2018. Július 19. Csütörtök - Emília

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-06-06 15:13 zozika részére

A kuplungcsőre gondolnánk, nem biztos, hogy teljesen kidurrant, elég ha csak belső szakadása van, és kipúposodik a külső burkolat.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-06 15:09 Gyuszkó részére

Ha nem volt tartozék a fedélzeti számítógép, akkor sajnos nem lehet kiiratni.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-06 15:03 tusortamas részére

Ekkora fogyást már szabad szemmel is kell látni, ha nem az olajba nyomja. Olaj nem vizes? Vízszivattyúnál nincs folyás? Csövek bilincsei át lettek nézve?

kpeter | 2017-06-06 09:09 zozika részére

Szia Zozika,

nekem egy kicsit más volt a jelenség néhány éve, egyik pillanatról a másikra beesett a kuplungpedál, akkor lendületből begurultam egy benzinkúthoz, onnan trélerrel a szervízbe. A kilyukadt kuplungcsövet cserélték 10e Ft-ért, azóta jó. Munkahengerről szó sem volt, lehet, hogy Nálad más a helyzet. Akkor azt mondta a szerelő, hogy ha ismerem az autómat, akkor kuplung nélkül is elevickélhettem volna hozzá, mert a megfelelő fordulatra pörgetve a motort, lehet váltani. Hát én ezt nem próbáltam meg.

Üdv.:: Péter

zozika | 2017-06-06 08:43

 

sziasztok   a mpv -mmel múlt héten voltam szervízben…...munkahelyre  menet  a kuplungom egyre kevésbbé emelt ki  , aztán benn ragadt és nem tudtam  váltani  , beszéltem a szerelővel és valahogy kettesben elevickéltem   a szervízbe  ,,  megnézés  nélkül azt mondta   hogy  fő munkahenger csere és a kis munkahengert is cseréljük  mert így   100 ezer kilóméterig nem lesz  semmi bajom  vele , ( olaj volt benne    nem az olaj  folyt el hanem levegős lett a rendszer)    4 nap  és elkészült  ,, szuper     3 napig  jártam vele  majd  tegnap a családdal megpakolva   Velencén  ugyan az  ,,..pedál lenn   ,,nem ugrik  vissza  v...váltani képtelenség  …. apósom   80 éves  ….szerelő volt   mondta  már  a szerviz közben  is  hogy  hülyeség  cserélni a munkahengert  mert nem tud elromlani  ...csak a gumigyűrű  és csak azt kéne cserélni ,,, szerencsére ő is ott volt  és  látta és tapasztalta  mi van  , egyből  azt mondta    ...mondtam  hogy nem kellett volna cserélni  ,, de ha a henger vadi új  akkor  biztos nem ott van a baj  hanem az összekötő csövek  vagy a tartály lehet a baj ,,biztos repedtek  ( hajszál ) és  levegőt  kap a rendszer  ...ezért  puhul le a kuplung  ,, próbáltuk  utána tölteni  ( mert most  kevés volt benne az olaj és légtelenítettünk  de  nem ok  ,, most várom a szerelőt  hogy oldja  meg  ha már  a semmiért ott hagytam  53 ezret …… van valamilyen  tapasztalatotok vagy tanácsotok    ezzel kapcsolatban ??  köszi  minden infót előre  is  

Gyuszkó | 2017-06-05 18:32

sziasztok

esetleg nincs valakinek szerelési utasítás mazda mpv2 hez?

vagy hogyan tudnám kiiratni a fogyasztást az óracsoportra. a műszerfalon találtam egy nem használt kapcsolót,aljzattal kábelekket. de nem tudom oda milyen kapcsoló kell. milyen cikkszámú. esetleg valami ötlet?

tusortamas | 2017-06-05 14:37

Sziasztok, 

van esetleg valakinek valami tippje, hogy hol folyhat el a hűtővíz? pár napja (kb 2 napja) enyhe “víz szagot” éreztem a motortérből, de látni nem láttam víz nyomát és nem láttam, hogy folyna a hűtővíz. Tegnap azonban mikor megálltam a benzinkútnál pár saroknyira itthonról, egy pillanat alatt elfolyt az összes hűtőfolyadék. Feltöltöttem ion cserélt vízzel és hazagurultam kb 300m-t de mire hazaértem megint majdnem teljesesen elfogyott… Felülről nem látok semmit a motortérben, alulról próbáltam alámászni, de csak mérsékelten sikerült, egyelőre nem sikerült megállapítsam, hogy honnan jön a lé… valakinek esetleg valami ötlet (tudom, hogy ez így túl tág, de sok csodát olvastam már tőletek itt a fórumban)...

INDYGO | 2017-06-03 09:26 ep-son részére

Szia!

Nem próbálod meg a kedves szerelővel legalább a felét fizettetni? Ez elég nagy szakmai hiba, hogy akksi töltése helyett inkább bikázzunk, csak minél előbb szabaduljon a kuncsafttól. Persze ha nem így van, és te normális szerelőnek tartod, akkor megértem a döntésedet is.

ep-son | 2017-06-02 22:16

Sziasztok, beszámolok a fejleményekről légzsákvezérlő ügyében. Mivel a mátészalkai Mazda szervíz nem rendelkezik megfelelő elektronikai diagnosztikus eszközökkel, a debreceni szervízbe irányítottak, ahova a tegnap el is jutottam. Az első műszer ott sem mutatta ki a hibát, de a második műszeres vizsgálat illetve bizonyos pin-ek kis dróttal történő párosítása után ugyanazt a diagnózist adták, amit már itthon is: légzsákvezérlő egység hiba. Éspedig fizikális hiba, ami valószínüleg a hegesztésnek vagy bikázásnak tudható be. Kiszedték a cserére szoruló alkatrészt, amit a táskámban hoztam haza. Most már nem villog a jelző, hanem folyamatosan ég :) Potom 17 ezerbe került a kiruccanás.

Szóval várom és köszönettel elfogadom az ajánlatot a bontott egységre.

Kyrsoh | 2017-05-30 09:29

Sziasztok!

Köszönöm a karosszériával kapcsolatos válaszokat, találtam egy baranyai helyet, ami ígéretesnek tűnik. Ha az nem felel meg, akkor igénybe fogom venni az általatok ajánlott segítségeket, mert a leírásotokból úgy tűnt, hogy elégedettek vagytok azzal a munkával, amit Nektek végeztek Csepelen és Öttevényben! 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó