2018. Október 19. Péntek - Nándor

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2018-10-09 15:41 Frodó részére

Még meg lehetne próbálni a kézi pumpát megkerülni úgy hogy egy kis hengeres átlátszó üzemanyagszűrőt beépíteni a visszacsapó szelep után.

Ha így nem engedi el, akkor egyértelműen a kézi AC pumpa a hibás

 

mazda-auto.hu | 2018-10-09 15:06 andras811225 részére

Kedves andras811225 !

Kérjük, hogy az alkatrészeit ne ezen a fórumon hirdesse, nem ezért üzemeltetjük!

andras811225 | 2018-10-07 14:54

A gumik ….

Atesz1 | 2018-10-07 11:01

Sziasztok ! Többen kértetek karosszériást!  Én tudok eggyet elég korekt és nagyon szépen megcsinálta a kocsim alját háttul! A cím Győr Ménfőcsanak Öreg út 81. Van név és telefon szám is ha érdekel valakit!

dampfl | 2018-10-06 10:01

Szia, nekem is füstöl, de csak akkor ha 10%-nál nagyobb emelkedőn, vagy lejtőn megyek vele,  sajna hegyen lakom..  :-(,  szerelők azt mondják hogy csak a motor felújítás oldja meg..

ep-son | 2018-10-05 20:00

Augusztus eleje óta folyamatosn ég a motorhibakód jelző lámpa együtt a “TCS OFF” és a “TCS” lámpákkal. A második hibakód olvasó is az EGR szelep meghibásodására utal. Megtisztítására való próbálkozás kudarca fulladt. Marad a csere. Úgy tudom, egy új szelep ára vetekszik magával a 14 éves autó árával. A használt beszerelése pedig bizonytalan ideig oldja meg a problémát. Lehet-e hosszabb időn keresztül motorkárosodás nélkül járni vele, illetve milyen problémákat okoz, ha nincs időben kicserélve?

Köszönöm a válaszokat. Üdv, kedves márkatársak!

Frodó | 2018-10-04 18:47

Tisztelt Szakszervíz!

Kérlek segítsetek,mert most már végképp totálisan tanácstalan vagyok.

Volt az a problémám ami arról szólt,hogy csak a kézi üzemanyag pumpálás rásegítésével indult a 2002-es,2000m3-is Diesel Mpv-m,erre ajánlottátok azt,hogy rakjak az üzianyag szűrő elé visszacsapó szelepet.

Ez megtörtént,és két hétig jó is volt az autó,ma viszont megint elkezdte a hibát,minden indítás előtt,még ha csak egy órát áll akkor is csak kézi pumpálásra indul.

Akkor javasoltátok,hogy ha a visszacsapó nem oldja meg a problémát,akkor AC pumpa csere.Az autóalkatrészesek azt mondják,hogy ebben nincs külön AC pumpa.

Akkor ebben az az AC pumpa és ti annak a cseréjére gondoltatok,amibe az üzemanyagszűrő van betekerve,aminek a tetején a "gombot" nyomkodva pumpálom az üzemanyagot?

Előre is köszönöm a válaszotokat!

andras811225 | 2018-10-04 12:51

Keresek 2002 diesel mpvre inexbúrát.Előre is kösszönöm a segítséget.

 

pupos | 2018-10-01 19:48

Kedves márkatársak!

Tudja valaki esetleg,hogy MPV-hez jó e a 6-os kormányműve?

Köszi a válaszokat!

Frodó | 2018-09-27 23:02

Sziasztok!

Hál' égnek az előző problémám megoldódott,viszont most kérlek benneteket,segítsetek abban,hogy kivel csináltassam meg az Mpv-m kaszniának mindkét oldalán az elejétől a végéig(első sárvédők,ajtók,hátsó sárvédők),kb.6-8 cm magasságban a javítását,akár fényezéssel együtt,mert mocskosul rohad?

Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó