2017. November 23. Csütörtök - Kelemen

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


Ferenc39 | 2014-01-25 13:28 atter részére

 Sziasztok...

Nagyrészt szűnik a hibám (mármint az alapjárat ingadozás).

A fojtószelep-ház továbbra sincs kitakarítva, viszont az injektortisztító adalék úgy néz ki beválik.

Mostmár nem megy 5-600-ra az alapjárat, viszont valamit még lehet érezni a kormányon amikor D-ben a pirosnál állok.

A Xedos 9-ben sincs motorkontroller lámpa, vagy még nem láttam.

Bár akármilyen hibára inkább nálam a TCS OFF gyullad ki, de mióta megkapta az adalékot azóta még nem láttam kigyulladni. (a vicces ebben, hogy ez a menetstabilizátor kontrollámpája, ha jól tudom)

atter | 2014-01-24 22:21 zugrol részére

 Szia!

a mazda mestert inkább kerüld el messziről ,mert egy jó szót nem hallottam még róla senkitől és ez biztos nem véletlen ,  erről viszont egész jókat mondanak : 

http://drtauto.hu/

 

egyébként a piros alapon  zárójelben felkiáltójel  a fékfolyadékszint/kézifék  visszajelzője

ha X6-od van abban nem létezik motorkontroll lámpa  

Viktor90 | 2014-01-24 19:30

 Sziasztok!

 

Szeretnék segítséget kérni olyan dologban hogy:

 

Mazda Xedos 6 2.0i V6 os motor helyére be lehet rakni a Xedos 9 2.3 V6 miller motort ?

És ha igen akkor valamenyi segítséget kérhetek? Akár pár tippben is .

 

Előre is nagyon köszönöm a segítséget !!!!!

 

 

Csabi | 2014-01-24 18:40

Sziasztok! S.O.S!
93-as 1,6-os xedos 6-hoz van valakinek hűtője? Az enyém szétnyílt, és dől belőle a hűtfolyadék ...egy ideig orvosoltam, amíg csak csöpörészett; utántöltögetéssel, de mostmár el sem merem képzelni, menet közben is mennyit folyathat szét!
álandóan kapcsolgatja a hűtőventillátort is másodperces kihagyásokkal, emiatt magától pörgeti a motort is; és amikor leállítom, akkor vagy két decinyi biztos elfolyik a hűtővízből!

zugrol | 2014-01-24 18:27

Sziasztok!

 

Az én problémám hasonló lenne Ferenc39-éhez. Amíg nem éri el az üzemi hőfokot az autó, addig normálisan húz, bár azt vettem észre, hogy ha alacsony motorhőmérsékleten jobban pörgetem a motort, akkor kigyullad a motorhiba lámpa(piros alapon zárójelben felkiáltóje), bár lehet a két hiba nem függ össze. Amint eléri az üzemi hőmérsékletet a motor ingadozik az alapjárat, illetve elég alacsony. Ilyenkor már érezhetően gyengébb az autó, a kipofogónak sincs szép hangja. Az injektorokat kitisztítattam, új gyertyák kerültek a gépbe (amik benne voltak teljesen el voltak szenesedve). A gyújtókábelekre ráférne a csere, néha áthúznak, de nem gondolnám, hogy összefüggésbe lenne a leírt hibával, gondolom hideg motornál is ugyanúgy áthúzna. Valamint ha kb 100km-nél többet megyek az autóval a motor torpan, valamint nagyon pörgetni kell, alacsonyabb sebességnél nem bírja el a magasabb fokozatot. Valami tipp esetleg? Már  három szervízbe is elvittem az autót, de mindegyikbe csak tapogatóztak. Esetleg arra tippeltek, hogy hengerfejes az autó, viszont azóta már mentem vele kb 3000km-t de a vizem egyáltalán nem fogyott, az olaj szép tiszta, a kipofogóm nem vizes. Valakinek esetleg hasonló problémája volt már? Illetve tudnátok egy jó szervízt ajánlani Budapesten, vagy környékén? Mazda Mesterről vélemény?

 

Előre is köszi!

Ferenc39 | 2014-01-21 17:04 mazda-auto.hu részére

Szervusz A nagy levegőcső nincs kirepedve, pár éve cserélve volt.

Ferenc39 | 2014-01-21 17:04 mazda-auto.hu részére

Szervusz... A fojtószelep ház nincs kitakarítva.

charlietaylor | 2014-01-20 19:11 Ferenc39 részére

 Szia!Nálam ugyanez volt a hiba kb.1 ével ezelőtt és bizony a nagy harmonika levegőcső volt kirepedve a légmennyiségmérő után.

mazda-auto.hu | 2014-01-20 15:11 Ferenc39 részére

 Csak egy ötlet: a fojtószelepházat kitakarítottátok?

Ferenc39 | 2014-01-18 19:22

Szervusztok.

 

Rég jártam itt.

 

Van egy érdekes hibám (Xedos 2,5 V6 aut 1994).

A hiba leírása: Amikor eléri az üzemi hőmérsékletet, alapjáraton fulladozik mintha kevés lenne a levegő, valószínű egy-két henger ilyenkor nem is megy.

Az alapjárat ugye normál esetben 750-850 körül van, na ez amikor megbuggyan 400-600 körül van és még rángatódzik is.

December 20-a környékén leszakadt a kipufogóm, a hátsó dob és a cső ami előlröl jön a toldásnál elengedte és a cső leért az útra így kb. 1Km-t mentem vele a szerelőmhöz és az összeheggesztette.

Január elejétől jött ez a gyujtás hiba... először kicseréltem a gyertyákat... a hiba megmaradt... utána elosztófedél + rotor következett... és észrevettük, hogy az egyik kábel a hatos nincs a helyzet magaslatán, ezek után vettem új kábeleket is, a hiba viszont megmaradt.

Magasabb fordulatszámon, ha közlekedek vele nem rángat és húz is ahogy kell, de amint megállok egy pirosnál szinte lefullad, és még a műszerfal világítás is hunyorog, amikor szórakozik, ezt egyre sűrűbben teszi.

A benzinkúton vettem injektortisztító adalékot, etanolt is tankoltam bele hátha elmúlik, de nem, igaz azóta kb.csak 30Km-t mentem vele.

A nagy levegőcsövet kb. 3 éve cseréltem, de holnap a vékonyabbakat még megnézem.

De ezután tippem sincs.

 

Válaszotokat előre is köszi.

K. Feri

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Monteverdi Hai 450 SS 1970.

Ajtók száma:  2
Ülések száma:  2

Hosszúság, szélesség, magasság: 4343, 1788, 1021 mm

Tengelytávolság: 2548 mm

Hasmagasság:

Gumiméret elöl: 205/70-15

Gumiméret hátul: 225/70-15

Saját tömeg: 1247 kg
Hengerelrendezés: 8 henger V alakban 90 fok (Chrysler Hemi)

Szelepek száma: 16

Furat/löket: 107,95/ 95,2 mm

Sűrítési viszony: 10,25 : 1   
Motorbeépítés:  középen, hátsó tengely előtt, hosszában

Tüzelőanyag ellátás: Dupla négytorkú karburátorok

Sebességfokozatok száma: 5 (kézi ZF)

Hajtott tengely: hátsó
Lökettérfogat (cm3):     6974    
Szelepvezérlés típusa:  
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     450 (335,6) / 5000
Nyomaték (Nm / 1 min):     664/ 4000

Gyorsulás 0-100 km/h: 4,9 mp

Végsebesség: 290 km/h

Több autó