2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


nagydann | 2017-07-27 07:43 parevi részére

Szia!

 

Nekem egy volt Mazdás szerelő csinálta meg a motorfelújítást nem több mint 300e Ft-ért, persze ez attól is függhet mekkora a baj. Azóta tökéeltes minden. De alapvetően szerintem azzal kezdjétek, hogy megnézitek mennyire van szétrohadva alul a kocsi, biztos hogy valamennyire igen, mert ezeknél a kocsiknál már ez dönti el mennyire érdemes rájuk költeni további százezreket. (hátsó hidakat, nyúlványokat, elöl a torony résznél, alaposan megvizsgálni, mennyire nagy a gáz! Ha csak középszar (annál jobb nem igen lesz) és van rá türelmed meg “kedved”, akkor fogj bele, de szerintem a 700 egy kicsit erős.)

kpeter | 2017-07-26 07:47 Balambeer részére

Szia, 

a jobb hátsó ablakban, de a csatlakozásokat is nézd át. 

Üdv.: Péter 

Balambeer | 2017-07-25 23:05

Kedves fórumozók!

Ma kicseréltem a gyári rádiót egy Kenwood 2din-es egységre.Azt gondoltam ez megoldja a cd ugrás és a gyengélkedő rádióvétel problémáját.Nos a cd már nem ugrik,de a rádió úgy szól mintha a hegyekben lennék. Mi okozhatja? Hol van az antenna ebben a nagy vasban? Köszi a segítséget.

parevi | 2017-07-25 10:25

Kedves Márkatársak, 

Minket is utolért a gond. 2005-ös, 6 személyes, 2.0 diesel MPV megállt menetközben….., a szerelő szétszedte, és állítólag letört valamilyen darabka a motorban, és roncsolt mindent. Elmondása szerint teljes generál kellene, ami min. 700 000 HUF. Kicsit sok, de gondolom ennyi az ára. 

Kérdésem: biztos volt már korábban hasonló esete valakinek, ő mit tett? Hagyta az egészet és eladta motorhibásan, vagy felújítatta a motort? Nem tudom, hogy egy 12 éves autónál megéri-e ez a beruházás….

Előre is köszönöm az esetleges válaszokat,

Roland

INDYGO | 2017-07-10 15:31 kovacslevente részére

Szia! Kerüld el a lakatost! Keress másikat. Nekem olyan szinten szét volt rohadva, hogy mint a darázsfészket leszedtük. Keresett a karosszériás egy olyan műhelyt, ahol csináltak nekem másikat. Volt itt vki a fórumon, aki kérte már akarosszériásom számát. Nemtom neki milyen munkát végzett. Nekem a kompl. Nyúlvány, lökhárító tartó, jobbos küszöb, és az aljának a festése 120000 ft-ba fájt, +4nap. Ez helyileg Győr.

kovacslevente | 2017-07-10 14:24

Tisztelt Sorstársak!

A lakatos mester azzal keserített el a minap, hogy nem látja értelmét a hátsó váznyúlványok foltozgatásának (csak rövid időre oldaná meg a gondot), kérte, hogy próbáljak utángyártott hátsó jobb és baloldali nyúlványokat keresni – na ez az, amit nem találok. Kérdezem, hogy tudtok-e erre valami hosszabb távú megoldást, céget, amelyik gyárt ilyet? Ha nem is utángyártott, jobb minőségű bontott vállalható-e?

Köszönettel:

levente

 

dampfl | 2017-07-06 14:26

Hoopsz… mi történt??? jó pár bejegyzés az elmúlt pár napról, eltünt a fórumról….

 

Üdv.

ep-son | 2017-07-04 22:51

Kedves “bajtársak”, több hónap (8) elteltével újra működőképesek a légzsákok, a műszerfalon pirosan villogó légzsákjelző lámpa kialszik indításkor.

Lakatosmunka miatt két hónapig állt az autó és bikázással lett újraindítva, ami kilőtte fizikálisan a légzsákvezérlő egységemet. Az eBayről sikerült egy használtat beszerezni és a tegnap sikeresen be is ültették az autómba. 

Köszönöm mindenkinek, aki segíteni segített volna, a problémám hála Istennek megoldódott még nyár előtt.

Keserű eseményektől mentek nyarat kívánok mindenkinek :)

Zsircsi | 2017-06-30 17:20

Tisztelt fórumosok!

Szeretnék érdeklődni h ezzel a hibaüzenettel találkozott e már valaki, illetve ezt most pontosan hogyan is kellene értelmezni, hol keressem a hibát?! 2004-es 2.0 Diesel MPV

http://www.dtcsearch.com/P0106/

A válaszaitokat előre is Köszönöm!

Tisztelettel,

Krisztián

dampfl | 2017-06-28 20:20

csövek rendben, nyomás alatt volt a rendszer, kéne tudni mely részekre lenne szükség, ha jól láttam két- vagy 3 egységből van összerakva…

Üdv.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó