2019. Szeptember 22. - Móric

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Viktor0226 | 2018-02-07 18:33

Üdvözlöm!

Egy Mazda 6 2004/10 (2.0Diesel) motorkód:rf5c autóval rendelkezem, és az alábbi probléma merült fel: indításkor átugrott a vezérlés, ezt követően komplett vezérmű szíj szettet cseréltem. Majd 4000 km után ismét átugrott a vezérlés. Újra beállításra került, és 2000 km után ismét átugrot. Jelenleg darabokra van szedve, és sajnos nem találom a hiba okát.

Ezúton kérném tapasztaltabb, illetve hasonló problémával küzdők segítségét, hogy mi lehet a hiba oka! 

Köszönöm előre is a válaszokat! 

 

BluElite | 2018-02-06 09:47 Tóth Ferenc részére

Én a 626 kombiban egyszer kivettem a csomagtér tálca tetején lévő kárpitot, hogy alaposan kitisztítsam. A csomagtér és a hátsó ülés közötti “sarokban” találtam egy villát :-)

A kardánbox elején a műszerfal alatt meg egy szivargyújtós usb-s töltőt :-)

Tóth Ferenc | 2018-02-04 10:21

Tisztelt Mazda-autó!

Orvosi törlőkendős műhibáról már sokat hallottunk,de egy autóban “bentfelejtett” törlőkendőről tájékoztatom a márka társaimat. 2017.09.20-án vásároltam egy 2007-es évjáratú Mazda3 típusu  1,6-os gépkocsit. Kipróbálás után úgy döntöttem,hogy megvásárolom. Másnap reggel a garázsból kitolatván a feleségem megkérdezi,hogy nem füstöl-e nagyon? Megnézem és valóban fekete füstöt ergetett. Jól van akkor ez levegőellátási probléma,így megnézem a levegőszűrőt...Tiszta volt,de véletlenül a szűrőházba beömlő nény torok egyikéből egy félcentis csücsköt láttam kikandikálni. Azt hittem,hogy falevél vagy olyasmi,kihúzom és egy 40x40-es kék törlőkendő volt az amúgy megbonthatatlan légelosztó belsejében. Ezért volt a füstölés. Ha véletlenül nem veszem észre azt a csücsköt,vagy az nem bújik elő akkor cserélhették volna a légmennyidég mérőtől  kezdve ki tudja,hogy még miig. Hol,és hogyan kerülhetett bele? A törlőkendő anyagából az azt haszáló gyórhoz,szervizekhez vissza llehetne következteni ,de már mit érnék vele...A műszakin bitos,hogy nem ment volna át, Önök tiszelt Mazda-autó következtettek volna erre a “hibára”? Tanulság-,és okulásként kívántam megosztani a történetet. Amúgy jó kis autó a MAZDA3 Imádom.

 

 

Netye | 2018-02-03 02:51

Tisztelt Mazda Autó! Adott egy 2009 02-es évjáratú 1,6 benzin Mazda 3 sport! Alv.sz.JMZBK14Z291795767 Mikor cseréljek olajat a váltóban, milyen fajtát, és ugyan ezt kérdezem a gyujtógyertyáról is. Leellenörzött 97 ekm van benne. Előre is köszönöm a segítségüket!

Yoca | 2018-02-02 20:11 mazda-auto.hu részére

Nagyon köszönöm a segítséget. ha nem eggy adott szituálcióban észlelhető a jelenség,vagyis motor hőfoktól és napszaktól független akkor valószínübb az üzem anyag nyomás probléma vagy lehetséges a befecskendezési hiba?

mazda-auto.hu | 2018-01-31 15:26 Yoca részére

Üzemanyagrendszer hibára gondolnánk, ott előfordul, hogy nincs hibakód

mazda-auto.hu | 2018-01-31 15:23 Milán87 részére

Hibakód volt olvasva? Tárolt hiba lehet benne, így nehéz elindulni. Lehet üzemanyagszivattyú, injektor, nyomásszabályzó

Yoca | 2018-01-31 02:35

Tisztelt szakértök. Szeretném a segítségüket kérni abban hogy “GY”mazda 6 kombim hőfoktól és napszaktól függetlenül változó rendszerességgel de nem indul egyből (teker mintha nem lenne gyujtás;üzem anyag...)Több szerelő is nézte hiba jel nincs,lista üres.Cseréltek főtengely ill. vezérmű tengely jeladót … változatlan.Segítségüket előre is köszönöm!

Milán87 | 2018-01-27 18:17

Tisztelt Szakértő!

Segítségét szeretném kérni Mazda 2 1.4 16v 2004 benzines autóval kapcsolatban. Pár hete, nem rendszeresen jellemzően hideg motornál vagy nagyon visszaesik az alapjárat s kis idővel leáll, vagy indítás után egyből leáll, s nincs alapjárat. Magas fordulaton nem rángat, tökéletesen működik. Lambda szondát cseréltem, nem oldotta meg a problémát. Gyújtás és a kábelek ellenőrizve, azok is jók. Mi lehet Ön szerint a baja?

Köszönöm a válaszát előre is.

Pet | 2018-01-27 13:06 vaszics részére

 

Szia! Én nem várnék a kuplungcserével. Nekem (Mazda 3 1.4 2007) anno még nem csúszott meg (csak nagyon fent fogott és kezdte nehezen venni az egyest). Két helyen is azt mondták, hogy nyugodtan használhatom, amíg meg nem csúszik… Amikor elvittem, hogy most már a kinyomócsapágy is zörög, kicserélték a szettet. Cserébe megkaptam azt, hogy miért nem hoztam hamarabb, mert szétkopott a váltó…

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó