2018. Május 24. Csütörtök - Eszter

Kérdések Mazdáról a szakértőnek

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


fkatona | 2017-06-02 04:56

Tisztelt Szakértő!

Milyen gyújtógyertya való az autóba: JMZGY198271440639

Köszönettel.

bal700 | 2017-06-01 22:15

Kedves Mazda Auto szakértő

Mazda6 2003 as 136Le diesel 202.000km el.  Az autó néhe reggelente elindítás után alapjáraton leáll. Ha már 4-5 km mentem vele nincsen gond és van hogy több hónapig nem jön elő a probléma, néha időszakonként megjelenik ez a jelenség. Ha hallom hogy le akar állni és nyomok kis gázt akkor már nem áll le. A kocsi egyébként rendben van nem rángat nem remeg jól megy, minden működik rajta. egyszer volt egy főtengely jeladő hiba a komputerben de nem lett cserélve esetleg ez okozhat ilyet? vagy kettős tömegű ? ( még nem ráz a kocsi és nincsen más jelenség de nagyon halkan lehet már hallani )

Köszönöm szépen!

 

 

mazda-auto.hu2 | 2017-04-28 14:28 rolisamu részére

Az első főtengely szimering 2 óra, a hátsó 6 óra, és nettó 7.500.-Ft az óradíjunk. A 2,85 liter váltóolaj nettó 9.060.-Ft

rolisamu | 2017-04-26 16:04 mazda-auto.hu2 részére

Tisztelt Szakértő!

Köszönöm a válaszát. Mennyiért vállalnák a vezérműtengely jeladótárcsa, a  főtengely szimmering és a váltóolaj cseréjét együtt? Alvázszám: JMZCR19T670169388

rolisamu@gmail.com

Üdvözlettel: rolisamu

 

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 14:24 Sebi részére

Nem egyszerű, mert több dolog is okozhatja, tartály, szintjelző, biztosíték, rossz folyadék, kontakt hiba, mindenképpen szakszervízbe kellene menni.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 13:58 rolisamu részére

Többet nem szabad beindítani a motort!!!

Be kell vitetni a szervizbe, (nem saját lábán, hanem trailerrel) mert tönkremehet a motor.

A javítás lemaradt, anyaggal durván nettó 25.000.-Ft.

rolisamu | 2017-04-21 06:52

Tisztelt Szakértő!

Kimaradt a típus: MAZDA 5 (CR19) 2.0 CD, 2006 decemberi.

Üdvözlettel: Samu

rolisamu | 2017-04-21 06:46

Tisztelt Szakértő!

A vezérműtengely jeladó alatt forgó gyűrű valamilyen ok folytán nem forog együtt a vezérműtengellyel. Sebességben tolva az autót látszík, hogy egy picit fordítaná a tengely, de aztán nem viszi tovább. Némi forgács gyűlt össze a jeladó mágneses alján. Természetesen produkálja a vezérműtengely jeladó hibakódokat, emellett véletlenszerűen kapja el az indításnál az ütemet. Alacsonyabb fordulaton dadog a motor, feljebb ez megszűnik. Mi okozhat ilyen problémát? Mennyi lenne ennek a javítása? 

Üdv.: Sa

Sebi | 2017-04-20 16:54

Tisztelt Szakértő!

Mazda CX7-em Adblue folyadék feltöltése után ugyanúgy kiírja,hogy 830 km múlva el fog fogyni  a folyadék.Igazából nem is tudtam sokat rátölteni.Mi a teendő ilyenkor?

mazda-auto.hu2 | 2017-04-20 16:32 Szakilaci részére

Gyári műszerrel le kell tesztelni az ajtókapcsolókat.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó