2024. Március 28. Csütörtök - Hajnalka

MAZDA RX-8 tuning

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2009-11-20 10:06 matesz részére

Nekünk nincs vele tapasztalatunk.

matesz | 2009-11-19 17:14

Kedves Szakértők!
Van-e tapasztalat, vélemény az ebay-en kapható EXEDY,ACT,F1 kuplung+lendkerék kit-tel kapcsolatosan?linket raknék ha tudnám, hogy kell :)
köszi.

Ferike | 2009-10-29 18:45

sziasztok Olyan kérdésem lenne hogy valaki tud-e olyan oldalt ahol igazán részletesen kitárgyalják a wankel motort de igazán mélyrehatóan vagy esetleg tudna valaki küldeni valamit erre az email címre megköszönném: soni22@freemail.hu

high-8 | 2009-10-29 10:22

nem vok elfogult se wankel fan,de ez a motor nagy találmány euró 4-es normákat teljesít 231le,olajat egyértelműen többet kell fogyasztania,fogyasztás eleve a magas fordulatszám miatt magasabb.ha 0km-es kora óta betartasz olyan dolgokat mint,h min 10percig nem pörgeted 3000fölé,álló helyzetben melegíted,olaj mindig max közelében akárcsak a víz,olajcsere 10.000-ként minimum a kötelező szervízek előírásai mellett,nem állandóan 9000-es fordulaton használod és én javaslom a gyári olajozás melletti premixelést 1:350 arányban benzinhez öntve, akkor el kell mennie bármelyiknek 200.000-et megbontás javítás nélkül!

mazda-auto.hu | 2009-10-29 09:18

Egy szívó benzinesen egyébként sem sokat tudnak segíteni a chip tuningok. Az RX-8-nak pedig ráadásul rendkívül összetett befecskendezési és szívócső vezérlési rendszere van, melyet jól el lehet rontani.

Feltehetném úgy is a kérdést, hogy a feltöltés nélküli 1,3 literes Renesis wankelból 231 lóerőnél lehet-e többet kihozni? Talán, egy kicsivel, de ez biztosan az egyenletes teljesítményleadás feláldozásával jár.

Sokat mondó adat, hogy az utóbbi 20 év alatt 70 lóerőt talált a Mazda mérnöki gárdája a szívó 13B-ben az emissziós normákat betartva.

Ferike | 2009-10-28 14:13

Köszönöm a válaszokat!high-8-tól kérdezem vagy bárki mástól aki tudja rá a választ 150.000 ezer km-t hogyan bírt ki a motor szerencsés a tulaj vagy valamit csináltatok vele? a másik kérdésem meg az lenne hogy chip tuning miért nem elég mit kellene még változtatni a turbósítást nem szeretném mert az nagyon drága?

high-8 | 2009-10-28 09:30

ha csak utcai közlekedésre használod elvileg 250.000-ig kell elmennie hozzányúlás nélkül!enyémben persze 1.motorral 73000,haveroméban 82000van másik ismerősömében 150.000 felett jár amiről tudok!

mazda-auto.hu | 2009-10-19 12:21 Ferike részére

Önmagában csak egy chiptuninggal nem igazán lehet az RX-8 teljesítményét fokozni.

A másik kérdésre pedig majd a többiek talán válaszolnak.

Ferike | 2009-10-17 18:44

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne hogy az erősebbik rx8-asnak chip tuningal milyen erősre húzható fel a motorja és ez gyorsulásba mennyit jelent?A másik kérdésem pedig az lenne hogy nektek mennyit bírt ki egy motor?

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó