2018. Június 21. Csütörtök - Alajos

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dmcgabi | 2017-04-11 13:37

Tisztelt szakértő(k) !

Egy 2002-es RF5C motoros MPV kuplungjával kapcsolatban kérném a véleményüket.

2016 márciusában cseréltettem a helyi Mazda márkaszervízben komplett kuplung szettet, szimeringeket, vezetőcsapágyat, mindent ami motor és a váltó között van és a porlasztó alátéteket. Minden gyári KÉK  MAZDA OEM címkés. Pár hónap múlva feltűnt, hogy induláskor 1200-1500-as fordulatnál a kuplung felengedése közben az autó remeg, rázkódik. Ha pl.: dugóban araszolgatni kell -és gondolom megmelegszik- kifejezetten durva rángatás tapasztalható. Ha magasabb fordulatszámon csúsztatom (pl.: 2000-körül vagy felette) akkor nem jelentkezik a probléma, de ez hosszútávon nyilván nem egészséges a kuplungra nézve. Akkor is érezhető ez amikor mororfékkel lassítok 2-esben és csúsztatom rá a kuplungot. 

Szeptemberben vissza vittem a szervízbe ahol ellenőrizték a motortartó bakokat és a befecskendező rendszer korrekciós értékeit. Rendben találtak mindent ezért kicserélték a kuplung tárcsát és a szerkezetet.

A jelenség megmaradt. Azt mondták én használjam így, hátha bekopik a tárcsa és elmúlik a remegés. ők meg beszélnek a többi szervíz technikusaival és majd visszahívnak.

Nem múlt el, és nem hívtak vissza!

Márciusban én kerestem őket hogy legyen valami mert lejár a garancia. Ekkor némi vita és időhúzás után cserélték a lendkereket, a tárcsát és a szerkezetet.

A hiba azonban maradt! Mi lehet ez?

Az azért érdekes, hogy a gyári alkatrészek mindegyike Made in Japan,

kivéve a legdrágább tételt, a lendkereket. Annak ugyanis Made in CHINA olvasható a kék címkéjén.?

Válaszukat előre is Köszönöm!

almáspite | 2017-04-10 23:53

Tisztelt baj -és márkatársak! Segítsègetekre lenne szüksègem, az MPV jobb hátsó ajtaja nem nyílik. A zárral megküzdenék, találtam is leírást, de a kárpit levételére nem tudom hogy fogjak ilyen “szorult” helyzetben, szétbarmolni meg nem akarom. Nagyon kérném, ha valaki csinált már ilyet, írja meg, hogy kell. Úgy tűnik a szerkezet belűl szétesett, a manuális nyitás se működik, mert a fül lazán fityeg, nem oldja a zárt helyzetet

Köszi előre is!

71Laci | 2017-04-03 19:05 mpvban részére

Szia !! Csak hallottam ilyet de ott injektor probléma volt és ki égette a dugatyút!!

Joe1027 | 2017-04-03 12:14

Sziasztok!

Van egy 2005-ös MPV-m, 2 literes diesel. Segítenétek megmondani hol találom rajta az olajgombát?

Előre is köszönöm.

mpvban | 2017-04-03 11:50

Üdv Nektek!

Van egy 2003-ban gyártott dízel Mazda MPV-m és tegnaptól azt csinálja, hogy indításnál normálisan beindul, de azonnal leáll a motor. 

Télen már csinálta ezt, de akkor melegedés után megoldódott a probléma és szépen járt a motor. Most viszont nem. Most addig jár ameddig a gázpedált is nyomom. 

 

Kérdésem lenne, hogy találkozott-e már ilyen gonddal és mi lett a megoldás? egyáltalán milyen probléma lehet?

 

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat előre is!

 

mpvban 

sniper0428 | 2017-04-03 07:13

Üdv Mindenkinek! Mazda MPV 2004-es diesel gk-m van Tegnap a váltót hátramenetbe szerettem volna kapcsolni, de kissé recsegő hangot adott ki, és egy kis búgást hallottam, többszöri próbálkozás után sem sikerült, majd betoltuk és így előre indultam el. Hazaérve újra megpróbáltam, akkor már sikerült. Előfordult már valakinél ilíen jelenség. Hallottam még egy kis kopogó hangot is, ami eddig nem volt.

Előre is köszönöm!

pupos | 2017-04-02 16:24

Sziasztok!

Az MPV hátsóhíd szilent cseréjében tud valaki segíteni, hol lehet beszerezni, vagy gyártatni kell?

Tisztelt Mazda-Auto!

Szeretném kérdezni,hogy önök nem tudnak valami alternatívát ajánlani MPV hátsóhíd szilentre?

Válaszukat előre is köszönöm.

Zsircsi | 2017-04-01 11:55

Jó hétvégét mindenkinek!

Ilyen STP motorolaj adalékot valaki öntött már az MPV-jébe?

Zsircsi | 2017-04-01 00:30 Bubabu részére

Szia. Ez így van. Megkell bomtani. Nekünk a 2004-esben már a carbon hatású burkolat van azt kell megbontani. Az óra csoportnál van két csavar azt kikell hajtani, aztán végig egy csavarhúzó vagy valamilyen lapos szerszám segítségével, ami nem sérti fel a műanyagot, körbe ki lehet pattintgatni. Ha ez megvan lejön a burkolat és akkor már hozzá férsz a fejegység 4 csavarjához. 

Bubabu | 2017-03-31 23:33 Zsircsi részére

Szia!

Hogy szedted ki a fejegységet? Nemrég volt szervízben a kocsi, de a srác azt mondta, hogy meg kell hozzá bontani a műszerfalat. így maradt lenyitva...

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Diablo GT 1999

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4430, 2040, 1115 mm

Tengelytávolság: 2650 mm

Hasmagasság: 110 mm

Saját tömeg: 1530 kg
Hengerelrendezés: 12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 87 / 84 mm

Lökettérfogat (cm3) : 5992

Sűrítési viszony: 10,7:1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés 
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):  574,9(422,8)/ 7300
Nyomaték (Nm / 1 min): 630 Nm / 5500

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,4 mp

Végsebesség: 338 km/h

Több autó