amennyiben ajánlott, konkrétan mit, hova, mennyit kell tenni?

 

Köszönettel: BluElite

Hoyoke | 2016-03-31 17:35 mazda-auto.hu2 részére

Kedves Szakértő !

Köszönöm a gyors választ,még egy kérdés ha lehetséges,a kilóméteróra állás ról valami infó?

Köszönettel: Hoyoke

mazda-auto.hu2 | 2016-03-31 11:39 Hoyoke részére

Németországi, 2010.09.28-án helyezték forgalomba,  végig szervizelt, utolsó szervize 2015.09.07-én volt. Ha meg lesz a forgalmi, elküldöm az anyagát.

A forgalmit a garai@mazda-auto.hu címre kellene majd küldeni.

Hoyoke | 2016-03-30 20:51

Tisztelt Szakértő !

Szemezgetek egy CX 7-es Mazdával, de szeretnék róla pontos adatokat tudni a vásárlás előtt.Külföldről lett behozva és az ember ilyenkor kételkedik mindenben. Az alvázszáma a következő :                                     -JMZERH9A600215300-  , és felette még egyszámsor: e11*2001/116*0308 .

Nagyon megköszönnék egy pár adatot az autó  történetéről !

Üdvözlettel : Hoyoke

mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 16:43 Bigtom3 részére

Ha még most sem működik rendesen, egy műszeres alapbeállítást kell végezni.

mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 16:41 Morzsi007 részére

Ha még most se állt helyre, akkor egy alapbeállítást kell csináltatni műszerrel.

Eszter | 2016-03-27 18:13

Sziasztok ! Tudtok valakit aki tudna nekünk segíteni ?! Van egy Mazda b2500-as 2003-as évjáratú autónk. Az elektromos ablak bekötést szeretnénk megcsinálni elöl hátul. Elektromos ablak esetén.

BluElite | 2016-03-24 10:09

Tisztelt Szakértő!

Adott egy ‘98-as 626 DiTD. A következő, alkalmanként előforduló problémám van: indításkor izzítok, majd indítózok, de indítózás helyett csak relé meghúzást hallok a műszerfal alól, az indító motor nem forog. Az akksi vadi új, jó! Indításkor kuplung kinyomva, van hogy a féket is nyomom, megszokásból.

Többszöri próbálkozásra forog csak az indító motor.

Valami ötlet van esetleg, merre kutakodjak?

 

Köszönettel: BluElite

Bigtom3 | 2016-03-11 10:51

Tisztelt Szakértők!

Egy 2006-os mazda 6 2.0 benzines autóm van,amire már rég vágytam.10 éves kocsi lévén,vannak apróságok,de tényleg apróságok,amik okára kiváncsi lennék.Egyik ilyen problémám,hogy nem tudom,mennyinek kellene lenni az alapjáratnak,én gondolom,hogy valahol 800 körül,de biztos nem 600 és 750 között,ahol nekem ugrál.Hidegen nincs semmi gond,felmegy 1000 körülire,és stabilan tartja is.Amikor már bemelegszik a motor,leesik az elöbb említett értékek közé,ott ingadozik annyira,hogy ha sötétben alapjáraton gurulok,látom a fényszórókon,hogy halványan ugyan,de pislákolnak.Mire kell gondolni ebben az esetben?Vajon kb. mekkora a baj?Előre is köszönöm a segítséget.

Morzsi007 | 2016-03-10 09:55

Sziasztok. 

Segítséget szeretnék kérni, ha valakinek van valami ötlete, megköszönném. Mazda 6 2008-as benzines autóról van szó. A hétvégén lemerült az akksi. Kivettem, feltöltöttem, visszaraktam. Ezután jelentkezett a probléma, meleg motornál az alapjárat ingadozik lemegy 500-ra (magasabb lesz) ott marad kis gázarásnál feljebb ugrik. Úgy hallottam, mintha szakaszosan másodpercenként valami elektromotor hangot ad a motortérből, de még nem néztem pontosan honnan jöhet. Próbáltam azt, amit itt írtak a fórumon, motorfékkel beállítani, de nem sikerült vagy valamit rosszul csináltam. Köszönöm a válaszokat

 

megoldva: 3 nap után rendbe jött az alapjárat. 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó