2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


INDYGO | 2017-09-03 14:40 Atesz1 részére

Szia!

 

Én abszolút elégedett vagyok, most akarom vmikor kilakatoltatni a hátsó sárvédőt. Sík Balázs harminc86254tíz

Atesz1 | 2017-09-03 10:18

Szia YNDIGO! Írtad hogy az autód lakatolását győrben csináltattad! Esetleg egy címet,vagy telefonszámot tudnál mondani? Illetve meg vagy elégedve a munkával? Előre is köszönöm a válaszod!

mazda-auto.hu2 | 2017-08-30 14:55 BGA részére

Mi is felújítást javasoljuk ha megoldható.

baksiole bga részére | 2017-08-29 15:42

Szia! Nekem szintén egy 2,3 benzines mpv van , gond volt nekem vele egy pesti út ami 500km nagyrészt pályán 1,5 l olaj volt . a végén már besült 1 szelep mielött vittem volna a megbeszélt nagy generálra. csak dadogott alig tudtam vele hazajönni 50 km röl . Megcsináltattam , hengerfej le ,szelepcsere ahol kellett szelepszár szimering ,tömitések ,gyürük hajtókar csapágy is mert mondta a szerelö hogy oda volt az is, meg minden amit kellett szükséges volt . Fele gyári alkatrész a hajtókar csapágy is . Igy volt műszaki vizsgával munkabérrel ,anyaggal együtt 220000ft. Az autó jó nem eszik semmi olajat mentem vele kb 4000km azóta ,sokkal jobb sokkal erősebb ! Szerintem érdemes megcsináltatni minthogy venni egy használt motort amivel ugyan ugy befürödhetsz ! 

zselyigy | 2017-08-29 12:24 BGA részére

Ezt nemcsak motorcserével, hanem felújítással is meg lehet oldani. Az általad is említett okokból sokan belevágnak, még ha nem is olcsó. A használt benzines motor / egyéb hibás autó elég ritka és a bizonytalan előélet miatt szerintem kockázatosabb, mint a felújítás. Nekem egy 2.0 benzines motort generáloztak az összes csapágy kicserélésével.

INDYGO | 2017-08-29 12:17 Balambeer részére

Köszönöm a tippet. A jövő hétre vállalták a szállítást.

BGA | 2017-08-28 21:44

Üdv mindenkinek,

idáig csak olvasgattam ezt a fórumot, most viszont nekem is lett egy problémám: benzines 2.3-as MPV-m a nyaralás során hajtókarcsapágyas lett (azért hazahozta a családot) – a szervízben azt mondták, cserélni kéne a motort.

Úgy néz ki, nem is olyan egyszerű ilyen motort találni. Ha valakinek van tippje, örömmel fogadom..
Első körben nem német ebay-ről próbálnám (ott se nagyon van), vagy kintről lábon behozni egyet – nem tudom, mennyire megbízhatóak ezek a megoldások, illetve mennyire problémás a lepapírozás..

A gyerekek szeretik a kocsit, már én is barkácsolgattam (pl tolatókamera),  nem nagyon találnék más jobbat, ha menthető, akkor menteném...

Előre is köszi

Balambeer | 2017-08-28 16:35 INDYGO részére

INDYGO | 2017-08-28 15:51

Sziasztok!

MPV-hez honnét lehet hátsó sárvádő javító ívet szerezni?

kovacslevente | 2017-08-25 09:40 kovi2 részére

Köszönöm az ötletet. Megnéztem, de úgy tűnik, hogy azok a rajzok csak a szükséges alkatrészek beazonosításához használhatók, nem bekötési rajzok.

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó