2024. Március 28. Csütörtök - Hajnalka

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 15:20 dmcgabi részére

A befecskendezőket kellene bevizsgáltatni.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 15:16 almáspite részére

Azt javasoljuk, hogy inkább lakatos szedje szét, mert nem egyszerű.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 15:14 Joe1027 részére

Az autóval szemben állva, az olajszűrő és az önindító között.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 15:04 mpvban részére

Valószínű a hozamszabályzó szelep cserés.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 15:03 sniper0428 részére

Lehet, hogy csak egy véletlen, ha gyakrabban jelentkezne, nyilván szakemberhez kell vinni. Mi még nem találkoztunk ilyen hibával.

mazda-auto.hu2 | 2017-04-21 15:00 pupos részére

Nem volt még ilyen problémánk.

Kyrsoh | 2017-04-21 14:48

Kedves Fórumtársak!

2002 végi Mazda MPV autóm alja erősen rozsdásodik (osztrák import, ugye), szeretném megjavíttatni, mert az autóval egyébként meg vagyok elégedve. Voltam vele vásárlás előtt márkaszervizben állapotfelmérésen, és ez bele volt kalkulálva az árba, csak egy váratlan kiadás miatt halasztanom kellett.

Tudtok olyan karosszériást/lakatost ajánlani, aki alaposan elvégezné ezt a munkát emberi áron? Van valakinek ilyen jellegű tapasztalata? Baranyai vagyok, de jó szakemberért hajlandó vagyok kimozdulni a határ mellől.

Minden segítséget előre is köszönök! 

ep-son | 2017-04-11 22:05

Üdvözlök mindenkit! Kb. két hette vettem észre, hogy hosszabb helybenállás után kis olajfoltok vannak a földön a motor alatt. Ma elvittem a szerelőhöz, aki levette a “páncélt” és azt látta, hogy tiszta olaj az egész motor, a védő pedig tele volt olajjal, ahonnan csak 1 helyen tudott kicsepegni. Tehát a csepegés helye nem a forrás alatt van. Tisztára mosták a motrot és most néhány napig tesztelni fogom, hogy mi történik, hátha megjelenik valahol az eredete. Kérdezném, hogy van-e valamilyen kedvenc helye az olajnak, ahol megszökni szokott? Zárójelben: most is villog a légzsáklámpám, pedig már 4 műhelyben voltam. Az utolsó biztatott, hogy neki sikerülni fog, csak szoftot kell hozzá készítsen :)

Köszönöm! 

ep-son

dmcgabi | 2017-04-11 13:37

Tisztelt szakértő(k) !

Egy 2002-es RF5C motoros MPV kuplungjával kapcsolatban kérném a véleményüket.

2016 márciusában cseréltettem a helyi Mazda márkaszervízben komplett kuplung szettet, szimeringeket, vezetőcsapágyat, mindent ami motor és a váltó között van és a porlasztó alátéteket. Minden gyári KÉK  MAZDA OEM címkés. Pár hónap múlva feltűnt, hogy induláskor 1200-1500-as fordulatnál a kuplung felengedése közben az autó remeg, rázkódik. Ha pl.: dugóban araszolgatni kell -és gondolom megmelegszik- kifejezetten durva rángatás tapasztalható. Ha magasabb fordulatszámon csúsztatom (pl.: 2000-körül vagy felette) akkor nem jelentkezik a probléma, de ez hosszútávon nyilván nem egészséges a kuplungra nézve. Akkor is érezhető ez amikor mororfékkel lassítok 2-esben és csúsztatom rá a kuplungot. 

Szeptemberben vissza vittem a szervízbe ahol ellenőrizték a motortartó bakokat és a befecskendező rendszer korrekciós értékeit. Rendben találtak mindent ezért kicserélték a kuplung tárcsát és a szerkezetet.

A jelenség megmaradt. Azt mondták én használjam így, hátha bekopik a tárcsa és elmúlik a remegés. ők meg beszélnek a többi szervíz technikusaival és majd visszahívnak.

Nem múlt el, és nem hívtak vissza!

Márciusban én kerestem őket hogy legyen valami mert lejár a garancia. Ekkor némi vita és időhúzás után cserélték a lendkereket, a tárcsát és a szerkezetet.

A hiba azonban maradt! Mi lehet ez?

Az azért érdekes, hogy a gyári alkatrészek mindegyike Made in Japan,

kivéve a legdrágább tételt, a lendkereket. Annak ugyanis Made in CHINA olvasható a kék címkéjén.?

Válaszukat előre is Köszönöm!

almáspite | 2017-04-10 23:53

Tisztelt baj -és márkatársak! Segítsègetekre lenne szüksègem, az MPV jobb hátsó ajtaja nem nyílik. A zárral megküzdenék, találtam is leírást, de a kárpit levételére nem tudom hogy fogjak ilyen “szorult” helyzetben, szétbarmolni meg nem akarom. Nagyon kérném, ha valaki csinált már ilyet, írja meg, hogy kell. Úgy tűnik a szerkezet belűl szétesett, a manuális nyitás se működik, mert a fül lazán fityeg, nem oldja a zárt helyzetet

Köszi előre is!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó