2018. December 17. Hétfő - Lázár

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


snake123 | 2017-09-05 19:38

Üdvözletem Mindenkinek!

Lenne egy kis problémám,hátha találkozott már vki ilyennel. A gond egy 2003-as MPV-n jelentkezett,mégpedig , hogy egyik pillanatról a másikra teljesen eltűnt a fékem. A fékpedált deljesen be lehetett nyomni, majd a következő fékezésnél megint rendesen működött,majd újra semmi. Fékfolyadék sehol nem szivárog,folyik...a teljes fékrendszer át lett vizsgálva, hibakiolvasás az ABS tömb-nél (kocka) is külön,teljesen hibakódmentes, félyolaj lecserélve teljesen (1 napig lekötve a csövek is hogy kicsöpögjenek),majd feltöltés és légtelenités után működött,kb 10 fékezésig...utána újra nem,majd megint igen és nem :) Remélem találkozott már vki hasonlóval,mert ötletem sincs már mit nézzek meg. Ami furcsa még,hogy kissé füstölös lett a fiú...nem hirtelen gyorsitásnál is...most volt olaj és mindenféle szűrő cserélve benne..előtte ilyet nem csinált...

BGA | 2017-09-05 09:14 baksiole bga részére részére

Köszönöm a visszajelzéseket,

nálam menet közben “eltűnt” az egyik hajtókarcsapágy, utána rendesen kalapálva járt a motor, úgy jöttem haza. Olaj volt benne, szóval nem az elfogyó olaj volt a gond – viszont vagy 80 km-t jöttem így (hajtókar és főtengely között nem volt semmi, egymást verték). Csörömpölést leszámítva amúgy szépen jár(t).

A szervízben modták, hogy valószínüleg gépmunkával se menthető – új főtengely & legalább egy hajtókar meg gazdaságilag nem éri meg – motorcsere lenne a legegyszerűbb.

Viszont ahogy elnézem, nincsen nagyon választék – a végén szerintem össze lesz rakva egy új hajtókarcsapággyal, hogy a saját lábán menjen, utána meg lehet nézni egy motorfelújításra szakosodott céget. A kérdés, hogy menthető-e ( & gazdaságilag megéri-e)…

Pest környékén melyik cég foglalkozik ilyesmivel (motorfelújítás)?

Német Mazdás fórumon 2.3 benzines motornál lehet olvasni (igaz, Mazda6) a gyakori nagy olajfogyasztásról, illetve ennek következményeként motorkárról, motorcserékről – ez alapján el tudom képzelni, hogy ez is egy ilyen betegség utáni összetákolást követően került hozzám… Az olajfogyasztása nagyobb, mint a 28 éves 325000km-t ment 626-osomnak, ami nyár óta megint a fő családi autó lett...

 

Atesz1 | 2017-09-05 07:27 INDYGO részére

Nagyon szépen köszönöm a segítséget! A lehető legjobb helyen van!

INDYGO | 2017-09-03 17:15 Atesz1 részére

Szia! 

Csanakon van az Öreg utcában. 

Atesz1 | 2017-09-03 16:21 INDYGO részére

Szia INDYGO! Helyileg merre mert Győri vagyok! De nagyon szépen köszönöm az eddigi segítséget!

INDYGO | 2017-09-03 14:40 Atesz1 részére

Szia!

 

Én abszolút elégedett vagyok, most akarom vmikor kilakatoltatni a hátsó sárvédőt. Sík Balázs harminc86254tíz

Atesz1 | 2017-09-03 10:18

Szia YNDIGO! Írtad hogy az autód lakatolását győrben csináltattad! Esetleg egy címet,vagy telefonszámot tudnál mondani? Illetve meg vagy elégedve a munkával? Előre is köszönöm a válaszod!

mazda-auto.hu2 | 2017-08-30 14:55 BGA részére

Mi is felújítást javasoljuk ha megoldható.

baksiole bga részére | 2017-08-29 15:42

Szia! Nekem szintén egy 2,3 benzines mpv van , gond volt nekem vele egy pesti út ami 500km nagyrészt pályán 1,5 l olaj volt . a végén már besült 1 szelep mielött vittem volna a megbeszélt nagy generálra. csak dadogott alig tudtam vele hazajönni 50 km röl . Megcsináltattam , hengerfej le ,szelepcsere ahol kellett szelepszár szimering ,tömitések ,gyürük hajtókar csapágy is mert mondta a szerelö hogy oda volt az is, meg minden amit kellett szükséges volt . Fele gyári alkatrész a hajtókar csapágy is . Igy volt műszaki vizsgával munkabérrel ,anyaggal együtt 220000ft. Az autó jó nem eszik semmi olajat mentem vele kb 4000km azóta ,sokkal jobb sokkal erősebb ! Szerintem érdemes megcsináltatni minthogy venni egy használt motort amivel ugyan ugy befürödhetsz ! 

zselyigy | 2017-08-29 12:24 BGA részére

Ezt nemcsak motorcserével, hanem felújítással is meg lehet oldani. Az általad is említett okokból sokan belevágnak, még ha nem is olcsó. A használt benzines motor / egyéb hibás autó elég ritka és a bizonytalan előélet miatt szerintem kockázatosabb, mint a felújítás. Nekem egy 2.0 benzines motort generáloztak az összes csapágy kicserélésével.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó