2024. Április 25. Csütörtök - Márk

MAZDA RX-8 tuning

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


high-8 | 2008-05-13 15:45 Laguna L. részére

bajban vok szárny ügyileg,h melyik legyen sajnos,már régóta tervben van,csak mindig másra szórom el a pénzt:)amúgy merre fele szoktál járni a vassal?pesti vagy?

üdv

Laguna L. | 2008-05-13 12:08

Köszi! Erről a témáról majd még értekezünk, ha Békéscsaba vagy a Mazda tali felé járok:)

mazda-auto.hu | 2008-05-13 11:57 Laguna L. részére

A kompresszor szett ára 1290000,-Ft körül alakul, mire ideér, és a vámot,áfát, szállítást is kifizettük.

Laguna L. | 2008-05-13 09:55

Igen, sejthető volt, hogy a kompresszor/turbo az egyszerűbb megoldás...Viszont érdekelek ezek a részletek is a témáról. Köszi a választ!

mazda-auto.hu | 2008-05-13 08:34 mazda-auto.hu részére

A 192 lóerősből 231 lóerőst varázsolni egyszerűbb egy kompresszorral, mint átépíteni, átalakítani a motort.

mazda-auto.hu | 2008-05-13 08:27 Laguna L. részére

Több lényeges eltérés is van a 192 és 231 lóerős RENESIS között:
1. Kamránként 1-1 darabbal több szívónyílás van kiképezve az oldalfalakon. 2. A 231 lóerős kivitelnek 6 benzin befecskendezője van, míg a 192 lóerősnek 4 darab.

A három rotoros RENESIS megvalósítása többe kerül, mint egy RE20B három rotoros komplett új motor beszerzése. Annak viszont még periférikusan vannak elhelyezve a kipufogónyílásai. Persze további komoly gond lenne a szívórendszer, kipufogócsonk, az üzemanyagellátás, vezérlő egység, helyhiány stb...

Laguna L. | 2008-05-13 00:38

Hm, csak nem ott is összefutottunk már?:)
Köszi az infókat!
Igen, van szárny, az a típus, ami ezen az oldalon is szerepel az RX-8 kiegészítőknél "CHRDE hátsó légterelő" néven. Én egy debreceni tuning cégnél rendeltem a nyers szárnyat (36e volt), de több RX-8-on is láttam már, ha gondolod, utánakérdezek a beszerezhetőségének.

high-8 | 2008-05-12 21:30 Laguna L. részére

a másik fő eltérés,h az erősebbik 6gangos a tied meg 5gangos,de van még vmi fő különbség a 2 motor között csak nem tom pontosan,h mi!kérdés,néztem az autódat carstylingon,és lehet,h nem jól emlékszem,de amennyiben neked is van külön nagyobb hátsó szárny az autódon,hol rendelted?ha ebayen akkor esetleg eladót is tudnál nekem mondani aki Mo.-ra is szállít?

köszi előre is4

Laguna L. | 2008-05-12 16:33

A tuningos cikkeket olvasgatva felmerült bennem 1-2 kérdés:

A 2 motor verzió között milyen mértékű az eltérés felépítményben? Ha jól emlékszem, a fő eltérés, hogy több levegővel van ellátva az erősebb kivitelű motor - javítsatok ki, ha nem így van... Eszközölhető olyan átépítés, ami a 192 LE-s erőforrást hasonló dolgokkal módosítja?

A másik érdekesség a 3 tárcsás motor... ez az átépítés hogyan történik? (Esetleg nincs egy felesleges tárcsa vkinél..?? XD ;))

Laguna L. | 2008-05-12 12:44

Így van :)

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó