2017. November 25. Szombat - Katalin

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ep-son | 2017-11-24 09:39 providence356 részére

Köszönöm szépen. Továbbítom az információt a szükséges helyre, lássuk mi lesz. Üdv!

dampfl | 2017-11-23 12:27 ep-son részére

Megjöttek az izzók, kicseréltem őket mind a négy  db kapcsolóban…  de kicsit trükkös mert a lámpa magasság állítónál és a műszerfal lámpa szabályozónál sima foglalatos, de a komputer és a ködlámpa kapcsolónál teljesen szét kell szedni és panelra forrasztós. Nem volt egyszerü…  később rakok fel képet…

Üdv mindenkinek.

providence356 | 2017-11-23 10:29 ep-son részére

Szia!

Nekem volt ugyanilyen hiba. Nem kell az egész féknyerget cserélni, csak a dugattyút és a karmantyút. (kb. 8000.-) Persze csak akkor, ha a dugattyút ki lehet venni. Nálam teljesen be volt rohadva, a bal oldalon csontig koptatta a betéteket, míg a jobb oldalon még 80%-osak voltak. MPV-hez nem találtak dugattyút, de azt hiszem a 3-as mazdáé jó hozzá.

Remélem segíthettem.

ep-son | 2017-11-22 23:46

A tegnapelőtt délután a városban járkálva az autóval (2004-es diesel) éreztem, hogy szabadon futva jobban lassul, mint máskor. Gumidefekre gyanakodtam, de körbejárva nem láttam semmit. Viszont észrevettem, hogy a bal hátsó fékpofák nagyon fel vannak forrósodva. Hazamentem és másik nap az autóval járkálva semmilyen tünete nem volt az előző napi esetből. A szerelőm ma szétszedte és azt mondta, hogy a dugattyú be van szorulva, nem rúg mindig vissza és ez okozza az időlegesen fellépő problémát. Egy új alkatrészt 120.000 forint körülire becsült. Lehet-e, érdemes-e a javításával bajlódni? Hosszabb Németországi út előtt állok néhány nappal… :( Köszönöm!

wa1907 | 2017-11-21 09:19 vargzo.72 részére

Szia.

 

Én is küldtem egy emailt.

 

üdv.

ep-son | 2017-11-20 10:44 Balambeer részére

smiley na, most látom a kis mütyüröket. Köszönöm!

pcz | 2017-11-20 07:12 szacsa48 részére

Szia! Ha még aktuális a következő link alapján csináld a bontást és akkor nem kell levenni a váltót. https://mazda626.net/topic/41703-ring-job-on-fs-and-fp-engines/  Mi is ez alapján csináltuk, hengerfej felújítás és gyűrű csere megoldotta a füstölést. Leragadt gyűrű volt a probléma.

ep-son | 2017-11-19 22:41 Balambeer részére

Köszi!! Az Alis linkedet nem tudom kinyitni. Küldd légyszi másképp is!

Balambeer | 2017-11-19 22:30 ep-son részére

Sima kereszthornyos (csillag) csavarhúzó kell csak.

A műszerfalba T5 izzó kell nem olyan amit te linkeltél.Minden visszajelző mögött 1 db,a háttérvilágítás 4 vagy 5 db.A 2 digit kijelző 1-1db Összesen kb.:20db lehet benne.

Én ilyenekre cseréltem színazonosokra és a teljes zöldet lecseréltem kékre minden háttérnél és a digiteknél is:

https://www.aliexpress.com/snapshot/.html?orderId=86752804530146

 

A fűtés kezelőszerveihez is T5 kell 2 db.

A hátsó fűtés vezérlőjénél 1db kell trükközni,de oda is betehető a T5 ha elég hosszú a lába.

Természetesen ilyen sima izzó is használható: https://hamoriautosbolt.hu/termek/muszerfal-t5-halogen-izzo-feher-hdt5p/

 

A rádiót nem tudom,mert nekem nem a gyári van benne.Hiányzott az USB csatoló.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó