2018. Szeptember 19. Szerda - Vilhelmina

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-02-03 09:32 Fecóó részére

Ellenőrizni kellene a holtponti jeladót, és a gyujtáselosztóban lévő jeladókat.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-03 09:30 akyy részére

A testkábeleket kellene átnézni.

akyy | 2016-02-02 11:56 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Mazda-auto!

 

Előzmény:

Adott egy Mazda 2 2003, 1.2 FUJA motorkóddal.

Olyan jelenséget produkál, hogy nincs alapjárat, a fojtószelep álló motornál alaphelyzetben van, tehát résnyire nyitva, majd elindításkor azonnal bezár nullára! Ezért a motor nem kap levegőt, leáll, kivéve, ha gázpedállal tartja az ember.

Ecutól szakadásvizsgálva lettek a kábelek a fotószelepig, map szenzorig minden okés.

A hibatároló üres.

Az autó amúgy működik, az alapjárattól eltekintve.

Érdekesség, hogy egy donor autóból minden jeladó és fő egység át lett rakva, azóta is megy az az autó, ez viszont nem..

Lehet/ szükséges a fojtószelep alapbeálltása, ha igen, milyen módon?

 

 

Ön az alapjárati szelepet javasolta megnézni.

Ez a tipus elektromos gázpedálos, tudtommal ezen nincs alapjárati szelep, hanem maga a fojtószelep nyitása-zárása határozza meg.

Esetleg karter szellőztetési probléma is okozhatja?

köszönöm

Fecóó | 2016-02-01 18:30 mazda-auto.hu2 részére

Benzines 1,5-ös 16 szelepes / hibakód kiolvasó nem jelez hibát/ Benzint kap , szikra van, 

mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 16:11 Fecóó részére

Benzines, vagy dízel?

mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 16:09 kopek részére

Benzines, vagy dízel?

mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 16:08 kori18t részére

Csak az ablakemelőt és a rádiót kell tanítani utána.

mazda-auto.hu2 | 2016-02-01 15:21 Iceman részére

Vásárlás előtt szakemberrel meg kellene nézetni, mert pl. a 2,2 -es már láncos motor, aminek a megnyúlását Mazda műszerrel lehet megnézni, a 2,0-es meg még szíjas, és 240.000km-nél következik a nagyszervize. Így egy szakember rögtön tudja milyen esetleges kiadásokra kell számítani. Motorikus meghibásodástól nem kell tartani egyik motornál sem, ha előírás szerint megcsinálták a kötelező szervizeket, és ügyeltek az olajszintre.

kori18t | 2016-02-01 11:21

Tisztelt Szakértő!

2010-es 1.6-os Mazda 3 autómban szeretnék akkut cserélni.Kérdésem,hogy a saruk levétele után elfelejti az autó a beállításokat?Pl: alapjárat,ablakemelő végállás,rádió beállítások,bluetooth eszközök,stb.Válaszát köszönöm! 

kopek | 2016-01-31 20:46

Tisztelt Mazda-Autó,

Van egy 2006 ban vásárolt 2005 gyártású Mazda 3 sedanom. Eddig semmi gond nem volt vele. Tavaly a féklámpa “világítás” megszűnt. Ez orvosolva lett. Motorikusan sem volt semmi gond, kivétel a a mai napig. Az autópályán egyszercsak gondolt egyet és elkezdett esni a fordulat, majd amikor majdnem megállt a kocsi -még gurultam kb 50-70km/h val-akkor a gázpedál nyomkodására ismét elindult. Ezt megcsinálta négyszer hazafelé az úton. 263ezer km van benne. Tudnak nekem segíteni, h milyen problémára utal ez? Motorikus v elektronikai? Volt már ilyen hibájuk? JAvítható?

Köszönettel, Kovács Norbert

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó