2024. Április 23. Kedd - Béla

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2018-01-19 14:28 csaballoon részére

Elküldtem a képeket a megadott e-mail címre

Vitalpilot | 2018-01-18 20:48

Sziasztok!

Friss MPV tulaj lettem. Lenne pár kérdésem 2005-ös diesel az autó. Hidegen indulva nagyon ingadozik az alapjárata, majdhogynem néha le is fullad. Könnyen beindul, nem kell tekertetni. Üzem melegen egyenletesen jár. Levettem a műanyag motor takarót a tetejéről. A kis olajtartály alól sziszegő hang hallható, de semmi szivárgás nem látszik. Van valami ötlete valakinek? Előre is köszönöm a válaszokat!

csaballoon | 2018-01-18 19:12 mazda-auto.hu részére

JMZLW19R240211962

csaballoon kukac rkt.hu

Sűrű emelkedésű 12mm-es menet, 50 mm hosszú a teljes csavar, ebből a hatlapfej alatti rész kb.17 mm átmérőjű, 18 mm hosszú.

 

Köszönöm

mazda-auto.hu | 2018-01-18 11:39 csaballoon részére

Kérnék egy alvázszámot és egy e-mail címet, ahova küldhetek egy képet a pontosításhoz.

csaballoon | 2018-01-17 20:43

Üdvözlök Mindenkit!

2003-as MPV-ém van és többek között kicseréltük elöl a kereszttartót mivel nagyon ramaty állapotban volt. Ennek közepén van egy bak ami a váltó, motor mozgását akadályozza, csillapítja, ami két csavarral van a kereszttartóba rögzítve. Az egyik csavarnak annyi, a másik még menthetőnek tűnik, a A fej alatt 2-3 cm-es részen “helyező” van hogy ne mozogjon ami ide illesztődik, tehát speciális a csavar. Nem vagyok szaki a mesterem szavait próbálom idézni.

Szóval az első kereszttartóba középre lehet ilyen csavart valahogy, valahol beszerezni?

Köszönöm

gzotya | 2018-01-14 20:53

Sziasztok!Már több mint 1 hónapja jártam a fórumon,de csak most lett kész az autóm.Meg szeretném osztani veletek  a tapasztalataimat.Az volt a baj,hogy a jeladóim nem találkoztak így nem indúlt az autó.Hosszas keresgélés után a vezérműtengely jeladótárcsája okozta a hibát.Ugyanis a jeledótárcsát egy 4.2x13mm-es ék is tartja na ez nekem elszakadt.Mivel nem tudtuk pontosn mi is a hiba ezért először elektromos hibára gyanakodtunk.Az nem jött be így a motor szétszedésével folytattuk és így találtunk rá hibára.gyanus volt még az is,hogy ha lehúztuk a vezéműtengely csatlakozóját akkor beindúlt a motor.Remélem mot egy jó ideig nem kell vele foglalkoznom.Ja és BUÉK mindenkinek!

INDYGO | 2018-01-12 16:12 Balambeer részére

Köszi. Vasárnap megpróbálkozok vele.

Balambeer | 2018-01-12 14:57 INDYGO részére

Szia!

2db csavar fogja a takaró idomot és sok pattintó.A műszerfalat 3db fogja emlékeim szerint.Én kicseréltem ledesre mindet,de már volt amelyik elvérzett azóta.Az izzószálas egyértelműen jobban bírja a fesz ingadozást és nem polaritás függő. Ledesnél ezért minden aljzatot meg kell hajtani ahoz hogy jó polaritással pakold bele az új lámpicseket.Viszont nincs hőterhelés,nem fárad tovább az aljzat,stb...Van előnye és hátránya is a ledesítésnek. Nekem pl.: szép kék lett minden.A fűtés gombok is,stb...

INDYGO | 2018-01-12 13:40

Kiégett egy égőm a műszerfalban. Az amelyik a km számlálót világítja meg. A cseréhez elég csak a 2 db csavart kivennem, ami az órát tartja? Az égőket érdemes ledes égőkre cserélnem?

rimayt | 2018-01-10 13:18 kissgabor4 részére

Szerintem a váltó/motortartó bakokat nézesd meg. Gondolom billen egy nagyot a váltó és attól dobja ki a fokozatot ahogy megfeszül a rudazat. A többi fokozatban nem mozog a váltó ha játszol a gázzal? Az alacsonyabb fokozatokban jobban kellene mozognia. Ott nagyobb a nyomaték.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó