2018. December 17. Hétfő - Lázár

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mrkisalfoldi | 2015-07-29 19:26

Sziasztok. P2010 es hibaval mit lehet kezdeni? Talalkozott mar ilyennel valaki? 2003 as m6 2.0 , 121 le. Előre is köszönöm.

MP_Tomi | 2015-07-18 23:05

Tisztelt Szakértő!

Mitől lehet, hogy benzin szagú a pár hete lecserélt motorolaj?

Premacy, 74kW.

 

Köszönettel

mazda-auto.hu2 | 2015-07-14 13:04 grederes részére

 Feltehetően az esedékes szerviz miatt villog a DPF lámpa, majd az olajcserénél nullázzák.

Valószínű komolyabb gond viszont az olajfogyasztás egy DPF-es autónál, ahol nőni kellene az olajszintnek, nem fogyni.

Úgy felhígulhat a motorolaj, hogy a megfelelő kenés hiánya miatt, akár tönkre is mehet a motor.

A rázkódáshoz és a hanghoz mindenképpen látni kellene az autót.

mazda-auto.hu2 | 2015-07-14 13:00 grederes részére

 Feltehetően az esedékes szerviz miatt villog a DPF lámpa, majd az olajcserénél nullázzák.

Valószínű komolyabb gond viszont az olajfogyasztás egy DPF-es autónál, ahol nőni kellene az olajszintnek, nem fogyni.

Úgy felhígulhat a motorolaj, hogy a megfelelő kenés hiánya miatt, akár tönkre is mehet a motor.

A rázkódáshoz és a hanghoz mindenképpen látni kellene az autót.

mazda-auto.hu2 | 2015-07-14 12:52 grederes részére

 Feltehetően az esedékes szerviz miatt villog a DPF lámpa, majd az olajcserénél nullázzák.

Valószínű komolyabb gond viszont az olajfogyasztás egy DPF-es autónál, ahol nőni kellene az olajszintne, nem fogyni.

Úgy felhígulhat a motorolaj, hogy a megfelelő kenés hiánya miatt, akár tönkre is mehet a motor.

A rázkódáshoz és a hanghoz mindenképpen látni kellene az autót.

grederes | 2015-07-13 20:28

Tisztelt Szakértő!

Van egy 2006-os 1,9 TD-s Mazda 6 autóm, az a problémám, hogy egy hete elkezdett villogni a DPF visszajelző lámpa, és érdekes módon a munkahelyemig fél óra a menetidő és ez idő alatt legalább 2500-3000-es fordulaton hajtottam az autót, ugyszintén hazafelé is így jártam el.sőt a következő napokban is így hajtottam. Ennek ellenére a lámpa továbbra is villog, a motorolaj cseréje aktuális, most fog rá sor kerülni a hétvégén. Befolyásolhatja-e a részecskeszúrő tisztítását az esedékes olajcsere? A motornak van némi olajfolyása, ami egy hosszabb parkolás után foltot hagy maga után, az előző olajcsere óta kétszer fél litert kellet utántöltenem, hogy a megadott szint maradjon. Azonkivül parkolóból kiálláskor nagyon lassu menetben csak balra egy morgó, kormánykerékre is enyhe rázkódás észlelhető. Azonkívül egyenesmenetben kb. 100-as tempónál a kormánykererék enyhe  jobbra mozdításánál, ami még nem jár irányváltással enyhe csapágyhanghoz hasonló hang hallható. Lehet esetleg a szervó hibája?

Segítségét  előre is köszönöm!

mazda-auto.hu2 | 2015-07-13 14:42 zolika72 részére

 Javaslom a XADO 75W-90  (XADO 20118) olajat, és a XADO revitalizálót hozzá.

(XADO 11030)

Több alkalommal is bizonyított.

zolika72 | 2015-07-13 10:52 mazda-auto.hu részére

 Tisztelt szakértő !

Visszatérve a Mazda Premacy fordulatszám függő féltengely felöli hangra. A következőket tudtuk kiszűrni. Némi szerelgetés uttán ,a váltóra szükült a gyanú. Szerelők szerint probáljak olajat cserélni benne. Némej tipusnál segíteni szokot.

Kérdésem, hogy milyen típusú olajat tegyek belle , ha csökkenteni akarom ezt a jelenséget ? Valamint zaj csökkentő adalékot alkalmazak e?

 

Előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2015-07-01 15:40 feketepe részére

 Nem érintett.

feketepe | 2015-07-01 13:46

Tisztelt Mazda-auto!  

 

Érdeklődöm,  hogy az autó érintett-e a légzsák visszahívással kapcsolatban?

JMZGG148261618567

 

Köszönettel.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó