2024. Április 20. Szombat - Konrád, Tivadar

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


pcz | 2017-11-20 07:12 szacsa48 részére

Szia! Ha még aktuális a következő link alapján csináld a bontást és akkor nem kell levenni a váltót. https://mazda626.net/topic/41703-ring-job-on-fs-and-fp-engines/  Mi is ez alapján csináltuk, hengerfej felújítás és gyűrű csere megoldotta a füstölést. Leragadt gyűrű volt a probléma.

ep-son | 2017-11-19 22:41 Balambeer részére

Köszi!! Az Alis linkedet nem tudom kinyitni. Küldd légyszi másképp is!

Balambeer | 2017-11-19 22:30 ep-son részére

Sima kereszthornyos (csillag) csavarhúzó kell csak.

A műszerfalba T5 izzó kell nem olyan amit te linkeltél.Minden visszajelző mögött 1 db,a háttérvilágítás 4 vagy 5 db.A 2 digit kijelző 1-1db Összesen kb.:20db lehet benne.

Én ilyenekre cseréltem színazonosokra és a teljes zöldet lecseréltem kékre minden háttérnél és a digiteknél is:

https://www.aliexpress.com/snapshot/.html?orderId=86752804530146

 

A fűtés kezelőszerveihez is T5 kell 2 db.

A hátsó fűtés vezérlőjénél 1db kell trükközni,de oda is betehető a T5 ha elég hosszú a lába.

Természetesen ilyen sima izzó is használható: https://hamoriautosbolt.hu/termek/muszerfal-t5-halogen-izzo-feher-hdt5p/

 

A rádiót nem tudom,mert nekem nem a gyári van benne.Hiányzott az USB csatoló.

ep-son | 2017-11-19 21:51 Balambeer részére

Ohh, köszi! Házi csavarhúzókat lehet használni, nem szükséges spéci? A rádió gombjai alatti izzók is hozzáférhetők? Az alábbi linkről rendelnék, ha erre az izzóra gondoltatok:

https://www.autodiverse.ro/cumpara/bec-bord-art-t1-q4-12v-0-7w-2490 

Balambeer | 2017-11-19 21:42 ep-son részére

Szia!

A nagy megbontás abból áll,hogy a kormány leengedése után az órák felett van 2 kereszthornyos csavar függőlegesen.Azokat kihajtod és finom műanyag spatulával körbepattogtatod a keretet.Ez 15 másodperc.A műszerfalat 3 csavar fogja szemből.3 csatlakozó megy rá.Ha nem húzod ki őket akkor is kifordítható félig és simán hozzáférsz a foglalatokhoz.(Ha kihúzod,akkor szakasz eredményeket törölni fogja,természetesen a futott km-t nem.)Azokat 45 fokkal elfordítva kiforgatod és a kis foglalatből simán kihúzód a “rizsszemizzót”. Én ledekre cseréltem le őket,de ott a polaritásra vigyázni kell.A ledek darabját 20 ft-ért vettem az Aliexpressen.Ha van még kérdés írj!Üdv!

ep-son | 2017-11-19 21:13 dampfl részére

Nekem is ki van égve jó pár pici izzó… Ki tudod magadnak cserélni őket? Nagyon meg kell bontani a műszerfalat a hozzáféréshez? Köszi!

dampfl | 2017-11-19 20:50 kpeter részére

Szia Kpeter, és mindenki…

INDYGO javaslatára rizsszem izzó keresése közben talátam pár lehetőséget, leírom vázlatosan hátha vki belefut ebbe a problémába.

Bal oldali műszerfalkapcsolók világításáról van szó, az összes égő kiégett, és szeretném cserélni, de foglalattal iszonyat drága 1xxxft, de ha kicsit ügyes vagy akkor kis hajtogatással lehet magát a pici izzót cserélni, ami 100ft alatt van darabja.  Most meg is rendeltem, jön akkor szerelés…

Köszönöm mindenkinek a tanácsokat.

már csak a hűtő infora várok...

JancsikaMr | 2017-11-19 20:20 szacsa48 részére

Szia! Leírásod szerint ez a benzines motor  hasonló  felépítésű lehet, mint a diesel. Az enyém az és amikor le akartuk szedni azt az aluminium közdarabot tömítetlenség miatt, sajnos  le kellett szerelni a váltót előtte. De mondom ez a 2.0 diesel változat motor.

szacsa48 | 2017-11-19 19:19

Üdv. Uraim!

A  családba most került egy 2.0 benyás MPV amit bár szerelő vagyok (de inkább francia) magtyarul tipusismeret 0!!! Szétfüzném a motort mert eszement olajfogyasztása van! Olyan füst kiséretében hogy Érdi házam eltünik reggeli hideginditás után. A hengerfej az emlitett ok miatt full felujitáson esett át. Ezek után mivel semmi nem változott jutottam odáig hogy belenézek a motorba! A karter levétele után nyugtáztam .hogy a hengertömb s a karter között van egy plussz alu öntvény az olajszivókosárral amit a látható csavarok bontása után nem sikerül mozditani! Mit nézek be ?? valaki segitene mert oly modon áll a helyén hogy nem merem jobban feszegetni . Köszönettel venném ha valaki segitene! lehetséges hogy a váltót le kell venni ahoz hogy a hajtókarokhoz hozzáférjek??????  Köszönöm ha valaki segit tanáccsa!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó