2018. Május 22. Kedd - Júlia, Rita

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2018-05-09 15:02 stm részére

Nyilván szerelő csinálta a leírt javításokat, vissza kell vinni hozzá, és elmondani a tapasztaltakat.

stm | 2018-05-08 20:58

Tisztelt Mazda-autó !

Március végén írtam az olajfolyásról amit tapasztaltam.Akkor Xado adalékot javasoltál amit be is szereztem valamint elvittem szerelőhöz az autót ( 2004-es 2.0 Diesel ).

Kicserélték a főtengely szimeringeket, és mivel meg volt bontva kiderültek dolgok.

Kopott volt a kuplung, kicserélték.

Lötyögött a turbó tengely, felújították.

Sajnos az olaj továbbra is csöpög,bár talán már nem annyira mint eddig.

Üzemmelegen aknára álltam és megnéztük,hogy honnan indul a csöpögés.

A motor és a váltó találkozásától a motor felé kb 5 cenire van egy kis járat szerűség, onnan csöpög.

Nem vagyok szerelő,nem tudom mire szolgálna ez de kezdek aggódni.

Tapasztaltatok már ilyet ? Mi lehet a gond ?

A kuplung csere óta csúsztatott kuplungnál erőteljesen remeg a gumibakon a motor.Alapjáraton ez nem tapasztalható.

Elvileg össze kellene kopnia, de nem tudom,hogy ez meddig tart.

Esetleg elcsesztek valamit ?

A fék is érdekesen működik,gyakran felkeményedik,de gázadásra minden rendben lesz.

Egyébként pöccre indul,szépen jár a motor, a teljesítménye is megvan.

Előre is köszönöm a segítséget !

 

stm | 2018-05-08 20:47 wa1907 részére

Ugyanezt nekem is produkálja évek óta.Lehetséges,hogy nem függ össze,de ha OMV kúton tankolok rendszeresen akkor sokkal ritkábban jön elő ez a probléma.

Látom üzemanyag sem igazán volt benne.Szerintem nem érdemes negyed alatt tartani a szintet.

mazdarobi | 2018-05-04 20:53

Sziasztok! Gondolom többször volt már téma,de kérdezném: utángyártott küszöböt és sárvédőívet lehet valahol kapni,kinek milyen megoldással lett jó az autója. Köszi.

Atesz1 | 2018-05-04 15:35 INDYGO részére

Hogy a viharba ne! Nagyon-nagyon szépen köszönöm!

INDYGO | 2018-05-04 14:20 Atesz1 részére

Ha Bőnyre hajlandó vagy kivinni az autót, akkor tudok. A srác profi, korrekt, nem drága. Amit mond az úgy van. Fazekas Róbert 20/3567363. És azonnal megcsinàlja, ha olyan meg is várhatod.

 

riki5 | 2018-05-04 11:52

Helló!

Hosszbordás szij feszitőgörgőben lévő csapágy száma érdekelne.

2005- diesel MPV.

Köszi

Balambeer | 2018-05-03 21:56 Vitalpilot részére

Szia!

Chip nem kell,mert a kulcs marad,csak a táv bizonytalan már.

Azt szeretném lecserélni egy újra,vagy működőre.

Ezért szereztem be kínából pár félét.Az egyik tök ugyan olyan,mégsem lehet rátanítani.

A gyári meg gondolom űrkutatási áron van.

Atesz1 | 2018-05-03 19:57

Szia INDYGO! Először is szeretném meg köszönni a karosszériást, jövő héten viszem a vasat. Esetleg egy jó szerelőt (motorikusan) nem tudsz ajánlani Győr környékén?

Vitalpilot | 2018-05-03 15:08 wa1907 részére

Szia!

Diesel motornál ez nekem P2009 hibakód lett. Ezt mondják, hogy ki kell cserélni, mert a rázkódástól szétkopik. A fotó egy Mazda 6-ról van.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó