2018. Május 22. Kedd - Júlia, Rita

Optikai, nitro, turbo, chip tuningok

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


dana | 2013-02-27 12:15 jerotibi részére

A chippes kütyüt, meg lehet manuálisan állítani, csak nem menet közben.

dana | 2013-02-27 12:14 jerotibi részére

Ja a Hifiben össze kellett forrasztani két érintkezőt az egyik panelen, hogy működjön a külső MP3-as cucc.

dana | 2013-02-27 12:13 jerotibi részére

Hello! Nekem volt hasonló a Mazda 6-osomban 2004 Bose. Csak nem volt rajta SD kártya olvasó. A gyári hifi menüjében lehetett használni mint külső tár. Még meg is van valahol. El lett adva az autó. A másik hasonló chippes dolog is volt az autómban. Jobban ment vele a gép. Ez is megvan még ha érdekel. Üdv!

jerotibi | 2013-02-27 12:02

Sziasztok...két kérdésem lenne remélem tudtok illetve a szakemeber tud nekem segíteni.... Kocsim...: 2003 ( 136 Le ) d. Mazda 6 1, Érdemes foglalkozni chipeléssel ?Okoz ez kárt az autóban....erről lenne szó... http://www.ebay.com/itm/140915570364?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 Lehet ebben hinni ? 2,A gyári egyszerű cd re semmit nem tudok csatlakoztatni mert nincs aux bemenete.,...ám találtam egy cuccot szintén ebayen...ami állítólag tutira ráköthető.... Spéci csatlakozója van amit én mint laikus megtaláltam fotókról de azért ezért még nem kaptam szét a cd-t----szóval a kérdés,hogy ez ráköthető lenne ? http://www.ebay.com/itm/260712349519?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 Köszönöm a válaszokat..)))

Dexx33 | 2012-09-30 19:04 katyilka részére

Szia van otletem! En is igy oldottam meg az enyemen. Mivel a dob teljesen szimetrikus vegyel egy balos dobot (ma is van az e-bayon 50-100€ kozott) es egy jo kipufogossal rakasd fel!!! Ez igy 110€ kerult nekem de en szlovakiaban vettem a dobot 50€ - ert!!! :o)))

SzGábor | 2012-08-21 13:02

Sziasztok. Van egy Mazda 6 MPS-em. Szeretném kicsit felhúzni a kicsikét. Tudom elég erős az minek jobban, de én még is csak szeretném. :D Nem nagyon értek a tuninghoz, de szeretnék minőségi és ha lehetséges akkor japán tuningot belerakni. Mégis csak japán autóról beszélünk, de az se baj ha nem az. A lényeg, hogy nem sufnituning. Hozzá értő szakembert, vagy inkább ezzel foglalkozó céget keresek. Minden jó tanácsot várok és elolvasok. Előre is köszönöm mindenkinek a segítséget!

Dexx33 | 2012-06-06 18:24 katyilka részére

Szia a nemet vagy osztrak e-bayon lattam komplet gyari benzinest es jo arban Sebring dobok is vannak vadi ujban-tipusazonos! Tudom mert en dizeleset kerestem.

mazda-auto.hu | 2012-05-24 08:26 Piezzo részére

Általában egy "első lépcsős" tuning nem okoz mérhető élettartam csökkenést, különösen, ha a karbantartás is igazodik (gyakoribb olajcsere) az esetleges keményebb használathoz. Nem jellemző, hogy márkaszervizben ilyesmivel foglakoznak. Meg kell keresni a megfelelő céget, különösen azért, mert a DiTD nehezebben "tuningolható" üzemanyag ellátó rendszer.

Piezzo | 2012-05-23 18:24

Sziasztok! Van egy 2003-as Premacy-m 2.0 TD GT 74kW. Érdeklődnék, hogy ha a teljesítményét chip tuninggal növelném, hogy egy kicsit erőssebb legyen, akkor csökkenne e az autó élettartama. Illetve tudtok e egy megbízható szervízt ahol ezt megcsinálnák. Esetleg márkaszervízben foglalkoznak ilyennel? Köszönöm a válaszokat.

mazda-auto.hu | 2012-01-02 09:07 attila76 részére

Egyik turbófeltöltő sem "való" hozzá, hiszen szívó motor. Ebből kiindulva az a turbó való hozzá, melyhez kiépítjük a rendszert, tehát szabad a választás.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó