2018. Május 24. Csütörtök - Eszter

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Szolnokipisti | 2018-04-07 08:41

Azota se hagy nyugton ez a füstölés. Ha mégis szelepszàr szimmering a hiba mennyibe kerülhet a javitàsa ? Neten nézegettem pàr ezres a szett de a hengerfej le s vissza biztos komoly összeg szerelési dija. Csinàlt màr valaki ??

riki5 | 2018-04-06 21:15

Helló! Érdeklődnék,hogy hol tudnék vásárolni 2005-ös MPV-hez,sárvédő javitó iveket?Előre is köszönöm a válaszokat.

Szolnokipisti | 2018-04-06 17:44

Néha nem jelenik meg amit irok . hogy lehet itt képet feltölteni ? Alin 23 dollàr mazda ràdiohoz aux kàbel mp3 usb mindent felismer lejàtszik .

rimayt | 2018-04-06 14:32 Balambeer részére

Ez elég jól néz ki! :)

Köszi

 

matyas.telegdy | 2018-04-06 10:13 Szolnokipisti részére

Szia!

Lehet, hogy kicsit túltöltötted, és azt dolgozta ki az első indításkor? :) Amúgy nekem egyszer azt mondta egy szerelő, hogy a legtöbb autó lecsipeget a max szintből egy kicsit, aztán megáll a fogyasztás. Mondjuk az enyém 1 litert megeszik 15.000 km-en, bár az dízel. 

A rádiót gyerekjáték kiszedni a helyéről, hátul van rajta az aux csatlakozó , de valami japán dugó kellene bele vagy nem tudom, de itthon én még olyan csatlakozót nem láttam – hagytam is a francba. Többen írták régebben, hogy próbálkoztak összehangolni külső egységekkel, de mindenkinek beletört a bicskája emlékeim szerint. Én is 2 dines új fejegységben gondolkozom. A gyári ennyi idős korára max rádióra jó… Ha gondolod nézz szét itt is, az európa navi bármikor jól jöhet: https://www.erisin.com/ . Rakott ilyet be valaki itt a fórumon is, meg általánosan jókat olvasni róla. 

Szolnokipisti | 2018-04-06 07:26

Köszönöm a válaszokat !!

Balambeer | 2018-04-05 21:02 Szolnokipisti részére

Balambeer | 2018-04-05 20:49 Szolnokipisti részére

Én ezt a rádiót tettem bele a gyári helyett,nem mutat bután benne és a szín a műszerfalhoz hangolható:

Ez kell még hozzá:

http://www.autodvd.hu/mazda-mpv-2-din-radio-beepito-szett-ct23mz16.html

 

Balambeer | 2018-04-05 20:38 Szolnokipisti részére

Szia!  Ablakemelő kapcsoló test egyben van a kínaiaknál kb: 5000Ft

Szolnokipisti | 2018-04-05 18:11

Üdv !! Azota se füstöl a kocsi *! Ablakmosotartályon külon can a két szivattyu ?? Meglepett na de a hátsot elore kötöttem megoldottam. Rádio fejegységgel foglalkozott valaki miért van aux rajta hova lehet csatlakoztatni külsö egységet ?? A baloldali ablakemelö visszakötéséhez vmi rajz akadna e. Halom csupasz kábel van ajto mögött a vezezto oldali emelo gombja széthullott. Jobb toloajto külsö kilincset keresek !!köszönöm

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó