2018. Május 25. Péntek - Orbán

MAZDA RX-8 tuning

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


50cent | 2006-11-23 16:54

Üdv!
Én tavasszal szeretnék venni egy RX-8-at, és már most tudom, hogy turbósítani fogom.
Tehát számíthattok rám... :D

mazda-auto.hu | 2006-11-23 08:18

A keréken mérhetõ teljesítmény nõ kb.: 60 lóerõvel. A fõtengelyen mérve ez kb.: 85-90 lóerõnek számít. Valószínûleg egyenlõre mindenki ugyanarról a szettrõl beszél. A Protech Performance szettje valamivel többet fog tudni, de az ára is lényegesen több lesz. A napokban rendelt Mazda RX-8 turbó szettünk 950000,-Ft-ba kerül.

rxx-888 | 2006-11-22 21:04

Üdvözlök mindenkit.
Beleolvastam a témába és látom,hogy már létezik turbósitás az Rx-8-hoz.
Az interneten azt olvasom,hogy 360 Le-re lehet felhúzni a 231Le-t?
További olvasásom után látom,hogy a Mazda Auto is be tudja szerelni,de ott csak 60 Le-vel nö a teljesitmény. Mi a különbség a két rendszer között? Ki tudja megoldani a 360 Le-t?
Tisztelettel:
Egy Rx-8 Revolution C. tulaj

mazda-auto.hu | 2006-10-09 13:29

Akár négy palack is beszerelhetõ, de valójában egy palack tartalma is sok gyorsulásra elegendõ. A monitor, illetve a nyomás távszabályzása további alkatrészekkel szintén kivitelezhetõ. Ez így pluszban kb.: 700-800e Ft lehet.

mil | 2006-10-07 18:51

az a kérdésem hogy azt meglehet e oldani hogy a turbónyomást a monitoron szabályozzuk?
és a nitrót mennyiért szerelik be? (4 palack )

mazda-auto.hu | 2006-10-07 10:43

A szett tartalma: turbótöltõ, kipufogó öntvény, turbó adapter öntvény, töltõlevegõ hûtõ, töltõlevegõ hûtõ tartó, alumínium csõ az intercoolerhez 80-60mm átm., alu csõ peremmel 60mm, alu könyökcsõ 50mm, alu csõ 50mm, alu csõ peremmel 50mm, alu könyökcsõ 60mm, alu csõ 60mm, alu csõ 80mm, légmennyiség mérõ adapter alu könyök, airinx, airinx csõ adapter 80mm, rögzítõ M18, csõbilincs, nyomásálló gumi csõ, olaj nyomás csõ 800mm hossz., olajnyomás ág réz alátét 10mm, olajcsõ T elosztó, 3db csõcsatlakozó, oloajvisszafolyó csõ, olajvisszafolyó csõ rögzítõ, olajvisszafolyó ág réz alátét, olajteknõ olajvisszafolyó csõ pipával, vákumcsõ 5mmx2000mm, gumicsõ 50x70mm, gumicsõ 60x70mm, gumicsõ 80x60mm, szilikon csõszûkítõ 50-60mm, szilikon csõszûkítõ 80mm, szilikon csõszûkítõ 90-80mm, 5db csõbilincs, turbóház alátét be, turbóház alátét ki, komresszor alátét ki, kompresszor alátét be, olaj visszafolyó alátét, levegõ nyomólodal alátét, hõszigetelõ lap, öntapadó hõszigetelõ anyag, vezetékvédõ csõ, gyorskötegelõ 3db, E-manage Mazda RX-8 6MT, vezetékköteg csatlakozókkal, nyomásszenzor, leömlõ pipa rögzítõ lemez, csõtoldó 5-5mm, csõ adapter, 5db csavar.

mil | 2006-10-06 19:42

és pontosan nemtudná leirnihogy mi van a szettben?
( minden )

mazda-auto.hu | 2006-10-02 08:13

Ebben a szettben minden benne van ami az átalakításhoz szükséges. Az elõbb kihagytuk az olajvisszafolyó pipával kiegészített olajteknõt, ez is benne van. Ennél sokkal nagymértékûbb teljesítménytuning esetén sincs szükség a belsõ alkatrészek cseréjére, vannak akik turbóval együtt nitrót is használnak alkalmanként és a Renesis mégis bírja. Komolyabb tuning esetén természetesen a befecskendezési "térkép" és a gyújtásídõzítés módosítására szükség van.

mil | 2006-09-30 08:54

és akkor ha renesist turbosítunk akkor mit kell cserélni ami a szettben nincs benn?
pl:forgódugatyyû vagy befecskendezõ rendszer

mazda-auto.hu | 2006-09-30 07:57

68 tételbõl áll szett, turbó, kipufogó öntvény, öntvény adapter a turbónak, töltõlevegõhûtõ, E-manage, rengeteg csõ és bilincs stb... A mûszerek darabja 50e Ft körül van, bár nem néztük még más helyeken, lehet van olcsóbban is. Szelepek nincsenek a Renesisben, mint ahogy hajtókar sem, és ha nincsenek szelepek nincs vezérmûtengely sem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda Furai

Ajtók száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4563, 1956, 977 mm

Tengelytávolság: 2790
Ülések száma:   2

Háromtárcsás RE20B alapú wankel elvű motor  
Bolygódugattyúk száma: 3
Motorbeépítés:   középen hosszában

Szívómotor

Sebességfokozatok száma: 6 fokozatú félautomata. 
Kamratérfogat (cm3):   3 x 654 = 1962       
Változó hosszúságú szívócső rendszer
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min): 450/9000 
Nyomaték (Nm / 1 min): nincs adat

Gyorsulás 0-100 km/h: <4 mp

Végsebesség: ~290 km/h

Az egyetlen működő példány a TopGear showműsor epizódjának készítése közben 2008-ban kiégett.

Több autó