2018. Január 20. Szombat - Sebestyén

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


INDYGO | 2017-06-03 09:26 ep-son részére

Szia!

Nem próbálod meg a kedves szerelővel legalább a felét fizettetni? Ez elég nagy szakmai hiba, hogy akksi töltése helyett inkább bikázzunk, csak minél előbb szabaduljon a kuncsafttól. Persze ha nem így van, és te normális szerelőnek tartod, akkor megértem a döntésedet is.

ep-son | 2017-06-02 22:16

Sziasztok, beszámolok a fejleményekről légzsákvezérlő ügyében. Mivel a mátészalkai Mazda szervíz nem rendelkezik megfelelő elektronikai diagnosztikus eszközökkel, a debreceni szervízbe irányítottak, ahova a tegnap el is jutottam. Az első műszer ott sem mutatta ki a hibát, de a második műszeres vizsgálat illetve bizonyos pin-ek kis dróttal történő párosítása után ugyanazt a diagnózist adták, amit már itthon is: légzsákvezérlő egység hiba. Éspedig fizikális hiba, ami valószínüleg a hegesztésnek vagy bikázásnak tudható be. Kiszedték a cserére szoruló alkatrészt, amit a táskámban hoztam haza. Most már nem villog a jelző, hanem folyamatosan ég :) Potom 17 ezerbe került a kiruccanás.

Szóval várom és köszönettel elfogadom az ajánlatot a bontott egységre.

Kyrsoh | 2017-05-30 09:29

Sziasztok!

Köszönöm a karosszériával kapcsolatos válaszokat, találtam egy baranyai helyet, ami ígéretesnek tűnik. Ha az nem felel meg, akkor igénybe fogom venni az általatok ajánlott segítségeket, mert a leírásotokból úgy tűnt, hogy elégedettek vagytok azzal a munkával, amit Nektek végeztek Csepelen és Öttevényben! 

vargzo.72 | 2017-05-27 09:20 lordpici részére

A váltót már sajnos elvitték, de ha bármi másra szükség lenne keress nyugodtan.

ep-son | 2017-05-26 18:06 vargzo.72 részére

Köszönöm szépen. Ha szükség van segítségre, szólok. Üdv!

lordpici | 2017-05-26 09:00 vargzo.72 részére

Hali, vargzo.72!

Írtad, hogy van egy donor autód.A váltó meg van még? Ha igen, milyen állapotú?  Lehet, hogy meg tudnánk egyezni, ha neked nem kell!

Előre is köszi, üdv: lordpici!

lordpici | 2017-05-26 08:58

Hali, Mindenkinek!

A váltó mizériám nem oldódott meg. Szükségem lenne egy bontott, de jó állapotú váltóra, természetesen olcsón:-). Tudnátok segíteni az ügyben?

Előre is köszi a segítséget, üdv: lordpici!

wa1907 | 2017-05-24 15:12

Xado:  Atomex diesel tisztító  vagy Atomex F8 Complex Formula Diesel?   Használt már valaki? Vélemények.

vargzo.72 | 2017-05-23 21:48 ep-son részére

A “donor” autóból még megvannak a légzsákok és a vezérlő is, ha érdekel keress meg a vargzo.72@gmail.com címen.

ep-son | 2017-05-23 20:56 mazda-auto.hu2 részére

Hegesztve egész biztos volt, mert szép hosszú darabokat cseréltek a küszöbből mindkét oldalt. Megpróbálom a mátészalkai Mazda szervizt, az van hozzám a legközelebb. Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó