2018. Február 25. - Géza

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


JancsikaMr | 2017-11-19 20:20 szacsa48 részére

Szia! Leírásod szerint ez a benzines motor  hasonló  felépítésű lehet, mint a diesel. Az enyém az és amikor le akartuk szedni azt az aluminium közdarabot tömítetlenség miatt, sajnos  le kellett szerelni a váltót előtte. De mondom ez a 2.0 diesel változat motor.

szacsa48 | 2017-11-19 19:19

Üdv. Uraim!

A  családba most került egy 2.0 benyás MPV amit bár szerelő vagyok (de inkább francia) magtyarul tipusismeret 0!!! Szétfüzném a motort mert eszement olajfogyasztása van! Olyan füst kiséretében hogy Érdi házam eltünik reggeli hideginditás után. A hengerfej az emlitett ok miatt full felujitáson esett át. Ezek után mivel semmi nem változott jutottam odáig hogy belenézek a motorba! A karter levétele után nyugtáztam .hogy a hengertömb s a karter között van egy plussz alu öntvény az olajszivókosárral amit a látható csavarok bontása után nem sikerül mozditani! Mit nézek be ?? valaki segitene mert oly modon áll a helyén hogy nem merem jobban feszegetni . Köszönettel venném ha valaki segitene! lehetséges hogy a váltót le kell venni ahoz hogy a hajtókarokhoz hozzáférjek??????  Köszönöm ha valaki segit tanáccsa!

vargzo.72 | 2017-11-18 22:25 vamati részére

Szia! Kályha ügyben talán tudok segíteni, keress meg a vargzo.72@gmail.com címen. Üdvözlettel: Varga Zoltán

kpeter | 2017-11-18 11:33 vamati részére

Szia vamati,

ha nincs rá módod, hogy megcsináltasd, akkor azért természetesen tudod használni télen is, de néhány szabályra figyelj oda. Amúgy általános szabály, hogy csak felmelegedett motort szabad terhelni, azt is lehetőleg csak fokozatosan. Több cikk volt már a témában, abban kb. megegyeznek a szakemberek, hogy hidegben, indítás után, kb. 30 másodperc elteltével elindulsz, majd minél hamarabb felváltani a legmagasabb fokozatba és haladni. Mondjuk, ha völgyben laksz és felfelé, dugóban kell indulni, akkor ez lehetetlen. Rövid távokon, mivel mindig hidegen járna az autód, nem ajánlatos dízelt használni. Én azt olvastam, hogy indítás után, hidegben, a helyben járatás (régen divat volt), és várni az “üzemi hőmérsékletet” nagyon sokat árt motornak. Beindítod, picit járatod és minél hamarabb, folyamatosan menni (ha lehet).

Szia, Péter

kpeter | 2017-11-18 11:19 dampfl részére

Szia dampfl,

én néhány hónapja kutakodtam ebben a témában, igaz, nekem 2002-es MPV-m van, de szerintem ezen nem változtattak. Szóval én akkor ezeket találtam,

szia, Péter

https://www.youtube.com/watch?v=eO-B62dOckc

https://www.ledker.hu/led-webaruhaz/muszerfalizzo/standard-2721-muszerfal-izzo-1-2w/4877

kpeter | 2017-11-18 11:01 gergabor részére

Szia gergabor,

írsz egy emailt magánban? (kpeter12@freemail.hu)

Péter

dampfl | 2017-11-18 01:04 INDYGO részére

Köszönöm az infot, ez alapján már van találat…..  sztem meglesz, le kell mérjem pontosan…  

 

gergabor | 2017-11-17 18:26

Sziasztok!Hozzáértő megbízható szerelőt keresek Pest megyében vagy Budapesten disel MPV-hez,köszönöm.

INDYGO | 2017-11-17 17:37 dampfl részére

Ezeket asszem úgyhívják, hogy rizsszem izzó.

INDYGO | 2017-11-17 17:36 vamati részére

Kapsz kályhát bontottan.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó