2017. November 25. Szombat - Katalin

MAZDA RX-8 tuning

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-11-20 10:06 matesz részére

Nekünk nincs vele tapasztalatunk.

matesz | 2009-11-19 17:14

Kedves Szakértők!
Van-e tapasztalat, vélemény az ebay-en kapható EXEDY,ACT,F1 kuplung+lendkerék kit-tel kapcsolatosan?linket raknék ha tudnám, hogy kell :)
köszi.

Ferike | 2009-10-29 18:45

sziasztok Olyan kérdésem lenne hogy valaki tud-e olyan oldalt ahol igazán részletesen kitárgyalják a wankel motort de igazán mélyrehatóan vagy esetleg tudna valaki küldeni valamit erre az email címre megköszönném: soni22@freemail.hu

high-8 | 2009-10-29 10:22

nem vok elfogult se wankel fan,de ez a motor nagy találmány euró 4-es normákat teljesít 231le,olajat egyértelműen többet kell fogyasztania,fogyasztás eleve a magas fordulatszám miatt magasabb.ha 0km-es kora óta betartasz olyan dolgokat mint,h min 10percig nem pörgeted 3000fölé,álló helyzetben melegíted,olaj mindig max közelében akárcsak a víz,olajcsere 10.000-ként minimum a kötelező szervízek előírásai mellett,nem állandóan 9000-es fordulaton használod és én javaslom a gyári olajozás melletti premixelést 1:350 arányban benzinhez öntve, akkor el kell mennie bármelyiknek 200.000-et megbontás javítás nélkül!

mazda-auto.hu | 2009-10-29 09:18

Egy szívó benzinesen egyébként sem sokat tudnak segíteni a chip tuningok. Az RX-8-nak pedig ráadásul rendkívül összetett befecskendezési és szívócső vezérlési rendszere van, melyet jól el lehet rontani.

Feltehetném úgy is a kérdést, hogy a feltöltés nélküli 1,3 literes Renesis wankelból 231 lóerőnél lehet-e többet kihozni? Talán, egy kicsivel, de ez biztosan az egyenletes teljesítményleadás feláldozásával jár.

Sokat mondó adat, hogy az utóbbi 20 év alatt 70 lóerőt talált a Mazda mérnöki gárdája a szívó 13B-ben az emissziós normákat betartva.

Ferike | 2009-10-28 14:13

Köszönöm a válaszokat!high-8-tól kérdezem vagy bárki mástól aki tudja rá a választ 150.000 ezer km-t hogyan bírt ki a motor szerencsés a tulaj vagy valamit csináltatok vele? a másik kérdésem meg az lenne hogy chip tuning miért nem elég mit kellene még változtatni a turbósítást nem szeretném mert az nagyon drága?

high-8 | 2009-10-28 09:30

ha csak utcai közlekedésre használod elvileg 250.000-ig kell elmennie hozzányúlás nélkül!enyémben persze 1.motorral 73000,haveroméban 82000van másik ismerősömében 150.000 felett jár amiről tudok!

mazda-auto.hu | 2009-10-19 12:21 Ferike részére

Önmagában csak egy chiptuninggal nem igazán lehet az RX-8 teljesítményét fokozni.

A másik kérdésre pedig majd a többiek talán válaszolnak.

Ferike | 2009-10-17 18:44

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne hogy az erősebbik rx8-asnak chip tuningal milyen erősre húzható fel a motorja és ez gyorsulásba mennyit jelent?A másik kérdésem pedig az lenne hogy nektek mennyit bírt ki egy motor?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó