2018. Június 22. Péntek - Paulina

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2015-11-18 15:19 djjosy részére

1. Hagyományos módon.

2. Nem kell, de nem szabad közben a kuplungot kinyomni.

3 Nem levegős, valami szorul, munkahenger, vagy csúszka, meg kell nézni.

csucsok82 | 2015-11-18 10:56 mazda-auto.hu2 részére

Nagyon szepen koszonom.

mazda-auto.hu2 | 2015-11-18 10:29 csucsok82 részére

Digitális szervízkönyve nincs, de 3 évesen 29.849 km volt benne, így reális az évi durván 10.000 km.

djjosy | 2015-11-17 07:11

Tisztelt mazdaauto. 626-os ABS-el szerelt Mazdámon a fék légtelenitése a hagyományos módon történik,vagy esetleg gyújtás is kell hozzá...vagy az aksit le kell választani..az ABS miatt... Gondolom a kuplung munkahengert ez esetben nem kell légteleniteni....Valamint ha az egyik első fék menetközben lassan befog(fékezés után) az lehetséges hiba e hogy levegős a fék... A bal első volt légtelenitve már 3x ...lehet légtelenitőcsavar probléma is?

csucsok82 | 2015-11-16 14:47 mazda-auto.hu részére

Igy helyes: JMZGF14F201443208

Köszönöm.

mazda-auto.hu | 2015-11-16 14:19 fkatona részére

Sajnos a gyári program nem írja, hogy pontosan milyen az izzó. A gyári izzó ára bruttó 4.371.- Ft

mazda-auto.hu | 2015-11-16 14:09 csucsok82 részére

Az alvázszám sajnos 1 karakterrel rövidebb, így nem tudom megnézni. Az izzós kérdésre válaszoltunk a másik fórum témában

mazda-auto.hu | 2015-11-16 14:07 sasmali78 részére

Az autó előéletéről csak a tényleges tulajdonosnak ad(hat)unk információt. Ehhez szükséges a magyar forgalmi és lakcímkártya másolata, melyet az expanzio@mazda-auto.hu címre kell küldeni.

Nem igazán javaslom az autót !

mazda-auto.hu | 2015-11-16 14:01 Berni80 részére

Sajnos eheti az olajat, ha egyszer is kevés olajjal jártak vele.

Valószínű szelepszárszimering, gyűrűcsere és a járulékos tömítések cseréje megoldaná a problémát.

molnar104 | 2015-11-15 18:04 mazda-auto.hu2 részére

Köszönöm válaszát. 

255ezer km van benne a számláló szerint. 

Kérdésem volna még, hogy a projektoros lámpájába új vagy használt ködfényszoró milyen árban van ? S azt rá lehet e kötni a hátsónak a bajuszkapcsolójára vagy külün gomb kell neki ? 

Előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó