2017. November 21. Kedd - Olivér

MAZDA RX-8 tuning

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


AndRush | 2008-05-12 10:56

Igen arról a szettről van szó. Amúgy a stainless steel az rozsdamentes acélt jelent. Szal tuti jó:)
Hamarosan rácsapok majd a cuccra. Biztos nagyon jó lesz!:)

Laguna L. | 2008-05-11 10:40

Nagyon komolyan hangzik, le kell rá csapni:) Ránéztem azóta a Supersprint oldalára, 1 féle RX-8 szett van az oldalon (a 4 darabos, ugye) ott viszont stainless steel az anyaga; de ha titán, ha nem, 205-ért durván jó vétel:)

AndRush | 2008-05-10 21:22

Nah már megvan melyik lesz. Utánna kérdeztem még a supersprint-től. Azt mondták hogy a 205e-ért benne van a dob előtti cső,a dob,és a 2végcső, és ez mind full titán. Úgyhogy szerintem ennyi pénzért ez a legjobb. Hamarosan meg is rendelem és majd beszámolok róla:)
Köszi a segítségeteket!

Laguna L. | 2008-05-10 10:59

Így van, a Remus nem titán. Ha jól emlékszem, RX-8-hoz 1 féle dob volt tőlük. A Supersprint 205-ért igen jó árnak tűnik; annak érdemes utánanézni, hogy ez csak a dob vagy kompletten a dob+vég. Mert amikor én néztem, ezek külön voltak, a dob vagy 200e és a végek + a dob előtti csőrész megint 200e körül. A Remus összesen volt 200. Szerencséd van, mert gyakorlatilag 1 árban van neked három féle jó minőségű cucc:) Gyanítom hangjukban nem nagyon vannak eltéréseik, mindhárom márka kultúrált akusztikai tulajdonságokkal rendelkezik. Mélyítik az autó hangját, ami főleg indításkor/alapjáratnál/intenzívebb gázadáskor hallatszik - és főleg kint... Az utastérben normál menet közben nem nagyon van változás, tehát nem olyan alkatrészek ezek, amelyektől úgy fog szólni a gép, mint a kifúrt dobos Ladák, hogy 3-4 utca távról is (minden esetben) hangos...:)
A cégek honlapjain szétnézve biztosan találsz képeket a végekről, a Supersprint-nél tuti volt fent fénykép, a többinél már nem rémlik pontosan... De a neten biztosan találsz, már csak azért is, mert úgy vettem észre, autótípustól függetlenül kb. ugyan ugyan olyan a design 1-1 márkán belül.

mazda-auto.hu | 2008-05-10 09:17 mazda-auto.hu részére

..ja és ha a REmus titán lenne, akkor minimum 300000,-Ft körül lenne az ára.

mazda-auto.hu | 2008-05-10 09:15 AndRush részére

Csak tájékoztatásként megjegyezzük, hogy a gyárinak nevezett sportkipufogó SEBRING gyártmány.

AndRush | 2008-05-09 20:18 Laguna L. részére

Köszi szépen hogy segítesz.
Én épp ma kértem árajánlatot a supersprint-től és 205e mondtak akciósan. a remus ugye 200e, a gyári meg 180. Igazából a remus meg a supersprint között agyalok. Háát, a hangját is jó lenne hallani, de a kipuf végekre is kíváncsi vagyok. Amúgy a remus nem titán?

Laguna L. | 2008-05-09 16:15 AndRush részére

Üdv!

Megfogtál érdemi video MÉG nincs a gépről, de ha nagyon fontosnak érzed, megsürgethetem a dolgot... Képek vannak, de hát azon kb. annyi látszik, hogy krómozott a vég és vaskosabb picit (és ami nem, hogy a REMUS márkanév bele 'gravírozva' a felső vízszintes felületre a végnél). Alapvetőleg a Supersprint-et néztem ki, de kompletten 400e körül lett volna az ára, ami nekem nem lett volna vmi jó arány. A Remus szűken fele ennyi volt és úgy emlékszem, a gyári is valahol ezen a magasságon mozog. Ha tudok vmiben segíteni, írj nyugodtan.

AndRush | 2008-05-09 13:01 Laguna L. részére

Üdv Laguna L.
Csak az lenne a kérdésem hogy esetleg van videód a remus dobos gépedről?:)
Mert én most agyalok azon hogy remus,supersprint, vagy gyári rx-8 tuning dobot tegyek a kocsim alá.

mazda-auto.hu | 2008-05-09 11:41 Laguna L. részére

Köszönjük az infót! Örülünk, hogy újra rendben van a gép.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó