2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

2007.12.11.

Mazda hírek

Mazda próbapálya kibővült lehetőségekkel.

A Mazda Mine nevű próbapályája madártávlatból

Forrás: Mazda Japan

Hiroshima, Japán - A mai napon ünnepélyes keretek között jelentette be a Mazda, hogy a Mine nevű próbapályájuk több új tesztelési körülményt biztosította szakasszal bővült.  Ez a próbapálya egyébként Japán nyugati részén, Yamaguchi tartományban található, Mine város Nagao kerületében.  


 Immár egy úgynevezett csúszáshatár vizsgáló szakasz is van a pályán, melyen nagy sebesség mellett végrehajtott éles irányváltási manőverek hatásai vizsgálhatók, biztonságos körülmények között. Ezen kívül egy úgynevezett "szabad tér" terület is van, ahol kiértékelhetőek a nagy sebességű szlalomozás során nyert tapasztalatok, illetve elkészült egy kimondottan kanyargós útszakasz, ahol elemezni lehet az itt tesztelt gépkocsik kezelhetőségi képességeit. A Mazda tiszteletbeli illetékese, Seita Kanai elmondása szerint, a kibővült próbapálya hozzájárul majd ahhoz, hogy a jövő Mazda modelljeiben még harmonikusabb egységet alkosson a biztonság, a "zoom-zoom" vezethetőség-kezelhetőség, illetve környezetünk védelme.A Mine próbapálya fő köre 3,33km hosszú, a csúszáshatárt vizsgáló pályarész 270m hosszú, az úgynevezett szabad pályaszakaz 400m hósszú és van olyan része ahol 80 méter széles. A kanyargós pályarész hosszúsága 2,9km, a kanyarok sugara 50-200 méter között váltakozik, a szintkülönbség eléri a 45 métert, míg az útfelüet szélessége 8 méter.A kibővített Mazda tesztpálya ünnepélyes megnyitója.Az első tesztek a Mazda tesztpálya újonnan elkészült, úgynevezett szabad terület szakaszán.

 

Ossza meg!

Vissza: Mazda hírek
címkék:



Autó katalógus

Lancia Rallye 037 Stradale 1982.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 3915, 1850, 1245 mm

Tengelytávolság: 2440 mm

Hasmagasság: 

Saját tömeg: 1170 kg
Hengerelrendezés: 4 henger (soros)

Szelepek száma: 8

Szelepvezérlés típusa: DOHC

Furat/löket: 84 / 90 mm

Sűrítési viszony: 7,5:1

Feltöltés: Abarth kompresszor   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt keresztben

Tüzelőanyagellátás: 1db duplatorkú Weber karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 
 

Hajtás: Hátsókerék

Lökettérfogat (cm3):     1995    
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):    207,8 (152,9)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     226 / 5000

Gyorsulás 0-100 km/h: 7 mp.

Végsebesség: 220 km/h

Több autó