2017. November 21. Kedd - Olivér

Mazdák tuningja. Te hogyan csinálod?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


6pack | 2006-05-03 13:05

Normális autózásnál nem látom ,hogy füstöl a kocsi de ha erõsebben gyorsítok akkor látom a tükörben a felhõt mögöttem.Azt hittem ,hogy ez normális a dízeleknél de most elbizonytalanítottál:(
Szerintetek mi lehet az oka a füstölésnek?Lenne még egy kérdésem a chip tuninghoz?A motor élettartama mennyire romlik illetve csökken a chiptõl?

mazda-auto.hu | 2006-05-02 15:54

A vezérlõegység ára félmillió forint, ezt nem igazán érdemes cserélni. A tuningszett 99.900.- Ft, a lóerõ 140-re, a newtonméterek 350-re nõnek. A füstölés megérne egy vizsgálatot, bár a még részecskeszûrõ nélküli dízeleknél nem feltétlenül utal hibára, hogy nagyobb gázadásnál füstöl egy kicsit az autó.

6pack | 2006-05-02 13:29

Üdv mindenkinek!

Mennyibe kerül egy ilyen vezérlõegység,illetve ez a plug & play tuning.Illetve mennyi többletfogyasztással számoljak?A lõerõ és a nyomaték milyen mértékben növekszik?
Füstölés minden modelnél jelentkezik,mert az enyém alapban is füstõl pedig csak 51000 km van benne?

mazda-auto.hu | 2006-05-02 09:26

1. Az erõsebb hatosnak más a motorvezérlõ egysége. Más különbség a motort, és annak segédberendezéseit illetõen nincs. 2. A chiptuningokkal általában nem szokott probléma lenni, viszont többletfogyasztás, illetve füstölés jelentkezhet. Nálunk is kapható ún. "plug and play" megoldással. Még nem találkoztunk olyan esettel, hogy visszavezethetõ volt a chiptuningra, valamilyen garancián belüli meghibásodás. 3. Ahogy már többször elmondtuk, a sportlégszûrõt nem ajánljuk. Az újabban alkalmazott szenzoros légtömegmérõkre sincs jó hatással, illetve használatukkal nem garantált ebben a körben (beömlés) a motor maximális védelme. A gyári szûrõ sûrûbb cseréje inkább ajánlható.

6pack | 2006-04-28 13:12

Üdv Mindenkiek!

A 2004-es,120 lovas dizel mazdámhoz szeretnék egy kis plussz lóerõt.A 136 lovas miben különbözik az enyémtõl.A powertuning.hu néztem chippet a motorhoz elég jól megdobbná lóerõre.van valakinek tapasztalata a powertuningos cuccal?Dízelre lehet sportlégszûrõt rakni?Ha nem akkor miért?Az említett dolgok mellett meg marad a gyári garancia?
elõre is köszi!:)

mazda-auto.hu | 2006-04-05 15:11

A gyári sport dob 114.300.-

damo | 2006-04-05 09:20

Köszönöm szépen a választ. Milyen költségekkel jár a kipufogó? Ki kell cserélni az egész rendszert, vagy csak egy másik dob kerül rá?

mazda-auto.hu | 2006-04-05 08:19

A szokásos kipufogó tuning 3-5 +lóerõt eredményezhet, vagy a légellenállás csökkentése spoilerekkel, sportrugóval javíthatja a nagyobb sebesség melletti rugalmasságot. A sportlégszûrõvel nincsenek jó tapasztalataink, és a garancia szempontjából sem elõnyös.

damo | 2006-04-04 15:20

Átolvastam a hozzászólásokat de nem találtam a 3-as alaptípusra vonatkozó javaslatokat.Az 1,4 benzines esetében van valamilyen lehetõség legalább minimális teljesítmény növelésre - minimális beavatkozással, garancia és tartósság elvesztése és csökkentése nélkül?

Standi | 2006-02-06 16:18

Mr Spock! Nem találom a telefonszámot amit beírtál, hogy hol tuningolták az autódat. Tudok az MX tuning miatt kérdezem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó