2018. Június 21. Csütörtök - Alajos

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Zsircsi | 2017-04-24 14:56

Sziasztok! Szép napot mindenkinek!

Biztos volt már téma, de nagyon legyengült a motor 2.0 dízel. Elveszett belőle az erő, és üzemmelegen igen igen kormol. Erre van valakinek valami ötlete h mi lehet? Shellen szoktunk tankolni az erősebbik gázolajat. És most már még ezzel sem megy!

INDYGO | 2017-04-24 12:52

Tisztelt Mazda autó,

2003-as diesel MPV-ben normál, v. változó geometriás turbó van?

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 15:20 dmcgabi részére

A befecskendezőket kellene bevizsgáltatni.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 15:16 almáspite részére

Azt javasoljuk, hogy inkább lakatos szedje szét, mert nem egyszerű.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 15:14 Joe1027 részére

Az autóval szemben állva, az olajszűrő és az önindító között.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 15:04 mpvban részére

Valószínű a hozamszabályzó szelep cserés.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 15:03 sniper0428 részére

Lehet, hogy csak egy véletlen, ha gyakrabban jelentkezne, nyilván szakemberhez kell vinni. Mi még nem találkoztunk ilyen hibával.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 15:00 pupos részére

Nem volt még ilyen problémánk.

Kyrsoh | 2017-04-21 14:48

Kedves Fórumtársak!

2002 végi Mazda MPV autóm alja erősen rozsdásodik (osztrák import, ugye), szeretném megjavíttatni, mert az autóval egyébként meg vagyok elégedve. Voltam vele vásárlás előtt márkaszervizben állapotfelmérésen, és ez bele volt kalkulálva az árba, csak egy váratlan kiadás miatt halasztanom kellett.

Tudtok olyan karosszériást/lakatost ajánlani, aki alaposan elvégezné ezt a munkát emberi áron? Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata? Baranyai vagyok, de jó szakemberért hajlandó vagyok kimozdulni a határ mellől.

Minden segítséget előre is köszönök! 

ep-son | 2017-04-11 22:05

Üdvözlök mindenkit! Kb. két hette vettem észre, hogy hosszabb helybenállás után kis olajfoltok vannak a földön a motor alatt. Ma elvittem a szerelőhöz, aki levette a “páncélt” és azt látta, hogy tiszta olaj az egész motor, a védő pedig tele volt olajjal, ahonnan csak 1 helyen tudott kicsepegni. Tehát a csepegés helye nem a forrás alatt van. Tisztára mosták a motrot és most néhány napig tesztelni fogom, hogy mi történik, hátha megjelenik valahol az eredete. Kérdezném, hogy van-e valamilyen kedvenc helye az olajnak, ahol megszökni szokott? Zárójelben: most is villog a légzsáklámpám, pedig már 4 műhelyben voltam. Az utolsó biztatott, hogy neki sikerülni fog, csak szoftot kell hozzá készítsen :)

Köszönöm! 

ep-son

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó