2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Balambeer | 2018-06-12 23:04

Tisztelt Mazda Autó!

Olajcsere előtt állok és a tanácsukat szeretném kikérni.

MPV 2.0 D 100Kw a motor.

222000Km az óraállás és 9500-al ezelőtt volt cserélve az olaj.

Gépkönyv szerint 10w-40 olaj lenne az ideális a földrajzi,éghajlati viszonyokat figyelembe véve.

Egyik barátom javasolta a XADO gyártmányú olajat és abból is az 5w-30 minőségű szintetikus olajat.

Mit javasolnak milyen olajat tetessek bele?

Válaszukat,tanácsukat köszönöm!

providence356 | 2018-06-10 12:03 atoth részére

Szia!

Nekünk a vásárlás napján, hazafele tartva, 5 perces pihenőre megállva produkálta ugyanezt. Az önindító a hibás. Valószínű be van rohadva, ahogy a miénk is. A hibás önöndítót becserélik, kapsz egy felújítottat. ahol ezzel foglalkoznak(Debrecen). Kb 50 ezer pénz volt, amit a kereskedő átvállalt.

Remélem segítettem, jelezz vissza, hogy Nálad mi volt.

Betolni, behúzni TILOS!

Trakzor | 2018-06-08 20:36 atoth részére

Szia

Ha öninditos akkor tudok neked ebben segiteni ha kell.

 

M2T88671 kell bele.

Üdv: Sanyi

Trakzor | 2018-06-08 19:54 Zsircsi részére

Szia

Köszönöm a segitséget,még Hétfön megprobálom a Mazda Mirait,mert remélem ezt gariba megnézik mi a hiba.

 

Üdv :Sanyi

Manitoo | 2018-06-08 19:30

Sziasztok! 2004-es disel hez hol kapok hátso tárcsafékes verziohoz, melyben benne van a dobfél, kézifék rögzitő fékpofákat? Kerestem mindenhol, de  nem találok.  :)

atoth | 2018-06-08 17:06

Sziasztok! 

Hát, nem akksi… 12 óra töltés, semmi reakció. 

Rámértünk majd a biztonság kedvéért elvittük akksi szervízbe. Azt mondták hibátlan... 

Plusz még egy mondatot hallottam: " az önindító".

Ha az immobiliserrel lenne gond, (autóvillamosságis mondta) akkor villogna a kulcs jel a visszajelzőn.

Akksi, immobiliser kizarva eddig.

Létezik hogy az önindító minden előjel nélkül így szép csendben megadja magát? 

Volt már önindító problémás autóm de annak volt előjele.

Próbáltuk még betolni, hátha" átfordul "és megindul. De semmi.

 

Keddig várnom kell az autóvillamosságisra. :(

Bela76 | 2018-06-07 23:14 atoth részére

Szia!

Nekünk ugyanez történt pár hete (nem MPV-vel hanem 323F, de sztem nem számít). Reggel indult pöccre, délután a munkahelyen ugyanazt produkálta mint neked.

Az akksi bemondta az unalmast, egy cella zárlatos lett. Egyszerű ellenőrizni, csak meg kell mérni a feszültséget a két pólus között. Nekem már csak 10.3V volt a kívánatos 12.5-13V helyett. Tehát a hatból egy 2Voltos (ami legtöbbször 2.1-2.2V) cella kiment. Kuka.

Nyugi, ez így jön elő, egyik percről a másikra. Az enyémen sem lepődtem meg, mivel >5 éves volt...

atoth | 2018-06-07 19:44 matyas.telegdy részére

Szia! 

Remélem csak az... Este felrakom, reggelig. Aztán kiderül.  :) 

matyas.telegdy | 2018-06-07 19:35 atoth részére

Szia!

Nekem ilyet egyszer csinált az akksi volt. Szerintem nagyon más nem lehet, ugyanígy egyik napról a másikra egy kattanás, de semmi. Nekem is égtek a visszajelzők, még a lámpák is, de meg sem mozdította a két literes dieselt. A leírásod alapján én az akksira tippelnék (amúgy csak egy kérdés, nem vagyok autóvillamosságis: szerinted egy ekkora akksinak számít bármit 3 óra töltés...?? :) ) Én úgy tudom, minimum 8 óra, de inkább 10-12

Az óracsoportod alapján Te is dieselt hajtasz, azt meg nem fordítja meg bármi…

atoth | 2018-06-06 18:01

Sziasztok!

 

2004-es Diesel Mazda MPV-m nem indul...

Érdeklődnék hogy találkozott-e valaki hasonló problémával illetve mik lehetnek a hiba lehetőségek?

Leírom részletesen:

este leparkoltam, melóból hazafelé rendben volt minden.

Reggel indultam volna vele, indítok - várok picit hogy felszívja az üzemanyagot(tank félig)... Semmi. A kulcsnál az alap kattanás megvan mikor ráadom a gyújtást, de nem hallani azt a hangot mint mikor felszívja az üzemanyagot.

Gondoltam h az akkumulátor.... Hátha csak kevés neki... De mondjuk akkor a visszajelző lámpák sem világítanának vagy esetleg halványabban. Felraktam hát töltőre, 3 óra hosszára-hátha.

Akksi vissza, ugyanúgy semmi.

Hát akkor nézzük meg a másik kulcsot, hátha "elfelejtette" a jelenlegit-mert már ilyet is hallottam... Szintén semmi.

Biztosíték.... Egyik sincs "elégve" amit a kormány alatt találtam.

Amire gyanakszunk még az az immobiliser. 

Az autón vezérlés cserét szeretnék végeztetni és jelenleg a feszítő görgőnek hangja van, mert cserére szorul az is (ezt csak leírtam kiegészítés képpen-hátha valami összetettebb probléma lehet). 

 

Jelenleg több ötletem nincs, sem ismerőseimnek akik jártasabbak az autók terén. 

Beszólásoktól kíméljetek, légyszíves! 

Javaslatokat, tapasztalatokat várok nem kritikát. 

 

Köszönöm! 

 

 

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó