2024. Április 18. Csütörtök - Andrea

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


lordpici | 2017-05-23 15:48 Kyrsoh részére

Hali Kyrsoh!

Én húsvétkor csináltattam meg az alját a gépnek.

A hátsó hossznyúlványokon, mindkét oldalon kb 40cm-es szakaszt kellet kivágni és pótolni. Nem akartam új nyúlványokat venni mert csak az alapanyag lett volna vagy 150ezer HUF. Így a javítás melett döntöttem. Egy öttevényi karosszériás válalta el. KB öt napot volt nála a gép, igaz 2 hetet vártam, hogy sorra kerüljek, de addig is mentem a kocsival. A küszöböket, sárvédő íveket nem javította, mert az előző tulaj azt rendbe rakatta. A karosszériázás után, átnézte kijavította a kipufogó rendszert, és végül megcsinálta az alváz és üreg védelmet is. Igy együtt az egész 150ezer volt. Korrekt iparos munkát végzett.

Ha érdekel itt az elérhetősége: Attilának hívják, tel.: 06203115073.

Sajnos a vezetéknevét nem tudom.

Üdv: lordpici!

ELEMI | 2017-05-23 12:43 Kyrsoh részére

Szia! Nekem most csinálták meg Csepelen 4-5 nap alatt, korrekt hozzáállással. Ha érdekel írj az imonhalt@t-online.hu címre.

mazda-auto.hu2 | 2017-05-23 12:43 ep-son részére

Mi az a 2-es hibakód, mert ilyen nincs. Meg kellene először tudni, hogy a karosszériás hegesztett-e az autón valamit, vagy sem. Ha igen, használt-e killert. Mert ha nem attól károsodhatott vagy a vezérlőegység, vagy a légzsákközpont. Mazda műszerre kellene tenni, és kizárni a hibát.

Kyrsoh | 2017-05-23 11:21

Sziasztok!

Továbbra sem találtam megfelelően, emberi áron dolgozó lakatost, aki alaposan rendbe tudná hozni egy 2004-es, dízel MPV alját. Pécsi vagyok (ez nem könnyíti meg a helyzetet), de hajlandó vagyok kimozdulni az ügy érdekében. Ha van valakinek tippje, ilyen jellegű ismeretsége, azt előre is köszönöm!

Sunyigeri | 2017-05-21 20:34

Sziasztok! Valaki cserélt már féltengely külső csuklót MPV-n? Ha igen hol vásárolta hozzá? Mert eddig amit a Bárdi, Unix, Kovácsautó, stb. hoz az eggyik sem passzol az enyémre :( . Esetleg szakszervíz?

ep-son | 2017-05-19 21:14

Két hónapig állt az autóm a lakatosnál, és bikázás után két hoszú villogással maradtam a légzsáklámpánál. Végre eljutottam egy komoly szerelőhöz, aki minden tőle telhetőt megtett, hogy újra élessze a rendszert. Sajnos hasztalannak bizonyult az igyekezete.

A 2-es számú hibakódot adja ki, az egység sorozatszáma vagy azonosító számA 3326949.

Véleménye szerint egy új légzsákvezérlő központi egységre lenne szükségem, aminek a beszerzési ára kb 180 ezer forint.

Van-e valakinek ötelte, javaslata, tapasztalata ilyen téren? Esetleg bontóból beszerezhető-e? Köszönöm!

lordpici | 2017-05-17 15:55 BZ részére

Hali BZ!

Köszi az infót. Nem jó hír:-(. Azért adok egy esélyt a rugónak, olajcserének, rudazat holtjáték ellenőrzésnek, mert napjában csak 2-3szor csinálja, talán kitolható a váltó csere ezzel. Remélem segít a gyors beavatkozás a váltónak, a bontott váltót meg majd megpróbálom beszerezni a közeljövőben, azt felújíttatom, és majd azután cseréltetem ki. Sajnos a gép állandó mozgásban, nem tudom letámasztani 1-2 hétre. Most megy majd a kocsi műszakira, a vezérlés csere is esedékes, így egy valag pénzt fogok rákölteni májusban, a váltó csere már nem fér bele.

Holnap viszem a szerelőhöz a váltó miatt, majd írok, mi lett a javítás eredménye.

Üdv: lordpici!

szandras | 2017-05-17 11:25

Sziasztok!

Tudom vannak hirdetési oldalak, de gondoltam itt is lehetnek akik éppen tájékozódnak vagy keresnek eladó mpv-t.

Eladó 2003-as diesel MPV-nk megkímélt családi bálnánk, gondos gazdától 7 teljes értékű üléssel. Az eladás oka egyszerű, két autónk van sokat járunk városban és így ez a nagy nincs kihasználva és nem is tesz neki jót a folyamatos városozás. Ami fontos az autóban motorcsere történt, amikor egy 2010-es japán import motort kapott nagyon kevés kilométerrel. A motor erős dinamikus, fogyasztása 6,7-8,3l között mozog lábméret függő :). Az autón vannak esztétikai hibák (felületi, nem szétrohadt) de összességében szép állapotú. Kérésre küldök képeket. Az autóban cserélve lett elől új féktárcsák, fékbetétek, új hátsó lengéscsillapítók, nemrég cserélve az olaj, olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő, teljes felújításon esett át a turbó és a 4 porlasztó, kettős tömegű lendkerék tökéletes, futómű tökéletes. 80-90%os nyári gumival alufelnin és egy garnitúra téli gumi acélfelnin dísztárcsákkal. Az autóban 140e Ft értékű minőségi hangtechnika van amit az ár nem tartalmaz, megegyezés tárgyát képezi, amennyiben nem kell akkor a gyári kerül vissza az autóba. Az autó előéletéről szinte mindent tudok így szívesen elmondom. Autóbeszámítás lehetséges olcsóbb benzines érdekel mivel városi használatra kell. Egyezkedni lehet komoly érdeklődés esetén az autó mellett pénzel a zsebben. irányára: 1.150000 Ft

Remélem nem sértek meg senkit, hogy ide felraktam ha nem helyes admin úgy is törli. Érdeklődni az alábbi számon lehet +36hetven419ötvenegy31

 

BZ | 2017-05-17 07:24 lordpici részére

Szia lordpici,

egy korábbi (2016/02/05) hozzászólásomban ezt írtam a ötödik fokozat kidobálásával kapcsolatban:

“Ez sajnos “típushiba” katetgóriás, az 5. fokozat kopása szokta okozni, amit az gyorsít fel, ha pl. ötödikben alacsony fordulatról erőltetik a gyorsítást: nagy a nyomaték, viszonylag kicsi a fogaskerék, hosszabb távon nem viseli jól. A váltót fel lehet újítani, de jóval drágább, mint beépíteni egy bontottat. Az enyémbe egy első generációs 6-osból származó bontott váltó került végül, annak csak a végáttétele tér el az MPV váltójától. Ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy kevésbé dinamikus tőle az autó, lassabban gyorsul, cserébe ugyanahhoz a sebességhez kevésbé kell forgatni a motort. Így kicsit kevesebbet is fogyaszt, esetemben autópályás használatnál ez egy litert jelentett, – bár ez nem volt szempont a döntésnél, hogy MPV-s vagy 6-osból származó váltó kerüljön bele.

Átmeneti megoldásként meg lehet próbálkozni az 5. fokozat reteszeléséért felelős rugó tuningolásával is, az egy nagyságrenddel olcsóbb beavatkozás, de nálam nem bizonyult tartósnak, plusz nem is vagyok benne biztos hogy jót tesz a váltónak.”

Szóval sajnos a végső megoldás erre mindenképp a váltócsere/felújítás, minden más olcsóbbnak látszó művelet (olajcsere, rugótunning, rudazat piszkálása) nem oldja meg tartósan a problémát.

lordpici | 2017-05-15 15:04 kpeter részére

Hali, kpeter!

Köszi az infót, szólok a szerelőmnek, hogy először a rugót cserélje, feszítse, illetve a rudazat holtjátékát nézze át, hátha segít.

Hali, INDYGO!

 Köszi a tippet, ha már hozzá nyúlunk  váltóhoz az olajat is cseréljük, ártani nem árt:-).

Ha van eredmény, megírom, ha nincs azt is.

Üdv: BAtti!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó