2018. Május 20. - Bernát, Felícia

Mazda optikai tuning

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2006-07-21 11:34

Sokban. Elit felszerelések, elit áron. Nálunk nem, de európára kiterjesztve pillanatnyilag óriási fantázia van benne! : )

MrSpock | 2006-07-21 09:48

Tényleg, mi kell még?

Már gondolkodtam, hogy mennyiben állna meg egy MAZDASPEED középeuropai képviselet:)

mazda-auto.hu | 2006-07-21 08:38

Ha csak ezen múlna, benne lennénk! : )

MrSpock | 2006-07-21 08:33

Defasza! ...még egy pécsi arc:)

Nem akartok itt is nyitni egy szalont? Szívesen intézem az ügyeket:)

prwnd | 2006-07-18 11:08

Köszönöm! Láttam hogy van váltógombjuk, csak én pécsi vagyok. Békéscsaba kicsit messze van. Nagyon sajnálom, mert rengeteg jó dolgot találok itt az oldalon, olyat is amit saját kezûleg nem szivesen szerelnék fel, inkább szakemberre bíznám. Megjegyzem itt pécsen a szakszervíbe nem tudta megmondani nekem akivel beszéltem hogy hogyan van felfogatva a váltógomb...lehet hogy csak rossz emberrel beszéltem. Mindegy. Köszönöm a gyors válaszukat!

mazda-auto.hu | 2006-07-18 08:32

Igen menetes, az óramutató járásával ellentétes irányban jön le. A Mazda6 felszerelések (tuning link) cikkünkben van néhány váltógomb.

prwnd | 2006-07-18 07:50

Üdvözletem!

Lassan rendszeres fórumozó leszek, mert minden kérdésemre kapok választ, köszönöm!

A gyári váltógombot szeretném lecserélni a Mazda 6-osban. Mielõtt nekiállnék feszítõvassal :)) gondoltam megkérdezem hogy hogyan van rögzítve. Menetes? Rá van pattintva? Milyen váltógombok mennek rá?

Elõre is köszönöm.

mazda-auto.hu | 2006-05-25 15:14

Ha azt akarod, hogy megszûnjön a rezgés, és a zaj, akkor le kell cserélni a gumikat.

steini | 2006-05-24 09:22

Mit lehet ilyenkor csinálni? Le kell cserélni a gumikat?

mazda-auto.hu | 2006-05-24 08:52

A gumik rendellenesen kopottak (kagylósak). A kiegyensúlyozatlanság inkább magasabb tempónál jelentkezik.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó