2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Szolnokipisti | 2018-08-24 20:17 dampfl részére

Igen ez az évjàrat szoval a teteje lejon s utàna hozzàférek az oràhoz. Jo megnézem köszönöm 

dampfl | 2018-08-24 16:47 Szolnokipisti részére

Szia Pisti,

Műszerfal égő témája: nem nehéz, bár nem írtál évjáratot nekem 2000-2001 van, a műszerfal teljes esztétikai borítását le tudod venni egy db müa lapkával, vagy bankkártyával, szépen a patentokat kipattintani, utána pár csavar és a csatlakozoók széthúzása után máris kezedben van az óracsoport, az égőket szokványos müa foglalattal tudod cserélni….

 

Szolnokipisti | 2018-08-24 13:53 zselyigy részére

Köszönöm 

zselyigy | 2018-08-24 10:57 Szolnokipisti részére

A rángatás miatt szerintem először a gyújtógyertyákat és a trafókat kellene ellenőrizni, szükség esetén cserélni. Ha nem tudod mennyit mentek a gyertyák, akkor azokat mindenképpen cseréld le először, mert ezek olcsók, míg a trafók húzós árban vannak.

Szolnokipisti | 2018-08-24 10:53

Érdeklödnék hidegen rángat benzines mintha nem minden henger menne hol keressem a hibát ? Müszerfal világitását is szeretném megjavitani nem világit a sebességmérö izzoja bonyolult e a szétszedése ?? Karosszéria elemeket lehet e kapni küszöb javitoivek ?? 

 

Köszönöm 

krisztc | 2018-08-14 20:27

Sziasztok! Ma cseréltem hátsó kerékagy/tengelycsonk csapágyat az MPV-n és meglepődve tapasztaltam, hogy amit gyárilag írnak hozzá kerékagy/tengelycsonk csavart az sajnos nem jó méret! Gyárilag 22-es átmérőt írnak, viszont ez 24-es. Neten találtam méretet, viszont a szoknya kisebb nem átmérő 48-as, hanem csak 46-os. Számít az a 2mm? Valakinek valami tapasztalat?

krisztc | 2018-08-14 20:11 BekeTom részére

Szia BekeTom!

 Nekem NORAUTO-s keresztrudaim vannak és maximálisan meg vagyok elégedve vele. 2éve nyáron simán elbírta a vasat és a teli tetőboxot. Kb egy 40-60 kg lehetett rajta 160+ -os tempóval.

https://www.norauto.fr/-cms-catalogue-barres-de-toit.html

Ezen az oldalon megtalálod a méreteket és a tipus-számokat is gyártok szerint. Ahogy nézem, a rudak 120cm hosszúak legalább is a leírás szerint.

Sok sikert!

krisztc

ep-son | 2018-08-07 10:05 Vitalpilot részére

A hibakódom 1119. Egyébként a tegnap a városban járva magától elaludtak a lámpák… De nem nyugtatott meg teljesen :)

matyas.telegdy | 2018-08-07 08:14 papucs részére

Szia! Van egy kuplung hidraulika cső, ami az összesben elfárad idővel, szerintem az lesz a ludas. Az akksi alatt van valahol, a miénk már eldurrant, elég kellemetlen, beesik a kuplung. Azt megelőzően nekem is hasonló tünetek voltak, nehéz váltás, “ragadósabb” váltóbot, stb. Ha ő a ludas ELVILEG már kell lennie rajta dudornak, mielőtt kidurran, érdemes cseréltetni, asszem valami régi skoda egyik fékcsöve tökéles hozzá, amúgy csak gyári van…  

ep-son | 2018-08-07 00:04 Vitalpilot részére

Nem tudom, de megérdeklődöm.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó