2018. Február 25. - Géza

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


kpeter | 2017-11-29 09:47 zselyigy részére

Kedves István,

köszönöm szépen a választ, bíztató, megpróbáljuk és visszajelzek. 

Üdvözlettel: Péter

zselyigy | 2017-11-29 09:32 kpeter részére

Szia!

Nekem ilyen autóm van, de távirányító nincs hozzá. VISZONT! Egyszer egy hivatalos budapest márkaszervízben azt mondták, hogy lehetne hozzá tenni távirányítót, mert a központi számítógépében látszik ez a lehetőség.

Nem 100%, hogy menni fog neked, de érdemes próbálkozni.

Üdv: István

kpeter | 2017-11-29 09:18 kpeter részére

Kedves Fórumozók,

bocs, hogy zavarok, de a tegnapi, benzines (amúgy 2000. évi) MPV-kel kapcsolatos kérdésemre a távirányíthatósággal kapcsolatban nem tudja valaki a választ? A kérdés, hogy a benzines, 2000. évi, 2000 m3-es MPV-k központi zárja gyárilag távirányítós-e?

Köszönöm szépen a válaszokat, előre is

Péter

kpeter | 2017-11-28 06:14

Sziasztok, tudjátok-e esetleg, hogy a 2000. évi 2000 cm3 benzínes MPV-knek is távirányítós-e a központi zárja, illetve, ha nem adtak hozzá távirányítót, akkor egy, akár univerzális távirányító betanítható-e hozzá?

A válaszokat előre is köszönöm,

Péter

ep-son | 2017-11-26 18:04 providence356 részére

Újra itthon a szeretett járgány! Érdekes módon első tengelyhez lehet fékalkatrészeket találni, de hátsóhoz nem nagyon… A féknyereg cseréje pedig egyrészt nagyon drága másrészt időigényes, hetekbe került volna a beszerzése. Mivel Németországi út előtt állok, erre nem volt lehetőség és a szerelőm úgy oldotta meg a berozsdásodott dugattyú működését, hogy a fékpofákból lecsíszolt mindkét oldalt 2-2 mm-t és így nyert 4 mm távolságú játékot és most kifogástalanul működik a rendszer. Semmilyen alkaltrészt nem cserélt benne, de sajnos a rozsdásodás ott sem kíméli a vasat… :(

orbanzoli | 2017-11-26 14:35

Kedves Mazda MPV tulajdonosok!

Van nekem egy 2003-as, 2000 cm3-is diesel MPV-m és sajnos jó ideje fogyogat belőle a hűtővíz: heti pár deci. Legújabban ráadásul hidegindítás után az első pár kilóméteren dől belőle a fehér gőz/füst. Szerintem hengerfejes, vagy hengerfejtömítéssel van gond. Tudtok olyan szakembert ajánlani, aki ilyen komoly problémával foglalkozik és Mazda MPV specialista? Nagyin szeretem az autót, egyszer megmentette az életem egy durva karambolban, nem szeretnék tőle megválni. Segítségeteket előre is nagyon köszönöm! Üdv, Zoli

ep-son | 2017-11-24 09:39 providence356 részére

Köszönöm szépen. Továbbítom az információt a szükséges helyre, lássuk mi lesz. Üdv!

dampfl | 2017-11-23 12:27 ep-son részére

Megjöttek az izzók, kicseréltem őket mind a négy  db kapcsolóban…  de kicsit trükkös mert a lámpa magasság állítónál és a műszerfal lámpa szabályozónál sima foglalatos, de a komputer és a ködlámpa kapcsolónál teljesen szét kell szedni és panelra forrasztós. Nem volt egyszerü…  később rakok fel képet…

Üdv mindenkinek.

providence356 | 2017-11-23 10:29 ep-son részére

Szia!

Nekem volt ugyanilyen hiba. Nem kell az egész féknyerget cserélni, csak a dugattyút és a karmantyút. (kb. 8000.-) Persze csak akkor, ha a dugattyút ki lehet venni. Nálam teljesen be volt rohadva, a bal oldalon csontig koptatta a betéteket, míg a jobb oldalon még 80%-osak voltak. MPV-hez nem találtak dugattyút, de azt hiszem a 3-as mazdáé jó hozzá.

Remélem segíthettem.

ep-son | 2017-11-22 23:46

A tegnapelőtt délután a városban járkálva az autóval (2004-es diesel) éreztem, hogy szabadon futva jobban lassul, mint máskor. Gumidefekre gyanakodtam, de körbejárva nem láttam semmit. Viszont észrevettem, hogy a bal hátsó fékpofák nagyon fel vannak forrósodva. Hazamentem és másik nap az autóval járkálva semmilyen tünete nem volt az előző napi esetből. A szerelőm ma szétszedte és azt mondta, hogy a dugattyú be van szorulva, nem rúg mindig vissza és ez okozza az időlegesen fellépő problémát. Egy új alkatrészt 120.000 forint körülire becsült. Lehet-e, érdemes-e a javításával bajlódni? Hosszabb Németországi út előtt állok néhány nappal… :( Köszönöm!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó