2018. Október 23. Kedd - Gyöngyi

MAZDA RX-8 tuning

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


darthb | 2007-05-09 18:52

Köszönöm a választ.

A sûrûbb olajcsere pontosan milyen intervallumot takar?
Nem a beszerelés a probléma, mert egyszer természetesen megéri lemenni. Én inkább a karbantartások miatti szervízutak alapján kérdeztem, mert emlékezetem szerint korábban írtátok, hogy 10.000 km-ként (ami nálam kb fél év) kötelezõ így a szervíz. És egy ilyen átalakított motort nem hiszem, hogy a bp-i márkaszervízek "elviselnének".

mazda-auto.hu | 2007-05-09 09:48

1. Tekintettel arra, hogy az alacsony fordulati nyomaték növekszik, elvileg nem pörgetjük annyira és annyiszor a Renesis-t a turbósítás után, mint elõtte. Mindez kevesebb fõtengelyfordulatot jelent, ami jótékony hatású az élettartam szempontjából. Persze, nehéz megállni az állandó gyorsulgatást a turbó nyújtotta nagyobb élmény következtében. Ettõl függetlenül az olajszint-olajcsere és karbantartás maximális betartása mellett nem lehetnek problémák az élettartammal. A sûrûbb olajcsere és inkább mindig maximum közeli olajszint szinte kötelezõ. 2. A turbó tulajdonképpen egy további ellenállás a kipufogógázok útjában, így csökkenti a hatásfokot, ami növeli a fogyasztást....de változatlan (turbó elõtti)vezetési stílus mellett nem számottevõ a fogyasztás növekedés( 0.5 liter). Egyesek fogyasztás csökkenésrõl számoltak be, ami betudható a nagyobb nyomaték miatti kisebb fordulatszámoknak. 3. Nem tervezzük ( bár sok elõnnyel járna) a budapesti kirendeltség nyitását : ), de másfél napot akár a gyulai várfürdõben eltöltve, testileg szellemileg felfrissülve ülhetsz vissza a turbósított RX-8-ba, amely így talán még nagyobb élmény lesz. : )

darthb | 2007-05-08 18:25

Sziasztok!

Nagyon jó a cikk a turbosításról. A következõ kérdéseim vannak:
- a motor élettartamát mennyiben éinti ez a fajta beavatkozás (ha az általatok elõírtakat betartjuk)
- mennyi plusz odafigyelést igényel így a motor(gyakoribb szervizelés, olajszint mérés stb)
- fogyasztást mennyiben dobja meg
- nem szándékoztok Budapestre is kiterjeszteni a szolgáltatást? Sajnos Békéscsaba egy kicsit messze van...

mazda-auto.hu | 2007-04-26 08:26

Köszönjük az érdeklõdést! A cikk a vége fele jár, talán ma vagy holnap felkerülhet a Mazda tuning rovatunkba. Reméljük kielégítõ választ adunk vele az elõzetes várakozásokra. A turbó szettes autókkal egyébként egészen addig nincs probléma ( következetes szervizelés mellett), amíg nem kezdik el a nyomást fokozni utólagos beavatkozással.

laller07 | 2007-04-25 20:57

Nagyon jó lenne ha lenne valami megbízható infó arról a turbós RX-8-ról, ha meg cikk is íródna az osztályon felüli lenne!
Nekem Revolution C-m van és, ha létezne kiforrott megoldás, óriási igény lenne rá, nekem elhihetitek. 10 tulajból 9-et "izgat" ez a téma, és gondolkodik rajta!!!

mazda-auto.hu | 2007-04-18 14:31

A helyzet úgy alakult, hogy a turbószett megérkezése idején megrendelõnk autója más probléma miatt szét volt szedve egy másik mûhelyben, így nem akarta már összerakatni, hogy mi újra "szétszedjük" beszerelés közben. Ezért elküldtük a szettet, ami azóta benne van az autóban és nagyon ott van a gép. A cikk ettõl függetlenül hamarosan elkészül, bár nem lesz minden mozzanat fotóval illusztrálva, mivel az elsõ beszerelésünk idején még nem volt honlapunk, így (sajnos) nem rögzítettük fényképeken az akkori mûveletet. A turbószett ára egyébként beszereléssel együtt 1.199.900,-Ft.

bukodin | 2007-04-17 18:20

Sziasztok!!!!
Szeretnék érdeklõdni, hogy beszereltétek-e a turbót az Rx-8-ba amirõl szó volt.Illetve lessz-e róla cikk? Hogy mûködik az autó?

mazda-auto.hu | 2007-04-16 09:15

Markánsabb, mélyebb az alacsonyabb fordulat melletti hangzás(nagyobb fordulaton a gyárival sincs "probléma"), és 3-5 plusz lóerõt eredményez a valamivel kisebb belsõ ellenállású dob.

Laguna L. | 2007-04-15 16:39

Nemrég szó volt a kipufogóról, említettétek, hogy 170e-ért van. Mennyit és miket módosít az autón? (LE, fogyasztás...)

mazda-auto.hu | 2007-04-10 08:10

Van, illetve rendelhetõ fekete sapka piros RX-8 felírattal-3770,-Ft, piros-fehér galléros RX-8 póló-8089,-Ft, piros mellény-11329,-Ft

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó