2018. December 10. Hétfő - Judit

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kovi2 | 2018-01-05 09:30 Sunyigeri részére

Nekem is ezt a kódot villogta, és vettem egy emulátort, azt hiszem 15000huf körül van , teljesen kompatibilis az ülés alatti csatival.Elhelyeztem összedugtam és megszünt a hiba.

mazda-auto.hu2 | 2018-01-04 16:10 Reming részére

Ehhez kellene az autó, de talán legesélyesebb az adagoló. Hibakód nincs?

mazda-auto.hu2 | 2018-01-04 16:08 BluElite részére

A SAS modul a középkonzolnál, a váltó bowden alatt található.

mazda-auto.hu2 | 2018-01-04 16:06 olivernny részére

Ha eléri az X jelzést, le kell cserélni, mert károsodhat a motor. Túl sok a gázolaj a motorolajban, és nincs megfelelő kenés.

Egyébként a DPF-es autóban ez normális jelenség, hogy kicsit szaporodik az olaj.

mazda-auto.hu2 | 2018-01-04 16:03 Sunyigeri részére

Az ülésfoglaltság érzékelővel van a gond, nem a vezérlővel.

mazda-auto.hu2 | 2018-01-04 16:01 kisd29 részére

A gyertyákat 120.000-nél kell majd cserélni, de inkább a fékre gondolnánk. Meg kell emelni az autót, és megforgatni a kerekeket, hogy szabadon forognak-e. A féknyereg megszorulhat, és az szokott ilyet csinálni.

kisd29 | 2018-01-03 23:45

Tisztelt Szakértő!

A következő problémával fordulnék önhöz.

Van egy 2007-ben forgalmba helyezett, 2005-ös faceliftes, 2.0-ás 147 LE-ős autómata sebváltós benzines Mazda 6-om. Az utóbbi hónapokban feltűnt, hogy a fogyasztása számottevően megugrott. Az elmúlt két évben országút/vegyes/város fogyasztása kb. 7,5/10/15 l/100 km volt, ami a gyári 6,6/8,6/12,1-es értékekhez képest is több, de úgy gondolom, ennyi eltérés reális. Az utóbbi hónapokban viszont országúton átlag 10 l-t fogyasztott. Egy hónapja volt műszakin az autó (szűrők és olajcsere is megvolt), ahol azt találták, hogy a jobb első fék be volt szorulva. Gondoltam, ezzel megoldódott a probléma, de azóta mentem kb. 800 km-t országúton (óra szerint 90-110 km/h tempóban) és továbbra is 9-10 l-es fogyasztásom van, ami jóval több mint a megszokott 7,5 l. Egyébként semmi más nem változott (ugyanazon az úton, ugyanolyan stílusban vezetek, ugyanazt a Mol 95-ös benzint használom). Ráadásul úgy tűnik nem is gyorsul elég dinamikusan az autó, 90-100 km/h tempóról 4-ben kifejezetten nehézkes, ami korábban nem tűnt fel, de 3-ban is nehezen húz 40-50 km/h-ról is. Jelenleg 114500 km van az autóban, gyertyák még nem voltak cserélve.

Ön mit gondol, lehet ennek a hátterében valamilyen műszaki probléma? Érdemes ekkora eltérés miatt szervízbe vinnem az autót? Ha igen, esetleg tudna néhány tötletet adni, hogy tipikusan merre érdemes ilyenkor a hibát keresni?

Válaszát előre is köszönöm, üdvözlettel: Dávid

Sunyigeri | 2017-12-30 16:16

Tisztelt Szakértő, 2002-es MPV-m, 48-as légzsák hibát villog. Légzsák központi egység hibát mondtak, bontóból szereztem másik vezérlőt de ugyan azt a hibát villogja, tehát nem ez a rossz. Az lenne a kérdésem hogy mi ez a 48- as légzsák hiba?

Előre is köszönöm.

Tisztelettel: Gergő

olivernny | 2017-12-14 23:32

Tisztelt Szakerto!

Ha olaj tobblet van a Mazdamban, mi a teendo? Mazda 6, 2.2 Diesel, 2013 evjarat. Koszonom.

olivernny | 2017-12-14 22:33 Zsolt1992 részére

T

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó