2019. Február 18. Hétfő - Bernadett

Mazda MPV

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


matyas.telegdy | 2018-08-07 08:14 papucs részére

Szia! Van egy kuplung hidraulika cső, ami az összesben elfárad idővel, szerintem az lesz a ludas. Az akksi alatt van valahol, a miénk már eldurrant, elég kellemetlen, beesik a kuplung. Azt megelőzően nekem is hasonló tünetek voltak, nehéz váltás, “ragadósabb” váltóbot, stb. Ha ő a ludas ELVILEG már kell lennie rajta dudornak, mielőtt kidurran, érdemes cseréltetni, asszem valami régi skoda egyik fékcsöve tökéles hozzá, amúgy csak gyári van…  

ep-son | 2018-08-07 00:04 Vitalpilot részére

Nem tudom, de megérdeklődöm.

Vitalpilot | 2018-08-06 20:39 ep-son részére

Szia! Mi a hibakód?

ep-son | 2018-08-06 17:24

A tegnap egyidőben gyúlt ki a műszerfalon a motor hibajelző és a TCS ON-OFF gomb. Hibaleolvasó az EGR szelepet gyanusítja. Lehet-e az EGR szelep nélkül járni (épp szabadságra készülünk) és érdemes-e a tisztításával foglalkozni? Köszönöm! Mennyibe kerül egy új darab?

mhaszi | 2018-08-04 15:04

Sziasztok!

Itt szeretném megköszönni annak a kedves márkatársnak a segítségét, aki július közepén az M6-os 50-es lehatjójától majd Székesfehérvárig elvontatott minket, miután megállt alattunk a családi jószág :)

Remélem tudom majd egyszer viszonozni a segítségnyújtást (persze nem hasonló formában).

Üdv,

Miki

 

zselyigy | 2018-07-23 17:59

2.0-s benzines MPV, 2000-es évjárat Az egyik műhelyben azt mondták róla, hogy “a kopogásszenzorból kofojt az olaj”, ki kell cserélni. Segítetek megfejteni, hogy ez mit jelent? Az autón semmi tüntet nem érzek. Volt másnak is ilyen problémája?

Manitoo | 2018-07-20 21:21

.

Manitoo | 2018-07-20 21:20

Sziasztok! 2004. es disel pár napja, hibá jelez az autom. OBD II. ki olvasóval - P2144  és  P0406

De semmi változást nem veszek észre.

Kitörlés után rögtöm visszajön.  :(

Valami kipufogogáz viszavezető érzékelő áramkör magas ill. alacsony.

Ez mit jelenthet és hol keressem a hibát?

Előre is köszi a válszotokat

papucs | 2018-07-15 22:24

Üdvözlet,

2,0D kézi váltós az autóm. Pár ezer kilométerrel ezelőtt lendkerék, kuplung és szerkezet, csapágy és a váltóolaj is cserélve lett. Azt tapasztalom, hogy nyári időszakban (28-30 C -os léghőmérséklet felett) nehezen lehet váltani (a lendkerék csere előtt is fennállt ez a probléma) szinte az összes fokozatot. Van esetleg ezzel kapcsolatban és a javítás mikéntjével tapasztalata valakinek?

A válaszokat előre is köszönöm.

Balambeer | 2018-07-02 22:36 csokislaci@citromail.hu részére

Szia!

Most már lehet,bár nem az olcsó kategória.

118 ezres ajánlatot kaptam rá.2 órás szerelés és pontos kalibrálás jár a szett mellé.Ha érdekel küldök elérhetőséget.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Murcielago LP670-4 Superveloce 2009

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2+2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4705, 2058, 1135 mm

Tengelytávolság: 2665 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1565 kg
Hengerelrendezés:12 henger, 60 fokos V alakban.

Szelepek száma: 48

Furat/löket: 88 / 89 mm

Sűrítési viszony: 11,0:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 6 automata 

Négykerék-hajtás
Lökettérfogat (cm3):  6496    
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   670,2 (492,9)/ 8000
Nyomaték (Nm / 1 min):     660/ 6500

Gyorsulás 0-100 km/h: 3,3

Végsebesség: 337 km/h

Összesen 350 darab készült.

Több autó