2018. December 19. Szerda - Viola

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kpeter | 2017-06-20 13:29 Kassai Péter részére

Szia Péter,

én is gondolkodtam ezen, de ezek kormányváltós, amerikai piacra gyártott modellek és ahogy a csatolt képeken látszik, az európai piacosoknál nem férne el a padlón lévő váltó + tartókonzol kombótól.

Nem lehetne kihúzni. Az ebayen vannak ilyenek, persze színben eltér(het)nek (http://www.ebay.com/itm/00-01-02-03-MAZDA-MPV-FRONT-CENTER-DASH-COMPARTMENT-TAN-OEM-/162557391908?hash=item25d92cf424:g:BDwAAOxy1JBSTFfu&vxp=mtr).

Szóval – hacsak házilag nem barkácsolsz oda valamit – marad a nagy fekete lyuk.

Üdv.: Péter

Kassai Péter | 2017-06-20 06:07

És egy érdekes kérdés!

https://www.youtube.com/watch?v=1zEg8gqtAIc&t=6s

ezen a linken a középkonzol alatti tároló megoldás!

kihuzható pohártartó és (bár nem látszik) alatta egy csukahó tároló :)

lehet ilyet utólag?

Kassai Péter | 2017-06-20 05:58 mazda-auto.hu2 részére

Akkor kénytelen leszek elcaplatni 1x Győrbe :(

MÁS:

a rádiót cserélném ki, van erre valami jól bevált építőkeret?

mazda-auto.hu2 | 2017-06-19 15:33 zsero részére

Miután a motorcsere után jelentkezett a hiba, ott kellene keresni az okát.

Elsőként le kell ellenőrizni, hogy a vákum rendszer jól lett-e összerakva. Egy rossz helyre rakott cső már elég hozzá. 

mazda-auto.hu2 | 2017-06-19 15:28 Kassai Péter részére

Ami biztos, az a gyári műszer.

dampfl | 2017-06-19 15:17

Tisztelt Szakértők,

 

Vízhűtővel kapcsolatos kérdésem lenne, az autó paraméterei: 2000 évjárat, 2000cc Beniznes, alvázszám:JMZLW19F2Y0103129.

Már javított vízhűtőt cselénem szükséges, az a kérdés, hogy más Mazda tipusé jó lehet bele vagy sem, ill hol és milyen áron tudnék hozzá jutni.

Tapasztalatok alapján csak eredeti látezik.

Köszönöm válaszukat: Dampf László

 

zsero | 2017-06-16 18:55

Tisztelt Mazda-Autó,

Egy Mazda MPV 2.0 dízel RF5C-ben motorcsere volt, és azóta melegen nem jó a fékrásegítés. Hidegen jó, és melegen az első fékezés jó, de ha
azonnal pumpálok egy másodikat akkor az már kemény és rásegítés
nélküli (műszerfalon a piros féklámpa ilyenkor világít amíg nyomom a
pedált).

A motorcsere előtt semmilyen ilyen hiba nem volt a fékkel. A régi
motor vákuumpumpája van visszarakva, és a fékrásegítő dobhoz nem
nyúltak. Nem értem mitől jöhetett elő ilyen probléma, valamint hogy
mit kellene cserélnem. A szerelők a rásegítő dobra gyanakodnak. Ön szerint ennek a cseréjével kellene kezdeni?

Kassai Péter | 2017-06-15 21:06 mazda-auto.hu2 részére

köszönöm

ezt ki tudják olvasni bárhol, v márka szerviz kell hozzá?

mazda-auto.hu2 | 2017-06-15 15:36 Kassai Péter részére

Először műszerre kellene tenni, hogy van-e hibakód. Okozhat ilyet pl. a gázpedál potméter kopása is, de hát a hiba megállapításához kellene az autó.

mazda-auto.hu2 | 2017-06-15 15:16 INDYGO részére

Látni kellene milyen állapotban van.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó