2024. Április 23. Kedd - Béla
Mazda MPV
Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!
MOTOROLAJ 1-4.
Mazda RX-8 műszer beépítés.
MAZDA RX-8 turbósítás.
MOTOROLAJ 5-10.
Három liter benzin száz kilométerre. Mazda 3 hibrid.
Friss topikok:
Mazda szerviz előélet lekérdezése Mazda3 Mazda6 Mazda Xedos 6, Xedos 9 Még több fórum téma
Mazda3 MPS BL 2009-
Ajtók száma: 5
Ülések száma: 5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm
Tengelytávolság: 2640 mm
Hasmagasság: 145 mm
Saját tömeg: 1460 kg
Légellenállási együttható: 0,32 cw
Hengerelrendezés: soros
Turbófeltöltő.
Hengerszám: 4
Motorbeépítés: elöl, keresztben
Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.
Sebességfokozatok száma: 6
Lökettérfogat (cm3): 2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94
Sűrítési viszony: 9,5:1
Hengerenkénti szelepszám: 4
Szelepvezérlés típusa: változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min): 380/3000
Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.
Végsebesség: 250 km/h
Több autó
mazda-auto.hu | 2018-01-19 14:28 csaballoon részére
Elküldtem a képeket a megadott e-mail címre
Vitalpilot | 2018-01-18 20:48
Sziasztok!
Friss MPV tulaj lettem. Lenne pár kérdésem 2005-ös diesel az autó. Hidegen indulva nagyon ingadozik az alapjárata, majdhogynem néha le is fullad. Könnyen beindul, nem kell tekertetni. Üzem melegen egyenletesen jár. Levettem a műanyag motor takarót a tetejéről. A kis olajtartály alól sziszegő hang hallható, de semmi szivárgás nem látszik. Van valami ötlete valakinek? Előre is köszönöm a válaszokat!
csaballoon | 2018-01-18 19:12 mazda-auto.hu részére
JMZLW19R240211962
csaballoon kukac rkt.hu
Sűrű emelkedésű 12mm-es menet, 50 mm hosszú a teljes csavar, ebből a hatlapfej alatti rész kb.17 mm átmérőjű, 18 mm hosszú.
Köszönöm
mazda-auto.hu | 2018-01-18 11:39 csaballoon részére
Kérnék egy alvázszámot és egy e-mail címet, ahova küldhetek egy képet a pontosításhoz.
csaballoon | 2018-01-17 20:43
Üdvözlök Mindenkit!
2003-as MPV-ém van és többek között kicseréltük elöl a kereszttartót mivel nagyon ramaty állapotban volt. Ennek közepén van egy bak ami a váltó, motor mozgását akadályozza, csillapítja, ami két csavarral van a kereszttartóba rögzítve. Az egyik csavarnak annyi, a másik még menthetőnek tűnik, a A fej alatt 2-3 cm-es részen “helyező” van hogy ne mozogjon ami ide illesztődik, tehát speciális a csavar. Nem vagyok szaki a mesterem szavait próbálom idézni.
Szóval az első kereszttartóba középre lehet ilyen csavart valahogy, valahol beszerezni?
Köszönöm
gzotya | 2018-01-14 20:53
Sziasztok!Már több mint 1 hónapja jártam a fórumon,de csak most lett kész az autóm.Meg szeretném osztani veletek a tapasztalataimat.Az volt a baj,hogy a jeladóim nem találkoztak így nem indúlt az autó.Hosszas keresgélés után a vezérműtengely jeladótárcsája okozta a hibát.Ugyanis a jeledótárcsát egy 4.2x13mm-es ék is tartja na ez nekem elszakadt.Mivel nem tudtuk pontosn mi is a hiba ezért először elektromos hibára gyanakodtunk.Az nem jött be így a motor szétszedésével folytattuk és így találtunk rá hibára.gyanus volt még az is,hogy ha lehúztuk a vezéműtengely csatlakozóját akkor beindúlt a motor.Remélem mot egy jó ideig nem kell vele foglalkoznom.Ja és BUÉK mindenkinek!
INDYGO | 2018-01-12 16:12 Balambeer részére
Köszi. Vasárnap megpróbálkozok vele.
Balambeer | 2018-01-12 14:57 INDYGO részére
Szia!
2db csavar fogja a takaró idomot és sok pattintó.A műszerfalat 3db fogja emlékeim szerint.Én kicseréltem ledesre mindet,de már volt amelyik elvérzett azóta.Az izzószálas egyértelműen jobban bírja a fesz ingadozást és nem polaritás függő. Ledesnél ezért minden aljzatot meg kell hajtani ahoz hogy jó polaritással pakold bele az új lámpicseket.Viszont nincs hőterhelés,nem fárad tovább az aljzat,stb...Van előnye és hátránya is a ledesítésnek. Nekem pl.: szép kék lett minden.A fűtés gombok is,stb...
INDYGO | 2018-01-12 13:40
Kiégett egy égőm a műszerfalban. Az amelyik a km számlálót világítja meg. A cseréhez elég csak a 2 db csavart kivennem, ami az órát tartja? Az égőket érdemes ledes égőkre cserélnem?
rimayt | 2018-01-10 13:18 kissgabor4 részére
Szerintem a váltó/motortartó bakokat nézesd meg. Gondolom billen egy nagyot a váltó és attól dobja ki a fokozatot ahogy megfeszül a rudazat. A többi fokozatban nem mozog a váltó ha játszol a gázzal? Az alacsonyabb fokozatokban jobban kellene mozognia. Ott nagyobb a nyomaték.