2024. Március 29. Péntek - Gedeon

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2016-03-31 11:39 Hoyoke részére

Németországi, 2010.09.28-án helyezték forgalomba,  végig szervizelt, utolsó szervize 2015.09.07-én volt. Ha meg lesz a forgalmi, elküldöm az anyagát.

A forgalmit a garai@mazda-auto.hu címre kellene majd küldeni.

Hoyoke | 2016-03-30 20:51

Tisztelt Szakértő !

Szemezgetek egy CX 7-es Mazdával, de szeretnék róla pontos adatokat tudni a vásárlás előtt.Külföldről lett behozva és az ember ilyenkor kételkedik mindenben. Az alvázszáma a következő :                                     -JMZERH9A600215300-  , és felette még egyszámsor: e11*2001/116*0308 .

Nagyon megköszönnék egy pár adatot az autó  történetéről !

Üdvözlettel : Hoyoke

mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 16:43 Bigtom3 részére

Ha még most sem működik rendesen, egy műszeres alapbeállítást kell végezni.

mazda-auto.hu2 | 2016-03-30 16:41 Morzsi007 részére

Ha még most se állt helyre, akkor egy alapbeállítást kell csináltatni műszerrel.

Eszter | 2016-03-27 18:13

Sziasztok ! Tudtok valakit aki tudna nekünk segíteni ?! Van egy Mazda b2500-as 2003-as évjáratú autónk. Az elektromos ablak bekötést szeretnénk megcsinálni elöl hátul. Elektromos ablak esetén.

BluElite | 2016-03-24 10:09

Tisztelt Szakértő!

Adott egy ‘98-as 626 DiTD. A következő, alkalmanként előforduló problémám van: indításkor izzítok, majd indítózok, de indítózás helyett csak relé meghúzást hallok a műszerfal alól, az indító motor nem forog. Az akksi vadi új, jó! Indításkor kuplung kinyomva, van hogy a féket is nyomom, megszokásból.

Többszöri próbálkozásra forog csak az indító motor.

Valami ötlet van esetleg, merre kutakodjak?

 

Köszönettel: BluElite

Bigtom3 | 2016-03-11 10:51

Tisztelt Szakértők!

Egy 2006-os mazda 6 2.0 benzines autóm van,amire már rég vágytam.10 éves kocsi lévén,vannak apróságok,de tényleg apróságok,amik okára kiváncsi lennék.Egyik ilyen problémám,hogy nem tudom,mennyinek kellene lenni az alapjáratnak,én gondolom,hogy valahol 800 körül,de biztos nem 600 és 750 között,ahol nekem ugrál.Hidegen nincs semmi gond,felmegy 1000 körülire,és stabilan tartja is.Amikor már bemelegszik a motor,leesik az elöbb említett értékek közé,ott ingadozik annyira,hogy ha sötétben alapjáraton gurulok,látom a fényszórókon,hogy halványan ugyan,de pislákolnak.Mire kell gondolni ebben az esetben?Vajon kb. mekkora a baj?Előre is köszönöm a segítséget.

Morzsi007 | 2016-03-10 09:55

Sziasztok. 

Segítséget szeretnék kérni, ha valakinek van valami ötlete, megköszönném. Mazda 6 2008-as benzines autóról van szó. A hétvégén lemerült az akksi. Kivettem, feltöltöttem, visszaraktam. Ezután jelentkezett a probléma, meleg motornál az alapjárat ingadozik lemegy 500-ra (magasabb lesz) ott marad kis gázarásnál feljebb ugrik. Úgy hallottam, mintha szakaszosan másodpercenként valami elektromotor hangot ad a motortérből, de még nem néztem pontosan honnan jöhet. Próbáltam azt, amit itt írtak a fórumon, motorfékkel beállítani, de nem sikerült vagy valamit rosszul csináltam. Köszönöm a válaszokat

 

megoldva: 3 nap után rendbe jött az alapjárat. 

fleto24 | 2016-03-05 10:29

Tisztelt Mazda Szakértők!

Segítséget szeretnék kérni megint a 6 MPS problémámhoz.Ha már turbót cserélünk az autón,mivel az adta meg magát, akkor szeretnék vezérlést is cseréltetni,mert szól az okoskerék indításnál.Esetleg elérhető ehhez a típushoz magyar nyelven kezelési-szervizelési leírás vagy  rajz valamilyen formátumban?Ha angol vagy német van csak az is jó lenne.Szükség van esetleg valami egyedi szerszámra a cseréjéhez?A segítséget előre is köszönöm!

fleto24 | 2016-03-01 12:28 lehozsoci részére

Hello Lehozsoci!

Köszönöm a tanácsot.Hát sajnos kék füst volt és égett olajszag,leállítás után még füstölt a dob,gondolom odanyomta az olajat.Jelenleg idő hiányában csütörtökön tudjuk csak részletesebben szétszedni és átnézni,mivel aki ért hozzá csak akkor ér rá,de remélem “csak” turbó gondom lesz.A motort nem szívesen generáloznám,ha nem muszáj.Szétszedés után majd talán okosabbak leszünk,de úgyis megírom, hogy mire jutottunk,mert szívesen veszem a tapasztalatokat és szakértelmet.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Jaguar XJ-13 1964

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4483, 1854, 965 mm

Tengelytávolság: 2438 mm

Saját tömeg: 998 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban

Szelepek száma: 24

Furat/löket: 87 / 70 mm

Sűrítési viszony: 10,4:1  
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Lökettérfogat (cm3):     4994    
Szelepvezérlés típusa:   DOHC
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     509(374,3)/ 7600
Nyomaték (Nm / 1 min):     523/ 6300

Sebességfokozatok száma: 5 

Gyorsulás 0-100 km/h: nincs adat

Végsebesség: 274 km/h

Mindössze 1 darab példány készült.

Több autó