2024. Április 24. Szerda - György

Optikai, nitro, turbo, chip tuningok

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2008-06-16 08:17 t.andras részére

Nem igazán pártoljuk a különleges légszűrők alkalmazását.

t.andras | 2008-06-15 22:34

Tisztelt Mazda-auto!
Érdeklődni szeretnék, hogy mi a véleményetek a légszűrő cseréjéről? sport direkt, vagy betétszűrőre cserélném. árt esetleg valamit az a motornak, gonodolok itt a légnyomásmérőre inkább?

Flambi!! | 2008-05-27 15:12

Köszi az infót. Kitalálok valamit :D

mazda-auto.hu | 2008-05-27 13:53 Flambi!! részére

1.Minden megoldható, csak idő és pénz kérdése. Egy Mazda Xedos6 turbósítása csak teljesen egyedi munkaként lenne megvalósítható, amire sajnos pillanatnyilag nincs kapacitásunk. Egy ilyen egyedi munka 1 hétre is leköthet két szerelőt, ami neked sem lenne kifizetődő. 2. Egy MX-5 turbó kit beépítéssel együtt nagyságrendileg 1600000-1800000,-Ft.

Flambi!! | 2008-05-27 13:11

Köszönöm az infót.
Egy gondom van a turbóval, mégpedig az, hogy a Xedos 6 nem készült összkerékhajtással, az 1.6 GTX viszont igen, Attól félek, hogy nem lesz olyan jó a hatása mint a GTX-ben (Vezetni tudni kell:o). A hajtás átépítése gondolom nem lehetséges FWD-ből 4WD-re, a hely miatt.
A Xedos tuningolásra a másik ötletem a motor átépítés lenne. Azt hallottam, több helyen is, ha nem köbcenti azonos motor kerül át akkor elég sokat kell fizetni. Körülbelül mekkora költséggel járna a turbósítás és a motorátépítés önöknél? Esetleg van valami más módszer is a szunnyadó erő felébresztésére?

mazda-auto.hu | 2008-05-27 08:59 Flambi!! részére

A turbó beszerelése nem csak mechanikai átépítést jelent, gondoskodni kell a motorvezérlő egység programozásáról is. Ez egy ráfűzött másik komputerrel is lehetséges (szokásos módszer). Ha a kipufogó leömlő stimmel akkor igazából csak a plusz komputer jelent nagyobb költséget. A Mazda MX-5-ösökben is a Xedos 1.6 motor van és nagyon MX-5-öst turbósítottak már. Ebből arra lehet következtetni, hogy nem túl nagy turbónyomással nem okoz gondot a motornak a többlet terhelés. A kapcsolható turbó egyedi alkatrészeket igényel és gondos tervezést (meg sok pénzt), de kis fordulaton járva, illetve a megnövekedett nyomaték miatt (kisebb fordulatú használat) nem feltétlen nő a fogyasztás.

Flambi!! | 2008-05-27 02:36

Üdv!

Nekem egy '92 1.6 Xedos 6 van 114 LE B6. Az lenne a kérdésem, hogy kb. mekkora összeg lenne a 323 1.6 GTX (asszem B6T) motorjából a turbót és az erősebb alkatrészeket átépíteni a Xedosba, és ez mekkora megterheléssel jár a motornak? Átalakítható-e kapcsolható turbóra, ha nincs rá szükség ne fogyasszon többet ok miatt? Köszi

mazda-auto.hu | 2008-03-27 16:17 dana részére

Komputer adat felülíró tuning box: +20 lóerő, 40Nm, 120000,-Ft.

dana | 2008-03-27 13:02

Mazda 6 Diesel 2004 136LE-hez milyen teljesítménynövelést tudtok, mennyiért? És mennyi LE, Nm-et hoz?

mazda-auto.hu | 2008-02-06 10:47 jigsaw részére

Sajnos feltöltő, azaz kompresszor, vagy turbó nélkül nem fog menni. Az ár mindkét esetben 1-2 millió Ft között van.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó