2024. Március 29. Péntek - Gedeon

Optikai, nitro, turbo, chip tuningok

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


MrSpock | 2006-01-27 15:26

Talán a nyár végén, most épp családalapításban vagyok:) Juli 4-ig nem lesz kocsira költés az bizti...pedíg lennének még ötleteim.

mazda-auto.hu | 2006-01-27 13:08

Talán túl fiatal még a Mazda6, és csak kevesen mernek a garanciáról lemondani, azaz nem egy nagy üzlet ezekhez a motortuning. Várhatóan késõbb biztos, hogy lesznek tuningok.

njoy | 2006-01-27 11:11

ez nagy kár de van ennek oka is?

Standi | 2006-01-26 22:04

MRSpock Mikor teszed bele a nitrót? Kíváncsi lennék a véleményedre.

mazda-auto.hu | 2006-01-26 11:09

Sem az Apexi, sem a HKS, de még a Mazdaspeed sem gyárt teljesítménynövelõ elektronikai alkatrészeket a Mazda6-hoz.

njoy | 2006-01-26 10:35

Sziasztok!

Nem tudjátok véletlen hogy m6 ra lehet e kötni Apexi safc-t?
vagy valami egyéb ECU buherátort?

MrSpock | 2006-01-19 07:04

Lehet hogy ugyanarról van szó, mert nekem is pendítettek akciót, de a cég az nem a nitrosystem. Annyit tudok, hogy tavaly indítottak az EVO gyorsulásin egy kocsit, de pont a nitro rendszer nem mûködött benne-ez nem a legjobb reklám:)
Nekem az a cég ajánlotta akiknél a kocsim készül, a tulaj mondta, hogy Õ is betetet egyet a saját alfájába, azt nyugodtan kipróbálhatom majd. (Kb. hasonló teljesítményû kocsi is, úgyhogy mérvadó lesz)

Standi | 2006-01-18 15:37

Én is találtam egyet a www.nitrosystem.hu Arra gondolsz? Mert ott most akciósan a computeres csak 299.000. Tudtok róluk valamit? A honlapjuk nagyon silány, de attól még lehet a cég jó.

MrSpock | 2006-01-18 12:10

Számítógépvezérelt nitro szett 350.000.- Huf, computervezérelt. Beépítés 3 nap, teljesítmény +70 Le és kb. +80-90Nm nyomaték. Ha érdekel mondom hogy hol...és nem sufnimunka, hanem hivatalos.

mazda-auto.hu | 2006-01-09 13:45

Csak hobbiautóként használva miért ne? Amennyiben nem úgy használod, mint a FILM-ben, akkor a N2O nem rövidítheti le túlságosan az autó életét. Jó (ép) hûtési rendszer és megfelelõ minõségû (és elegendõ) motorolaj használata ajánlott. Az MX-3 V6 blokk kenési rendszere elég jó ahhoz, hogy még viszonylag extrém használat mellett is vigyázzon a motorra, csak hagyni kell visszahûlni, azaz nem szabad rögtön megállni és leállítani, illetve a megfelelõ olajszintet nem lehet elégszer hangsúlyozni. A több olaj termikusan stabilabb. Egyébként túl sok tapasztalatunk nincs ezen a téren.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó