2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MPVKrisz | 2017-02-28 12:28 csokislaci@citromail.hu részére

Sziasztok,

SCV szelep átnyomva féktisztítóval. Lehet, hogy ez, lehet, hogy az időjárás melegedése, de a nem indulós/lefulladós problémám megszűnt. Hamarosan olajcserére megy, akkor üzemanyagszűrőt is cseréltetek, és max jövő télen cserélem az SCV szűrőt, ha újra előjön a hiba. Köszi mindenkinek a segítő szándékot! Keep calm and Zoom-zoom

FGreg82 | 2017-02-27 20:41

Sziasztok!

Érdeklődnék hogy szeretnék az MPV-nkben üléseket cserélni ISO-fixesre a középső sorban a középső ülésből létezik olyan ami 3pontos övvel van szerelve vagy esetleg ISO fixes?

 

csokislaci@citromail.hu | 2017-02-27 18:55 stm részére

Szia! Az én webastó kályhám is rendetlenkedett, szervíz, csak ki kellett takarítani, tömítés csere, és gyönyörűen durúzsol. Én Szolnok megyei vagyok, ha közelben vagy tudok profi szerelőt ajánlani.

Zsircsi | 2017-02-24 21:36 Bubabu részére

Hello.

Nekünk is ez volt a baj. Kikellett húznom a fejegységet a helyéről és egy csavarhúzóval segíteni neki. Úgy kijött a CD és feltudott záródni az eleje.

Bubabu | 2017-02-24 21:27

Sziasztok!

Nemrég vettünk egy 2005-ös mpv-t clarion gyári lenyíló elejű navival. Az előző tulaj mondta, hogy ne nyissuk le az elejét, mert nem akar bezáródni, illetve az ő cd-je is benne ragadt, mert nem érzékeli, hogy lenne benne bárni. Na persze sikerült lenyitni és nem akar visszazáródni. Ötlet? Tanács? Navi cd-t lehet beszerezni valahol?

stm | 2017-02-23 14:40 INDYGO részére

Nagyon remélem,hogy nekem is csak a Q8 olajjal van baja.

Következő olajcserénél ENEOS Premium Hyper 5W-40 , vagy Eanos Premium 10W-40 -et fogom kipróbálni.

A Castrol Magnatec 10W-40 -et nem ette, csak minimálisan.

INDYGO | 2017-02-23 14:09 stm részére

Szia!

 

Igen, az én autómban van Q8 olaj. Beszélgettem másokkal is, páran mondják hogy nekik is eszi az olajat (nem mazdások, csak dízelesek). Ma voltam szerelőnél, a tűzkarikán látszik hogy cserélve volt. Én is tervezem az olaj cserét, és természetesen a márka váltást Castrol 10w 4o-re. Olajfolyás, v. bármi gyanús cseppenésem nincs. A jövő héten ékszíj csere lesz, így alulról is át fogjuk nézni.

stm | 2017-02-23 12:43 kpeter részére

Köszönöm a gyors választ.

A Webasto szépen teszi a dolgát ha hajlandó bekapcsolni.Én thermosztát problémára vagy egyéb érzékelőkre gyanakodtam,de nem tudom,hogy az hol lehet benne.

A sípoló hangot csak bizonyos fordulaton hallom.

kpeter | 2017-02-23 12:39 stm részére

Szia,

gyors válaszaim:

az olajfogyás oka általában (nálam is így volt) a jól ismert injektortömítés elkopása, ami cserével, viszonylag olcsón megoldható. Ha nem látszik is (nincs tócsa stb.), könnyen elpárolog, ha kipufogóra stb. csepeg vagy az alsó motortakaró felfogja.

A Webasto kályha jó esetben kb. 10 évet bír (automata üzemmódban kevesebbet), én a nagytarcsai webastoszervizt korrektnek találtam.

A sípolás bármi lehet, turbo, csapágy, stb. Fordulatszámfüggően hallod?

Üdv.: Péter

stm | 2017-02-23 12:30

Sziasztok !

Közel 4 éve van meg az MPV-m. 2004-es 2.0 Diesel, 170.000 km van benne.

Teljesen elégedett vagyok vele.Három dolog aggaszt.

A legutóbbi olajcsere óta kb 10.000 km-tert mentem és megevett több mint 2 liter olajat. Q8 10w-40 -es ből.Előtte Castrol Magnatec 10w-40 volt benne, abból alig csipegetett.

Olvastam,hogy Q8 olajjal egyik fórumtársunknak is akadt problémája.

Az autó indult a téli nagy hidegben is 2 ízzitás után.A motor szépen jár,a garázsban nincsenek olajfoltok és nem ereget kék füstöt sem.

-

Másik érdekesség: Nekem nincs külön vezérlője a Webasto kályhának.Elvileg magától kellene kapcsolnia,viszont ezen a télen ezt nagyon ritkán tett meg,pedig lett volna rá szükség.Mi lehet a gondja ?

-

Harmadik: kb 20 km megtétele után bizonyos fordulaton hallok a motortérből sípolást. Ezt már kb 1 éve csinálja. Mitől lehet ?

Várom válaszotokat !

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó