2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-02-22 12:26 Iceman részére

A rendszer csak az előírt karbantartásokat rögzíti, a részecskeszűrő cserét nem. Az autót Olaszországban helyezték forgalomba 2009.02.17-én, és ezt követően nem is volt szervizben 2011.09.28-ig, 100.521 km-ig. Utána 2013.05.06-ig rendszeresen járt, utána nincs bejegyzés. Ha kapok egy kilóméter állást, megírom, hogy reális, vagy sem.

Lantos749 | 2016-02-22 11:39

Üdv!
Lenne egy fontos kérdésem!
 
Tegnap elvittem az autót az éves szervízre, ahol a szerelőm felhívta a figyelmemet, hogy a baloldali hátsó keréknél a hosszanti stabilizátor rúd (ami előre a küszöb irányába nyúlik) kissé meg van hajolva (bumeráng alakú, alulról meg van nyomva...).
 
Én eddig nem vettem észre, hogy bármiben is befolyásolná a menettulajdonságát az autómnak, nem húz semerre, nem kopik jobban a gumi és nem is ráz.....
 
Valószínűleg azért, mert minden garnitúra (nyári-téli) kerékátszerelésnél csináltatok futóműbeállítást.... (eszembe is jutott, hogy legutóbb, mintha említették is volna, de nem kerítettek neki nagy feneket)
 
Szerintetek használhatom így tovább az autót, vagy inkább cseréltessem ki a legközelebbi kerékcsere előtt?
 
Más:
Az okozhat fékhiba visszajelzést a műszerfalon, hogy elvannak kopva a hátsó fékbetétek?
 

Iceman | 2016-02-19 21:29

Tisztelt Mazda!

A jövő héten mennék megnézni egy 2009 Mazda 6. Az alvázszáma JMZGH19D601198386. Az előéletére lennék kíváncsi, a tulaj elmondása szerint nemrég volt szervizben, a részecskeszűrőt cserélték. A kettős tömegű lendkerékkel kapcsolatban mire lehet számítani? 

Köszönöm. 

mazda-auto.hu2 | 2016-02-19 17:28 dtamas01 részére

A hőfokszabályzó potméteréhez lehet köze, ki kellene próbálni egy másik potméterrel. A hang legvalószínűbb oka az ékszíj.

dtamas01 | 2016-02-19 08:55

Kedves Mazda-Auto!

12 eves, elso szerias Mazda 3 autom van. Most telen vettem eszre, hogy beinditas utan a szellozteto ventillator nem indul el, csak nemi kesleltetessel, ami 5-15 percet jelent. Addig sem hideg sem meleg levegot nem fuj a szellozonyilasokon at az utasterbe, es a potmeterre sem reagal, a szelvedok is parasodnak. Menet kozben aztan magahoz ter.

Kb. 1 eve lett javitva a legkondicionalo hofokszabalyozo potmetere, de a ventillatorral akkor nem voltak ilyen problemak.

Tovabbi kerdesem, hogy az auto inditasakor, hideg motornal kb. 5 percig hallhato eloszor kozepesen hangos, majd egyre halkulo ciripeles mitol lehet? 

Ezektol eltekintve az auto megfeleloen mukodik.

Koszonom szepen a segitseget!

Tamas

cserepcsabi | 2016-02-17 11:18

Tisztelt Mazda-Auto,

 

Abban szeretném a segítségeteket és tapasztalatotokat kérni, hogy mi lehet a probléma 1994-es évjáratú 1.8-as Mazda 626(GE) kocsimmal.

A tünet a következő:

Hidegindításkor a motor felpörög 1500 as fordulatra és szépen esik lefele kb 1-2 perc elteltével. Amikor a vízhőfok jelző elkezd a hideg állapotból kimozdulni akkor az alapjárat elkezd dobálni 750-1500 között. Menetközbe nem veszek észre semmit csak amikor alapjáraton jár a motor. Bemelegszik és abbamarad a jelenség és teljesen kiszámíthatatlan mikor csinálja ezt. Volt már olyan is hogy körforgalom előtt visszaváltáskor kuplung benyomásra és óvatos fékezésre a motor majdnem lefulladt de azt csak kétszer csinálta.

Gondolok itt valami vákum hibára vagy valahol falsot szívhat, vagy folytószelep vagy hőmérséklet érzékelő hibára. A kocsi sokat megy autópályán is hetente 1500km város hetente olyan 300-400 km. Gyújtógyertyák vadi újak, kábelek szintén, rotor és elosztófedél is volt cserélve.

Az autóban jelenleg 743560km van olajat nem eszi nem füstöl eddig úgy járt mint a doxa. Fogyasztásom Shell V-power 100 racingból átlag 6,2Liter.

Segítséget előre is köszönöm, várom a válaszukat.

katona.gabor1982 | 2016-02-16 12:56 mazda-auto.hu2 részére

Mindenképpen megírom a tapasztalatokat! Jövő héten kezdem a tiszítóval és eredménytől függően folytatom a revitalizálóval.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-16 12:36 katona.gabor1982 részére

Igen ezek azok. Ha kapnánk egy visszajelzést az eredményről, megköszönnnénk.

katona.gabor1982 | 2016-02-15 20:27 mazda-auto.hu2 részére

katona.gabor1982 | 2016-02-15 20:07

Nagyon köszönöm! Megírom majd a tapasztalatomat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó