2024. Április 24. Szerda - György

Mazda Xedos 6, Xedos 9

Vissza a topikokhoz

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!


EFY | 2013-06-28 10:19 mazda-auto.hu részére

 Köszönöm a választ.

Esetleg ez "http://belsoseg.blog.hu/2011/12/14/a_japan_minoseg_emlekere"segíthet a lerakódások,dugulások feloldásában?amugy is olajcsere előtt vagyunk.

Üdv mindenkinek. 

mazda-auto.hu | 2013-06-27 13:03 EFY részére

 A szimering csere a legolcsóbb lépés az ügyben, így ezzel kell kezdeni. Ha nem oldódik meg ezzel a gond, akkor valószínűleg a dugattyúgyűrűkkel, hengerekkel is gond van. Jobb esetben az olajlehúzó gyűrűk csak be vannak a fészkükbe ragadva lerakódások miatt, illetve el van dugulva a dugattyúk furata a gyűrűk fészkében.

EFY | 2013-06-26 10:20

 Üdv mindenkinek.

nemrég figyeltem fel,hogy a '96-os 2,0 l-es Xedos 6-om nagyon sok olajat fogyaszt,kb.500-700 ml egy 600 km-es uton.erő van benne,menettulajdonságai jók.Néha amikor több napig nem járok vele,képes lefulladni.Induláskor sűrü kékes füst jön belőle,és nem jár minden henger.szépen lassan elindulnak,utána már nincs vele gond.kérdés az lenne,hogy  szelepszárszimmering csere orvosolná-e a problémát,vagy nagyobb bontásban gondolkodjak.

Válaszokat előre is köszönöm.

Üdv mindenkinek.

pinterc | 2013-06-25 21:10

 hát most kajtattam itt neten ilyesmi szerelőket, írtam is nekik, de holnap velveszem a közelebbivel a kapcsolatot ...amit nem értek, leállítom a motort, vagy amikor beindul a hűtőventillátor, akkor kezd el jobban csöpögni ...és egy pár percig csinálja, és akkor csöpög ki egy féltenyérnyi tócsa... Esetleg ti tudtok valaki szerelőt, akit ismertek, és meg is csinálná? Budapest XV. kerületben lakom, és Budaörsre járok minden nap dolgozni...

atter | 2013-06-25 20:38 pinterc részére

 minnél előbb csináltasd meg ,mert sokáig nem szabad vele szórakozni mert aztán egyszer pont dugóban fogy el a víz aztán jön az eltekeredett hengerfej és társai , ez az aluminiumos megoldás elég szimpatikusnak tűnik egyébként 

geri59 | 2013-06-25 19:50

Azt elfelejtettem írni, hogy műanyaghegesztőhöz vittem a hűtöt, ő javasolta az allumínium megoldást!!

geri59 | 2013-06-25 19:45 pinterc részére

 Szia!!

Nekem is elszállt a nyomóoldal, én kivettem és alumiíniummal helyetesítették azt az oldalt! Szerintem nem lesz többé rá gondom!! Az egész 7000, ft-ba került a hegesztés, plusz anyag, kb 15000, ft-ot fizettem összesen!! Ha van ilyen ismerősöd, kersed meg, ezt javaslom!! A ragaszgatások szerintem nem segítenek!! Szép napot!!

pinterc | 2013-06-25 11:26 atter részére

Szia atter. Nálam annyira szét ment már, hogy ha megnyomkodtam az oda csatlakozó tömlőt, akkor sugárban spriccelt ki a víz. Na most vettem szilikon-kaucsuk tömítőragasztót, és azzal begányoltam, nem lett tökéletes, mert még most is csöpög... főleg ha leállítom a motort. kb. egy decinyi sztem elcsöpöghet; menet közben meg kitudja mennyi...de ha belegondolok, h. már egy ötliteres flakonnyi desztilláltvizet utánatöltögettem... hááát.

atter | 2013-06-24 23:47 pinterc részére

 a pillanat ragasztót  NA AZT MOST FELEJTSD EL :D 

egyszer nekem is szétdurrant (pont a műanyag oldalú hűtőm milyen furcsa :)   )   azt megfogta a hűtő tömítő pár napig (nem folyt  csak nagyon lassan csöpögött)  amíg sikerült szereznem egy másikat ,érdemes esetleg  ide elvinni www.hullokft.hu/

pinterc | 2013-06-24 20:14

Sziasztok! S.O.S Úgy néz ki elszállt a hűtőm!
Felül, jobboldalt, ahol a blokkból érkező tömlő csatlakozik, ott ez a műanyag elnyílt.
Az a műanyag, ami végig húzódik a hűtő oldalán...
Ott kidolgozza a vizet nem gyengén...

A kérdésem az volna, hogy lehet hirtelenjében ezzel valamit kezdeni?
Átmenetileg pl... gyorsan pillanatragasztóra gondoltam, vagy ilyesmire...

Másik kérdésem ...nincs esetleg valakinek bontott Hűtűje, 1,6.os xedos 6-hoz? 93-as évjárat...

köszi előre is a segítséget!!

Kérem, jelentkezzen be, ha hozzászólna!





Autó katalógus

Mazda3 MPS BL 2009-

Ajtók száma:     5
Ülések száma:     5
Hossz./szél./mag.: 4505/1770/1460 mm

Tengelytávolság: 2640 mm

Hasmagasság: 145 mm

Saját tömeg: 1460 kg

Légellenállási együttható: 0,32 cw

Hengerelrendezés:  soros

Turbófeltöltő.   
Hengerszám:     4
Motorbeépítés:   elöl, keresztben

Nagynyomású, közvetlen benzin befecskendezés.

Sebességfokozatok száma: 6 
Lökettérfogat (cm3):     2261
Furat / löket (mm): 87,5 / 94   
Sűrítési viszony:  9,5:1   
Hengerenkénti szelepszám:     4
Szelepvezérlés típusa:   változtatható Dohc
Teljesítmény (LE (kW) / 1 min):     260(191)/ 5500
Nyomaték (Nm / 1 min):     380/3000

Gyorsulás 0-100 km/h: 6,1 mp.

Végsebesség: 250 km/h

Több autó