2018. Október 22. Hétfő - Előd

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


ep-son | 2017-11-19 21:13 dampfl részére

Nekem is ki van égve jó pár pici izzó… Ki tudod magadnak cserélni őket? Nagyon meg kell bontani a műszerfalat a hozzáféréshez? Köszi!

dampfl | 2017-11-19 20:50 kpeter részére

Szia Kpeter, és mindenki…

INDYGO javaslatára rizsszem izzó keresése közben talátam pár lehetőséget, leírom vázlatosan hátha vki belefut ebbe a problémába.

Bal oldali műszerfalkapcsolók világításáról van szó, az összes égő kiégett, és szeretném cserélni, de foglalattal iszonyat drága 1xxxft, de ha kicsit ügyes vagy akkor kis hajtogatással lehet magát a pici izzót cserélni, ami 100ft alatt van darabja.  Most meg is rendeltem, jön akkor szerelés…

Köszönöm mindenkinek a tanácsokat.

már csak a hűtő infora várok...

JancsikaMr | 2017-11-19 20:20 szacsa48 részére

Szia! Leírásod szerint ez a benzines motor  hasonló  felépítésű lehet, mint a diesel. Az enyém az és amikor le akartuk szedni azt az aluminium közdarabot tömítetlenség miatt, sajnos  le kellett szerelni a váltót előtte. De mondom ez a 2.0 diesel változat motor.

szacsa48 | 2017-11-19 19:19

Üdv. Uraim!

A  családba most került egy 2.0 benyás MPV amit bár szerelő vagyok (de inkább francia) magtyarul tipusismeret 0!!! Szétfüzném a motort mert eszement olajfogyasztása van! Olyan füst kiséretében hogy Érdi házam eltünik reggeli hideginditás után. A hengerfej az emlitett ok miatt full felujitáson esett át. Ezek után mivel semmi nem változott jutottam odáig hogy belenézek a motorba! A karter levétele után nyugtáztam .hogy a hengertömb s a karter között van egy plussz alu öntvény az olajszivókosárral amit a látható csavarok bontása után nem sikerül mozditani! Mit nézek be ?? valaki segitene mert oly modon áll a helyén hogy nem merem jobban feszegetni . Köszönettel venném ha valaki segitene! lehetséges hogy a váltót le kell venni ahoz hogy a hajtókarokhoz hozzáférjek??????  Köszönöm ha valaki segit tanáccsa!

vargzo.72 | 2017-11-18 22:25 vamati részére

Szia! Kályha ügyben talán tudok segíteni, keress meg a vargzo.72@gmail.com címen. Üdvözlettel: Varga Zoltán

kpeter | 2017-11-18 11:33 vamati részére

Szia vamati,

ha nincs rá módod, hogy megcsináltasd, akkor azért természetesen tudod használni télen is, de néhány szabályra figyelj oda. Amúgy általános szabály, hogy csak felmelegedett motort szabad terhelni, azt is lehetőleg csak fokozatosan. Több cikk volt már a témában, abban kb. megegyeznek a szakemberek, hogy hidegben, indítás után, kb. 30 másodperc elteltével elindulsz, majd minél hamarabb felváltani a legmagasabb fokozatba és haladni. Mondjuk, ha völgyben laksz és felfelé, dugóban kell indulni, akkor ez lehetetlen. Rövid távokon, mivel mindig hidegen járna az autód, nem ajánlatos dízelt használni. Én azt olvastam, hogy indítás után, hidegben, a helyben járatás (régen divat volt), és várni az “üzemi hőmérsékletet” nagyon sokat árt motornak. Beindítod, picit járatod és minél hamarabb, folyamatosan menni (ha lehet).

Szia, Péter

kpeter | 2017-11-18 11:19 dampfl részére

Szia dampfl,

én néhány hónapja kutakodtam ebben a témában, igaz, nekem 2002-es MPV-m van, de szerintem ezen nem változtattak. Szóval én akkor ezeket találtam,

szia, Péter

https://www.youtube.com/watch?v=eO-B62dOckc

https://www.ledker.hu/led-webaruhaz/muszerfalizzo/standard-2721-muszerfal-izzo-1-2w/4877

kpeter | 2017-11-18 11:01 gergabor részére

Szia gergabor,

írsz egy emailt magánban? (kpeter12@freemail.hu)

Péter

dampfl | 2017-11-18 01:04 INDYGO részére

Köszönöm az infot, ez alapján már van találat…..  sztem meglesz, le kell mérjem pontosan…  

 

gergabor | 2017-11-17 18:26

Sziasztok!Hozzáértő megbízható szerelőt keresek Pest megyében vagy Budapesten disel MPV-hez,köszönöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó