2024. Április 25. Csütörtök - Márk

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2017-06-27 13:42 H. Attila részére

A gyári alkatrészek ( lendkerék, tárcsa, szerkezet, kinyomócspágy, lendkerékbe csapágy ) összesen bruttó 311326.- Ft, ezenkívül a váltóolaj 11304.- Ft és a munkadíj nálunk bruttó 68580.- Ft

dampfl | 2017-06-27 12:41 mazda-auto.hu részére

Köszönöm szépen az infot, de időszűke miatt donor autó vásárlással megoldódott egyenlőre a probléma.

Üdv: Dampf László

H. Attila | 2017-06-26 15:50

Sziasztok!

Érdeklődnék, hogy egy kuplung és kettőstömegű lendkerék csere mennyibe kerül
munkadíjjal.
Eredeti gyári alkatrészben gondolkozom, nem hallottam túl sok jót az után
gyártottakról.

2005-ben gyártott Dizel MPV-ről lenne szó!

Köszönöm válaszát!

Tisztelettel: Holop Attila
 

mazda-auto.hu | 2017-06-26 12:07 Gyuszkó részére

Ragasztott a díszléc az MPV ajtaján

Gyuszkó | 2017-06-26 11:45

Mazda mpv,ajtón lévő díszléc az cserélhető?  Ragasztott vagy csavaros rögzítésű?  A segítséget előre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2017-06-26 11:30 dampfl részére

A 2,0 Benzines MPV-be bruttó 84650.- Ft -ért tudunk utángyártott új vízhűtőt szerezni, kb 3 hét a szállítás !

nagydann | 2017-06-25 14:30 kpeter részére

Köszönöm szépen, megpróbálkozok vele!

pupos | 2017-06-24 21:36

Sziasztok! A hátra menő klíma csövem elpukkant, sajna, ha valaki tudna segíteni ez ügyben (bontott, utángyártott,vagy valahol legyártatni, az új az horror ár) azt nagyon megköszönném.

INDYGO | 2017-06-23 19:55 kpeter részére

Szia!

KÖSZÖNJÜK!!! Egyébként teljesen igazad van. Nem csak itt, hanem más fórumon is, ha baj van, mindenki tud segítségért kiabálni. VISZONT amikor már jó a gép, vhogy elfelejti megosztani a tapasztalatot v. a megoldást. 

kpeter | 2017-06-23 07:26 nagydann részére

Szia nagydann,

Szívesen leírom, amit kb. 3-4 éve már megosztottam itt a fórumon, hogy nekem ezt hogy sikerült megoldanom. A megoldást illetően akkor voltak szkeptikus hangok, hogy 100 fokra is felmelegedhet a körben a víz, meg a nyomástűrés stb. Én városban, autópályán, nagyobb megterheléssel is használom az MPV-met, de még egyszer sem volt gond ezekkel. Kb. 10 e Ft volt az anyagköltség, 5-rétegű műanyagbevonatos-alu kombinációjú, kézzel hajlítható, méretazonos építkezéseknél is alkalmazott fűtéscsővel helyettesítettük a csöveket, végig ki lettek cserélve, tehát a hátramenő és a visszamenő ág is. Le lett bontva a jobb hátsó műanyag belső oldalborítás az utastérben és a gumi végcsatlakozásokhoz rögzítve hibátlan lett az eredmény. Még kapott egy élénkpiros hővédő borítást, héjazatot a cső, így most egy tuningkocsihoz hasonlít a kocsim alja. Szerintem egy ügyesebb ember házilag ki tudja magának cserélni. Lehet, hogy van egyéb megoldás is, de nekem ez hibátlanul működik.

Még annyit, hogy nagyon jó ez a fórum (köszönjük a “fenntartónak”), a felhasználóktól viszont hadd kérjem, hogy ugyan küldjünk már vissza egy köszönömöt, ha pláne személyes kérdésekre, igényekre valaki veszi a fáradságot és visszaír. Higgyétek el, jót tesz a segítő szándéknak, hangulatnak is, ha megköszöni az illető (voltak, vannak erre jó példák is).

Minden jót!

Üdv.: Péter

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó