2018. Május 26. Szombat - Fülöp

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


mazda-auto.hu | 2014-01-29 08:06 zugrol részére

 Ha úgyis vennél egy gyárit, miért fontos a tartósság? Egyébként vannak jó minőségű, és típus specifikus utángyártott kábel szettek.

zugrol | 2014-01-28 20:05 mazda-auto.hu részére

Most nézegettem, egy új gyújtókábel szett nagyjából 20.000 Ft körül mozog. Mi a véleményetek, ha esetleg vennék egy szett univerzálisat, ami kijönne kb 5.000 Ft-ból az mennyire tartós. Mert nem szeretnék venni egy szett eredetit, ha végül kiderülne, hogy nem is az az autó hibája. Persze ha egy szett univerzálissal megszünne a problémám, akkor beruháznék egy szett gyárira. 

mazda-auto.hu | 2014-01-27 14:03 zugrol részére

 Előfordulhat például, hogy nem mért levegő is kerül a motorba, pl. repedt szívócsövön keresztül, de akár az is lehet, hogy a vezérlés (szíj-bordáskerekek) nem úgy áll, ahogy kell. A gyertyakábelekre is hatással lehet a hőmérséklet, így lehet, ezzel kellene kezdeni.

Ferenc39 | 2014-01-25 13:28 atter részére

 Sziasztok...

Nagyrészt szűnik a hibám (mármint az alapjárat ingadozás).

A fojtószelep-ház továbbra sincs kitakarítva, viszont az injektortisztító adalék úgy néz ki beválik.

Mostmár nem megy 5-600-ra az alapjárat, viszont valamit még lehet érezni a kormányon amikor D-ben a pirosnál állok.

A Xedos 9-ben sincs motorkontroller lámpa, vagy még nem láttam.

Bár akármilyen hibára inkább nálam a TCS OFF gyullad ki, de mióta megkapta az adalékot azóta még nem láttam kigyulladni. (a vicces ebben, hogy ez a menetstabilizátor kontrollámpája, ha jól tudom)

atter | 2014-01-24 22:21 zugrol részére

 Szia!

a mazda mestert inkább kerüld el messziről ,mert egy jó szót nem hallottam még róla senkitől és ez biztos nem véletlen ,  erről viszont egész jókat mondanak : 

http://drtauto.hu/

 

egyébként a piros alapon  zárójelben felkiáltójel  a fékfolyadékszint/kézifék  visszajelzője

ha X6-od van abban nem létezik motorkontroll lámpa  

Viktor90 | 2014-01-24 19:30

 Sziasztok!

 

Szeretnék segítséget kérni olyan dologban hogy:

 

Mazda Xedos 6 2.0i V6 os motor helyére be lehet rakni a Xedos 9 2.3 V6 miller motort ?

És ha igen akkor valamenyi segítséget kérhetek? Akár pár tippben is .

 

Előre is nagyon köszönöm a segítséget !!!!!

 

 

Csabi | 2014-01-24 18:40

Sziasztok! S.O.S!
93-as 1,6-os xedos 6-hoz van valakinek hűtője? Az enyém szétnyílt, és dől belőle a hűtfolyadék ...egy ideig orvosoltam, amíg csak csöpörészett; utántöltögetéssel, de mostmár el sem merem képzelni, menet közben is mennyit folyathat szét!
álandóan kapcsolgatja a hűtőventillátort is másodperces kihagyásokkal, emiatt magától pörgeti a motort is; és amikor leállítom, akkor vagy két decinyi biztos elfolyik a hűtővízből!

zugrol | 2014-01-24 18:27

Sziasztok!

 

Az én problémám hasonló lenne Ferenc39-éhez. Amíg nem éri el az üzemi hőfokot az autó, addig normálisan húz, bár azt vettem észre, hogy ha alacsony motorhőmérsékleten jobban pörgetem a motort, akkor kigyullad a motorhiba lámpa(piros alapon zárójelben felkiáltóje), bár lehet a két hiba nem függ össze. Amint eléri az üzemi hőmérsékletet a motor ingadozik az alapjárat, illetve elég alacsony. Ilyenkor már érezhetően gyengébb az autó, a kipofogónak sincs szép hangja. Az injektorokat kitisztítattam, új gyertyák kerültek a gépbe (amik benne voltak teljesen el voltak szenesedve). A gyújtókábelekre ráférne a csere, néha áthúznak, de nem gondolnám, hogy összefüggésbe lenne a leírt hibával, gondolom hideg motornál is ugyanúgy áthúzna. Valamint ha kb 100km-nél többet megyek az autóval a motor torpan, valamint nagyon pörgetni kell, alacsonyabb sebességnél nem bírja el a magasabb fokozatot. Valami tipp esetleg? Már  három szervízbe is elvittem az autót, de mindegyikbe csak tapogatóztak. Esetleg arra tippeltek, hogy hengerfejes az autó, viszont azóta már mentem vele kb 3000km-t de a vizem egyáltalán nem fogyott, az olaj szép tiszta, a kipofogóm nem vizes. Valakinek esetleg hasonló problémája volt már? Illetve tudnátok egy jó szervízt ajánlani Budapesten, vagy környékén? Mazda Mesterről vélemény?

 

Előre is köszi!

Ferenc39 | 2014-01-21 17:04 mazda-auto.hu részére

Szervusz A nagy levegőcső nincs kirepedve, pár éve cserélve volt.

Ferenc39 | 2014-01-21 17:04 mazda-auto.hu részére

Szervusz... A fojtószelep ház nincs kitakarítva.

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Maserati Bora

 

Gyártási időszak: 1971-1978

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4355, 17688, 1134 mm

Tengelytávolság: 2000 mm

Hasmagasság:       mm

Légellenállási együttható:

Saját tömeg: 1619 kg
Hengerelrendezés: 8 henger, 90 fokos V alakban.

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 93,9 / 89 mm

Sűrítési viszony: 8,05:1   
Motorbeépítés:  Hátsó tengely előtt hosszában, középen

Tüzelőanyag ellátás: 4 db Weber DCNF karburátor

Sebességfokozatok száma: 5 kézi (ZF)

Meghajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):  4930  
Szelepvezérlés típusa:   Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):   330 (246,1)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     440,6/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,6

Végsebesség: 284 km/h

Gumiméret elöl: 205/70 VR15

Gumiméret hátul: 215/70 VR 15

Összesen 564 db készült.

 

Több autó