2024. Április 23. Kedd - Béla

Mazdák tuningja. Te hogyan csinálod?

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Atanen | 2005-08-23 11:42

Bocsi,még egy kérdés!

Mindenki dobálózik ilyen kifejezésekkel hogy "gázgyorsító dob".El tudná valaki magyarázni mi ez?Vagy csak egy sima abszorpciós hangtompítóról van szó?Ebben az esetben kismértékben visszafog,nem gyorsít.
Mi az igazság,homályosítson fel valaki (légyszi)!

Atanen | 2005-08-23 11:35

Hali!
Ez a ventilátor ha 12v-os akkor nem nyom annyit hogy gond legyen belõle vagy a gyári befecs. rendszer ne bírja el,ha meg nyomna annyit akkor meg annyira visszafogná a generátoron keresztül a motort,hogy nem gazdaságos.Bár ha ettõl melegedne,célszerû több benzint adni,mert az belülrõl hûti is a motort.

Bár a jobbik megoldás tényleg a 2.0 moci! :-)

mazda-auto.hu | 2005-08-23 08:07

Több ilyen bátor ember kellene erre a világra!

MrSpock | 2005-08-22 17:34

ÁÁÁÁÁÁ....régi moci ki új be, az enyémben már 250 000 km van - bár még jól muzsikál, de a másikban csak 180 000 és úgy hallottam az sem egy túl problémás moci:)

mazda-auto.hu | 2005-08-22 14:29

Korábban már említettük, hogy megegyeznek a felfüggesztési pontok. A vezérlés felõli oldalon fent más a gumibakig vezetõ "konzol", de ez lehet rajta van a vásárolt motorodon.A szívórendszer, gyújtás, befecskendezés viszont nem egyezik meg, de lehet a tiedével is mûködik, csak hangolgatni kell majd.

MrSpock | 2005-08-22 12:34

Újabb kérdés!

Úgy néz ki hozzájutok egy 2.0 16v mocihoz nevetséges áron - inkább azt farigcsálom- , a kérdés az, hogy cakpakk belemegy-e az enyémbe?

Ui.: váltó is van hozzá

Van még vajon valami amit cserélni kell?

mazda-auto.hu | 2005-08-16 09:34

Ám legyen! Megcsinálhatod. Egy gond lehet, ha a turbinád szétesik, és beszívja a motor. Tönkre nem tehet semmit maximum dadog, nem megy majd az autó, de lehet, hogy jobb lesz, és utána jöhet a finomhangolás. Egyébként turbonator néven egy cég forgalmaz egy szintén a szívórendszerbe szerelhetõ örvénykeltõ ventillátort, bár ezt a beszívott levegõn kívül nem forgatja semmi, mégis többen állítják, hogy plusz lóerõket ad, a fogyasztást pedig csökkenti.

Standi | 2005-08-15 20:42

Próbáld ki Mr Spock. :-)

MrSpock | 2005-08-15 17:10

De bajt nem csinál? ...ezt mondjátok ki, akkor kipróbálom.
:)

mazda-auto.hu | 2005-08-15 15:34

Hello MrSpock: Nehéz megjósolni mi lesz.A ventillátor sebességét valahogy összeköttetésbe kellene hozni a fojtószelep állásával, mert pl.ha a szelep alig van nyitva, akkor még visszáramlás is lehet.Másik lehetõség, hogy csak teljesgázos üzemmódnál menne a ventillátor. Egy bizonyos fokig biztos javítja a hatásfokot a jobb "áramlás-töltés" de kérdés, mi az a levegõmennyiség amit a gyári ECU tud kezelni. KI KELL PRÓBÁLNI!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Lamborghini Countach QV 1985-1988.

Ajtók száma:  2
Ülések száma: 2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4170, 2000, 1070 mm

Tengelytávolság: 2500 mm

Hasmagasság: 105 mm
Hengerek:  12 henger V alakban 60°

Szelepek száma: 48 
Motorbeépítés:  hátsó tengely előtt hosszában

Szívómotor, karburátorok. (néhány késői USA verzió befecskendezővel) 

Lökettérfogat (cm3):   5167

Furatxlöket (mm): 85,5x75 mm  
Sűrítési viszony: 9,5:1    
Teljesítmény (LE/ 1 min): 455 /7000 
Nyomaték (Nm / 1 min): 501/5200

Sebességfokozatok száma: 5

Hátsókerékhajtás

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,8 mp.

Gyártott darabszám: 610

Végsebesség: ~295-310 km/h

Több autó