2019. Január 23. Szerda - Zelma

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


atoth | 2018-06-06 18:01

Sziasztok!

 

2004-es Diesel Mazda MPV-m nem indul...

Érdeklődnék hogy találkozott-e valaki hasonló problémával illetve mik lehetnek a hiba lehetőségek?

Leírom részletesen:

este leparkoltam, melóból hazafelé rendben volt minden.

Reggel indultam volna vele, indítok - várok picit hogy felszívja az üzemanyagot(tank félig)... Semmi. A kulcsnál az alap kattanás megvan mikor ráadom a gyújtást, de nem hallani azt a hangot mint mikor felszívja az üzemanyagot.

Gondoltam h az akkumulátor.... Hátha csak kevés neki... De mondjuk akkor a visszajelző lámpák sem világítanának vagy esetleg halványabban. Felraktam hát töltőre, 3 óra hosszára-hátha.

Akksi vissza, ugyanúgy semmi.

Hát akkor nézzük meg a másik kulcsot, hátha "elfelejtette" a jelenlegit-mert már ilyet is hallottam... Szintén semmi.

Biztosíték.... Egyik sincs "elégve" amit a kormány alatt találtam.

Amire gyanakszunk még az az immobiliser. 

Az autón vezérlés cserét szeretnék végeztetni és jelenleg a feszítő görgőnek hangja van, mert cserére szorul az is (ezt csak leírtam kiegészítés képpen-hátha valami összetettebb probléma lehet). 

 

Jelenleg több ötletem nincs, sem ismerőseimnek akik jártasabbak az autók terén. 

Beszólásoktól kíméljetek, légyszíves! 

Javaslatokat, tapasztalatokat várok nem kritikát. 

 

Köszönöm! 

 

 

Zsircsi | 2018-06-06 06:48 Trakzor részére

Szia!

 

A Méta autószervízt próbáltad már? Nagyon korrektek és precízek. 

1194 Budapest, Méta utca 13.

Tel.: 06309573784

Zsircsi | 2018-06-06 06:44 szaboadam780624 részére

Sziasztok!

 

Ha hiszitek, ha nem, nekünk a tcs+tcs off hibajelenség a pozitív akksi saru nem megfelelő csatlakozása miatt jött elő. Be volt oxidálva belülről a saru, és egy picit lötyögött is. Belülről lepucoltam az ocidációt és kiékeltem a sarut hogy megfelelően rászoruljon és azonnal eltűnt a hiba. Ezt egyébként véletlenül vettem észre egy akksi kivétel és vissza rakásnál. Egyébként még lehet ellenőrizni a kézifék mellett található tcs off gombot is, hátha ott is csak az 50ft-os rizsszemizzó van kiégve.

Trakzor | 2018-06-06 06:03 Trakzor részére

Szia

Tegnap voltam a szervizben s azt találták ki,hogy a

szivosoron van egy menbrán ami elszakadt, s ezt ök ledugozták azt mondták de a hiba visszatért.

Már azt is megköszönném valakinek ha egy hozzáértö szerelöt tudna ajánlani itt pest közelében

Elöre is köszönöm a segitségeteket .

Üdv Sanyi.

Trakzor | 2018-06-02 14:47 szaboadam780624 részére

Szia.

Nekem a hiba az egr  szelep szelep környékén van.

Vagy a vákum ,vagy valameik elektomos szelepem szarakodik.

Szerelötöl szerelöig hortam s mindenki a fejét vakarja.

Kedden viszem mazda márkaszervizbe mert más ötletem nincs.

 

szaboadam780624 | 2018-05-30 18:09 Trakzor részére

Szia!

Szintén zenész, 2004-es 2.0 disele, ami mostanában világitó  tcs off+check engine lámpa...hibakód olvasás holnap, vagy pénteken várható, amúgy az autón semmi más változás nem érzékelhető.

Te megfejtetted már a titkot?:)

Köszi!

Üdv!

Ádám

 

 

 

szaboadam780624 | 2018-05-29 23:06

Sziasztok!

Szeretnék én is érdeklődni, segítséget kérni Mazda MPV-vel kapcsolatban.

Bele olvasgattam a fórumba és nekem is vannak hasonló észrevételeim.

Pl.: a TCS OFF + TCS + motorhiba egyszerre világít...ezt csinálja 1-2 napig utána megszűnik a jelenség...kb egy éve ugyanezt csinálta, a teljesítményen igazán semmi nem volt érzékelhető.

Az állófűtés gyanus, hogy kilukadt, bár fűt de télen füstőlt arra fele.

Nagyszervíz?...mennyibe fáj...mit érdemes cserélni rajta?

Hát igen a korrózió a hatalmas nagy ellenség, tavaly bizonyos részek javítva lettek, de több helyen semmit sem ért, vagy egyszerűen gányul csinálták meg.

Tudtok olyan karosszériást mondani, aki korrekt munkát végez, elfogadható áron, ne adj isten bizonyos garanciát is vállal rá?

Kb mivel lehet számolni elemenként teljes csere vagy javításnál(tudom tág fogalom).

A kuplunk meglehetősen fent fog, emelkedőn araszolni katasztrófa, van rá gyógymód?

Ha valaki tudna ezekben segíteni,annak előre is köszönöm és persze ha Neked is van kérdésed, ha van bebnne tapasztalatom szívesen segítek.

A korrózió nagyon idegesít, erősen gondolkodok az eladásán, de hasonló autót nem lehet találni, amúgy meg a családba mindenki imádja.

78szaboadam@gmail.com

ide egyszerűbb írni.

Előre is köszönöm!

 

Üdv!

 

Ádám

 

 

wa1907 | 2018-05-28 23:08 stm részére

Azóta még előjött 2x. Múlt héten gépre csatlakoztattam a járgányt, és érdekes hogy nem volt tárolandó hiba benne. Általában akkor jön ki amikor reggelente araszolok az MO-on. Utána ha kihúzatom az autót akkor eltünnek az ikonok.

dampfl | 2018-05-28 11:03 mazda-auto.hu részére

Tisztelt Mazda-auto,

Megérkezett a hűtő, nagyon köszönöm a beszerzési segítséget!

Üdvözlettel: Dampf László

sniper0428 | 2018-05-26 14:48 Atesz1 részére

Szia! Megírnád nekem a karosszériás elérhetőségét és kb a javítás költségét? Sajnos most szembesítettek hasonló rozsdásodásokkal, és annyira hozzám nőtt, hogy nem szeretném ezért eladni, mert motorikusan és egyébként semmi gondom nincs vele!

Persze csak, ha nem gond :) Köszi: Miki

ha gondolod jöhez email-ben is: zrinyim@invitel.hu

Előre is köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó