2024. Április 16. Kedd - Csongor

Mazdák tuningja. Te hogyan csinálod?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


6pack | 2006-05-03 13:05

Normális autózásnál nem látom ,hogy füstöl a kocsi de ha erõsebben gyorsítok akkor látom a tükörben a felhõt mögöttem.Azt hittem ,hogy ez normális a dízeleknél de most elbizonytalanítottál:(
Szerintetek mi lehet az oka a füstölésnek?Lenne még egy kérdésem a chip tuninghoz?A motor élettartama mennyire romlik illetve csökken a chiptõl?

mazda-auto.hu | 2006-05-02 15:54

A vezérlõegység ára félmillió forint, ezt nem igazán érdemes cserélni. A tuningszett 99.900.- Ft, a lóerõ 140-re, a newtonméterek 350-re nõnek. A füstölés megérne egy vizsgálatot, bár a még részecskeszûrõ nélküli dízeleknél nem feltétlenül utal hibára, hogy nagyobb gázadásnál füstöl egy kicsit az autó.

6pack | 2006-05-02 13:29

Üdv mindenkinek!

Mennyibe kerül egy ilyen vezérlõegység,illetve ez a plug & play tuning.Illetve mennyi többletfogyasztással számoljak?A lõerõ és a nyomaték milyen mértékben növekszik?
Füstölés minden modelnél jelentkezik,mert az enyém alapban is füstõl pedig csak 51000 km van benne?

mazda-auto.hu | 2006-05-02 09:26

1. Az erõsebb hatosnak más a motorvezérlõ egysége. Más különbség a motort, és annak segédberendezéseit illetõen nincs. 2. A chiptuningokkal általában nem szokott probléma lenni, viszont többletfogyasztás, illetve füstölés jelentkezhet. Nálunk is kapható ún. "plug and play" megoldással. Még nem találkoztunk olyan esettel, hogy visszavezethetõ volt a chiptuningra, valamilyen garancián belüli meghibásodás. 3. Ahogy már többször elmondtuk, a sportlégszûrõt nem ajánljuk. Az újabban alkalmazott szenzoros légtömegmérõkre sincs jó hatással, illetve használatukkal nem garantált ebben a körben (beömlés) a motor maximális védelme. A gyári szûrõ sûrûbb cseréje inkább ajánlható.

6pack | 2006-04-28 13:12

Üdv Mindenkiek!

A 2004-es,120 lovas dizel mazdámhoz szeretnék egy kis plussz lóerõt.A 136 lovas miben különbözik az enyémtõl.A powertuning.hu néztem chippet a motorhoz elég jól megdobbná lóerõre.van valakinek tapasztalata a powertuningos cuccal?Dízelre lehet sportlégszûrõt rakni?Ha nem akkor miért?Az említett dolgok mellett meg marad a gyári garancia?
elõre is köszi!:)

mazda-auto.hu | 2006-04-05 15:11

A gyári sport dob 114.300.-

damo | 2006-04-05 09:20

Köszönöm szépen a választ. Milyen költségekkel jár a kipufogó? Ki kell cserélni az egész rendszert, vagy csak egy másik dob kerül rá?

mazda-auto.hu | 2006-04-05 08:19

A szokásos kipufogó tuning 3-5 +lóerõt eredményezhet, vagy a légellenállás csökkentése spoilerekkel, sportrugóval javíthatja a nagyobb sebesség melletti rugalmasságot. A sportlégszûrõvel nincsenek jó tapasztalataink, és a garancia szempontjából sem elõnyös.

damo | 2006-04-04 15:20

Átolvastam a hozzászólásokat de nem találtam a 3-as alaptípusra vonatkozó javaslatokat.Az 1,4 benzines esetében van valamilyen lehetõség legalább minimális teljesítmény növelésre - minimális beavatkozással, garancia és tartósság elvesztése és csökkentése nélkül?

Standi | 2006-02-06 16:18

Mr Spock! Nem találom a telefonszámot amit beírtál, hogy hol tuningolták az autódat. Tudok az MX tuning miatt kérdezem.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Ferrari 288 GTO 1984

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4225, 1850, 1150 mm

Tengelytávolság: 2450 mm

Hasmagasság: 120 mm

Saját tömeg: 1160 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok

Szelepek száma: 32

Furat/löket: 80 / 71 mm

Sűrítési viszony: 7,6:1

Turbófeltöltő: 2 db IHI turbó, 2 db levegő-levegő köztes hűtő   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt

Benzin befecskendezés

Sebességfokozatok száma: 5 
Lökettérfogat (cm3):     2855     
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     400(294,6)/ 7000
Nyomaték (Nm / 1 min):     496/ 3800

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8

Végsebesség: 305 km/h

Több autó